מגי אזרזר: "קותי הוא גלגול חיים שאלוהים פינק אותי בו"

"אהבה זה כואב, והחיים זה לא אינסטגרם". מגי אזרזר לגרנייה | צילום: טל עבודי
"אהבה זה כואב, והחיים זה לא אינסטגרם". מגי אזרזר לגרנייה | צילום: טל עבודי

באיזה גיל היא התחילה לעשות בוטוקס, מי אמן הגבות שהיא לא נושמת בלעדיו ולמה היא מפחדת מספורט? השחקנית מגי אזרזר פותחת את תיק האיפור ועל הדרך גם את הלב

88 שיתופים | 132 צפיות

מגי אזרזר, בת 37, שחקנית, בימים אלה מככבת בסדרת הטלוויזיה "אף אחד לא עוזב את פאולו אלטו" בקשת 12, בתיאטרון בית לסין ב"אפס ביחסי אנוש והדה גרבר" והיא פרזנטורית זו העונה השמינית של מותג הטיפוח הבינלאומי "גרנייה". מתגוררת בתל אביב, נשואה לקותי סבג והם הורים לתאומות

>> עיצוב קו לסת, שפתיים וחומרי מילוי: כך סתיו קצין משיגה את מראה הברבי

שגרת הטיפוח

"המודעות שלי לטיפוח צברה תאוצה כשהתחלתי לראות את עצמי על המסך. הייתי בת 24, 25, אחרי כמה תפקידי אורח, וקיבלתי תפקיד ראשי בסדרה 'ניו יורק'. התחברתי בתחילה לאיפור, ובעונה השנייה כבר איפרתי את עצמי. מהר מאד הבנתי שיש קשר ישיר בין נראות האיפור למצב העור וששום איפור לא יראה במיטבו כשהעור לא מטופח. התחלתי להקפיד על טיפוח העור בוקר וערב בלי שום הנחות. הרבה נשים בגיל צעיר מזלזלות, אבל הן צריכות להבין שטיפוח מגיל צעיר מרחיק וממזער נזקי עור עתידיים. לפני שמונה עונות הפכתי לפרזנטורית של גרנייה וכל פעם אני מגלה מוצר חדש שיוצא ומתחברת אליו. אני מנקה פנים עם המים המיסלריים MICELLAR GENTLE WATER שגם מסירים את האיפור וגם עושים פילינג עדין. אחריהם אני שמה את הסרום ויטמין סי של אותה חברה, קרם לחות וקרם עיניים, שעושים עבודה מצוינת והעור בריא וקורן. יש לי פיגמנטציה מההיריון ואני מאד נזהרת מהשמש ושמה את קרם ההגנה של לה רוש פוזה עם גוון ובלי, לפי הצורך. מסכת הפנים לזוהר היא של קיל'ס. סבון הרחצה שלי הוא קמומיל של ד"ר פישר, שבמקור קניתי לבנותיי ואימצתי אותו גם לי. אני לא מורחת קרם גוף, רק שמנים, עם עדיפות לשמן קוקוס".

סרום ויטמין C גרנייה 59.90 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום ויטמין C גרנייה 59.90 ש"ח | צילום: יח"צ
לה רוש פוזה. קרם הגנה לפנים עם גוון 149 ש"ח | צילום: יח"צ
לה רוש פוזה. קרם הגנה לפנים עם גוון 149 ש"ח | צילום: יח"צ
סבון רחצה קמומיל של ד"ר פישר. 22.90 ש"ח | צילום: יעל האן
סבון רחצה קמומיל של ד"ר פישר. 22.90 ש"ח | צילום: יעל האן

קוסמטיקאית

"אני מטופלת אצל קרן ברטוב כבר חמש שנים, אני לא מאלה שמגיעות אחת לחודש וחצי, אבל מקפידה על טיפולי המכשור המדהימים שיש אצלה בקליניקה, לפיגמנטציה, לחידוש העור ולמיצוק במגוון שיטות: עם קרני אור, גלי רדיו, לייזר ואולטראסאונד ואני יוצאת ממנה תמיד עם עור בוהק ומדהים".

אנטי אייג'ינג

"בגיל 28 התחלתי לעשות הזרקת בוטוקס. היו לי שישה פסים על המצח ורציתי להיפטר מהם ואני לא פוסלת שבבוא היום אעשה גם הזרקה של חומצות כי אני מפחדת מהתקופה שאהיה צימוק. אני מעדיפה להישאר ענב".

