איט וומן: נערת תפוזינה מגלה את סודות הטיפוח שלה

ליהי קורנבוסקי לתפוזינה | צילם: שי יחזקאל
ליהי קורנבוסקי לתפוזינה | צילם: שי יחזקאל

למה היא חופפת פעם בשבוע, איך היא גילתה את נפלאות מעגל הריסים ובאיזה קטע יש לה שוטר תזונה? השחקנית ליהי קורנובסקי חושפת את הרגלי היופי שלה ומשתפת בשינוי שעברה בעקבות האימהות הטרייה בזמן מלחמה

88 שיתופים | 132 צפיות

ליהי קורנובסקי, שחקנית ומוזיקאית, כרגע בחזרות ל"אנטיגונה" בבית לסין , נערת תפוזינה הג'ינג'ית של "יפאורה" כבר עונה רביעית והשנה תחת המסר "תפוזינה החדשה עושה מה שבא לה". בת 31, נשואה לשחקן רועי ניק ואם לאורי בן שמונה חודשים, מתגוררת בתל אביב

>> עיצוב קו לסת, שפתיים וחומרי מילוי: כך סתיו קצין משיגה את מראה הברבי

שגרת טיפוח

"מגיל צעיר אני דואגת לטיפוח של עצמי. אימא שלי מאוד מטופחת ואצל הוריי אסתטיקה ויזואלית היא דבר מאוד חשוב. יש לי סוג עור רגיל עם נטייה ליבש ואני משתמשת לרוב במוצרים של קרן ברטוב שמאזנים אותו. זה כולל סבון פנים, מים מיסלריים, סרום נגד פיגמנטציה, סרום ויטמין סי, סרום גלואו וקרם לחות. קרם ההגנה הוא של לה רוש פוזה עם צבע שיכול לשמש גם כמייק אפ. סבון הרחצה שלי הוא של ד"ר ברונר ובמקום קרם גוף אני שמה שמן קוקוס על פי מצב העור. בלילה אני מנקה במים מיסלריים, שמה סרום נגד פיגמנטציה וקרם לילה שמדמה רטינול".

סרום PEEL & GLOW BOOSTER של קרן בר טוב. 540 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום PEEL & GLOW BOOSTER של קרן בר טוב. 540 ש"ח | צילום: יח"צ
לה רוש פוזה. קרם הגנה לפנים עם גוון 149 ש"ח | צילום: יח"צ
לה רוש פוזה. קרם הגנה לפנים עם גוון 149 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"אני מטופלת אצל קרן בר טוב כבר חמש שנים ומגיעה אליה אחת לשלושה חודשים. היא עושה לי ניקוי פנים והחדרת לחויות עם מכשור מגוון, כולל לייזר וגלי רדיו. יש לה את המכשור הכי מתקדם ועור הפנים שלי אחרי הטיפול בוהק וזוהר שאין דברים כאלה".

אנטי אייג'ינג

"להוציא את המכשור של קרן לפנים, אני לא עושה שום דבר ואני אומרת לצערי כי היה נכון לי להסיר שיער בלייזר, אבל אני עצלנית מדי אז אני עושה את זה לצערי עם סכין גילוח".

איפור

"אני מאד אוהבת את המייק אפ של שרלוט טיבורי 'פלולס' שאני קונה בחו"ל. לשפתיים ולפנים אני משתמשת במוצר נפלא של קלרינס WATER LIP STAIN אני מניחה אותו עם מכחול על הלחיים, האף והסנטר ומטשטשת וזה נראה טבעי ויפה ועל השפתיים החיוורות שלי הוא נראה כאילו אכלתי הרגע דובדבן. פודרה אני בדרך כלל לא שמה, אלא אם מדובר בפרימיירות ואני חוששת מהברקות ואז אני משתמשת בזאת של מילוקה. הקשבתי לפודקאסט של דורין אטיאס על מעגל ריסים וגיליתי שזה אכן פותח מאד העין, המסקרה של בנפיט ויש לי עיפרון לעיניים של מק שנקרא טדי, שאני מניחה אותו בקצוות העיניים. הקונסילר שלי לטשטוש כהויות הוא של נארס שנותן כיסוי מאד יפה".

קונסילר של נארס. 140 ש"ח | צילום: יח"צ
קונסילר של נארס. 140 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"יש תקופות ארוכות שאני לא שמה בושם ואני רק עם ניחוח עדין של שמש קוקוס. אני אוהבת ריחות קלילים ואווריריים, קשה לי עם אנשים שמשאירים אחריהם שובל וזה כופה עליי להריח אותו ולפעמים נספג עליי. יש לי בושם אחד שהוא הסוד שלי ולעולם לא אגלה מהו ויש כאלה שאני חולקת, למשל, פריז של כריסיטאן דיור שיש לו ריח אביבי פרחוני, מעט חמצמץ. ויש לי עוד אחד, שבעצם אורי הבן שלי קיבל מתנה עם ביגוד של חברת 'פטיט באטו', אבל אני לא שמה בושם לתינוק שלי ומשתמשת בו בעצמי, יש לו ריח נפלא של ניקיון".

שיער

"בפרסומת לתפוזינה אני ג'ינג'ית וזאת פיאה. סוג השיער שלי הוא, דק, דליל, ומאד עדין. אני לא צובעת אותו אבל לפני שנה עשיתי גוונים אצל אורן אהרוני, שהוא מהמם ואני מרוצה מאד מהתוצאה. הפרופסור לשיער שלי הוא שי הללי-זיו ואני הולכת אליו הרבה, בממוצע אחת לחודשיים כי אני אוהבת את עצמי בקצר והוא אמן שעושה הכל בשתי שניות. אני שומעת לעצתו של שי וחופפת את השיער רק אחת לשבוע בגלל אופי השיער שלי התייעצתי עם רופא עור והוא המליץ לי על שמפו של וישי לטיפול בשיער דק ודליל והוא יוצר לו עיבוי. כשאני רוצה לקבל שיער רך כמו במספרה אני משתמשת באולפלקס מספר 5 שעוזר בשיקום השיער".

מני פדי

"לצילומים, כשאני צריכה להיות יותר מהוקצעת ומטופחת בציפורניים, אני הולכת לסדר אותן. ביום יום אין לי סבלנות להתחייב להגיע פעם בשלושה שבועות כדי שזה יראה טוב, אז אני מוותרת מראש".

גבות

"אין לי גבות עבות מדי, המראה שלהן טבעי לגמרי, ואני גם לא צובעת אותן, לעיתים אני מנקה אותו בעצמי מעט".

כושר

"זה חשוב לי מאוד וגם כיף לי – גם מבחינת התוצאות שאני רואה וגם מבחינת הנפש. אני עושה הרבה הליכות עם אורי בעגלה בטיילת של תל אביב כששה קילומטרים כל פעם ואני גם עם מנוי בסטודיו 'נעים' בעיר ואני עושה שם פילאטיס ומכשירים וגם שיעורי TRX לעיצוב וחיטוב הגוף. מעבר לחוגים שם אני אוהבת להגיע לאימוני כוח ולהרים משקולות לבד. אני מקדישה לכושר ארבע פעמים בשבוע".

תזונה

"יש לי נטייה לעלות במשקל ואם אני לא שומרת, אני משמינה. ההיריון והלידה שינו לי את הגוף והייתי הריונית שלא דופקת חשבון לקלוריות. הלכתי אול דה וויי ומימשתי כל קרייב שהיה לי כולל פסטות, פיצות, וגלידות, ובקיצור כל מה שמשמין ועליתי 25 קילוגרמים. אבל כבר הורדתי את הכל. אני הולכת לתזונאי מעולה בשם גיל גרנות , הבעלים של 'יזראל באדי', אני כזאת שצריכה שוטר והוא השוטר שלי, ששם לי גבולות וההוראות שלו כוללות ארוחות מאוזנות של חלבונים ופחמימות ושתייה מרובה של מים, מה שאומר שאני שותה שני ליטרים ויותר. אני אוכלת בממוצע כל שלוש שעות. בארוחת בוקר אני אוכלת פרוסה או שתיים עם גבינת קוטג' וקפה. בצהריים, עוף עם עם אורז וסלט או טופו עם אורז וירקות. חשוב לי בכל ארוחה פחמימה, חלבון וירק. ובערב שתי ביצים עם סלט כלשהו ושתי פרוסות. בין הארוחות הגדולות אני אוכלת יוגורט, תמר, תפוח, או בננה. יש לי כל מיני חטאים קטנים, אני אוהבת למשל, במבה ונוטלה, לעומת זאת, דגים ופירות ים אני לא אכניס לפה".

>> עומר נודלמן: "לא התאכזבתי מעצמי כשהחתונה בוטלה"

טיפ לחיים

"למדתי שבחיים שום דבר לא מובן מאליו ובשביל שדברים יקרו צריך מספיק לרצות אותם, להתמיד ולעבוד קשה בשבילם. למדתי גם שאנחנו צריכים לזכור שהכל הוא בר חלוף ואנחנו צריכות להוקיר וללמוד ליהנות מהרגע כאן ועכשיו. ועוד יותר אחרי השבעה באוקטובר, אורי היה בן שבעה שבועות, כשפרצה המלחמה ומה שקרה בעקבות לידתו שינה לי פרופורציות, חיבר אותי עוד יותר למי שאני וגם נתן לי סוג של שקט עם עצמי. להפוך לאימא לימד אותי שאני לא הדבר הכי חשוב וזה מאוד תרם לי והוסיף לי. השילוב של האימהות ומה שקרה לנו במדינה גרם לי לראות שכל רגע טוב הוא לא סתם וצריך להעריך. על זוגיות אומר שבשנים האחרונות רציתי להתמסד, הרגשתי שהנפש שלי רוצה בזה וברגע שאת מתכווננת לזה, את תמצאי. אז כיוונתי והיקום זימן לי את רועי, הבן אדם שהכי מתאים לי ואיזו מתנה הוא רועי הזה".