איפור

"אני מכורה לאיפור ויש לי הרבה מוצרים וכשאני מגלה משהו חדש, אני רוכשת ועדיין בעיניי, שם המשחק באיפור הוא מינון נכון, אני לא אוהבת מראה כבד. אני מאד אוהבת את המייק אפ של איב סאן לורן שבעיניי הוא המושלם בתבל ואפשר להחליט איזה כיסוי רוצים; קל, או כבד יותר. הקונסילר הוא של חברת TARTE, שנותן כיסוי מושלם לכהויות מתחת לעיניים ואין אותו למכירה בארץ. המסקרה היא פנורמה של לוריאל שמעבה את הריסים. שפתיים אני אוהבת במראה טבעי עם נגיעת צבע קטנה של מייבלין ניו יורק".

מסקרה PANORAMA של לוריאל. 75 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה PANORAMA של לוריאל. 75 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ all hours YSL. מחיר 220 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ all hours YSL. מחיר 220 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"הריחות האהובים עליי הם ריחות של כביסה נקייה. אני מאד אוהבת לשים על עצמי שמנים שרוקחים לי באופן מיוחד ואני לעולם לא מגלה את ההרכב שלהם לאף אחד. אני כן מוכנה לגלות שהבושם המועדף עליי ביום יום הוא איידול של לנקום והוא יושב עלי כל כך טוב שכולם שואלים אותי מה שמתי".

בושם Idôle Now לנקום. מחיר 479 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם Idôle Now לנקום. מחיר 479 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"יש לי שיער גלי, עבה ומלא וכולם חושבים בטעות שאני פרסייה. הספר שלי הוא ז'אן כהן בתל אביב והוא היחידי שמספר אותי ועושה לי צבע לקראת צילומים. יש לי פס אפור בקדמת השיער וכבר שמונה שנים אני צובעת שורשים לבד עם הצבע של גרנייה. אין פשוט וקל מזה. אני חופפת כל שלושה עד ארבעה ימים עם השמפו והמרכך של קרסטס מסדרת DISCIPLINE וגם קותי שיש לו שיער ארוך משלי, מת עליו".

שמפו קרסטס דיסיפלין ללא סולפט לשיער מרדני. 155 ש"ח | צילום: יח"צ
שמפו קרסטס דיסיפלין ללא סולפט לשיער מרדני. 155 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"יש לי את ילנה שאני איתה כבר שבע שנים ואני עושה אצלה לק ג'ל ומתמידה להגיע כל חודש וחצי. בהצגה 'הדה גבלר' אני כל ההצגה יחפה וחשוב לי להקפיד על הפדיקור כי בשורות הראשונות באולם רואים הכל. אני פרזנטורית של מותג התכשיטים 'מלכה' וציפורנים מטופחות גורמות לי להרגיש נשית וארוכה".

גבות

"אצל מושיקו טקו. איך אפשר לחיות ולנשום בלעדיו. אמן בקנה מידה עולמי. הוא מבין פנים ומסגרת של פנים והוא נשמה גבוהה ולא איכפת לי שאני נשמעת דרמטית. הגבות שלי היו פעם מאד ארוכות וירדו כלפי מטה. כשהגעתי למושיק לפני חמש שנים הוא קיצר לי אותן וזה פתח לי את הפנים. כולה גבות אבל זה משנה מראה. כל חודש וקצת אני מגיעה אליו כי בא לי להתפנק".

מגי אזרזר לגרנייה | צילום: טל עבודי
מגי אזרזר לגרנייה | צילום: טל עבודי

כושר

"אני לא עושה כושר. יש אנשים שעושים ואני מזיעה רק מלחשוב ספורט. זה לא בריא לי. יש לי פחד מספורט, כשהתחלתי ללמוד פיתוח קול, נעשיתי צרודה. אז אני לא יודעת מה יקרה אם אתחיל להתעמל ורק מודה לאלוהים שפינק אותי במבנה גוף כמו שלי שהוא כמו של הדודות שלי, אין לנו נטייה להשמין. רק בהיריון לא הכרתי את עצמי. עליתי 23 ק"ג, אבל ירדתי מהר אחרי הלידה בלי קושי".

תזונה

"התזונה שלי לא בריאה בכלל, אני מאוהבת בפיצוחים, בורקסים ובמלוחים. מתוק זה לא התחום שלי. בתקופות של צילומים כשאני רוצה להרגיש יותר בריאה, אני אוכלת יותר פירות וירקות וסלטים שקותי מכין. אין לי רומן עם אוכל, אני אוכלת כי אוכלים אין לי עניין לאכול במסעדה טובה. אבל לפעמים כשאני מתגעגעת לבית של פעם וזקוקה לחיבוק, אני מבקשת מרק קובה שסבתא שלי, או אימא מכינות ומרק פול שבדרך כלל אימא שלי מכינה רק בפסח והיא מכינה לי בלי קשר. אני מכורה רק לחטיף של איירביס בצל – הוא הכי טעים שיש. חיפשתי אותו כל ההיריון אבל הוא ירד מהמדפים וחזר לפני שנה".

>> פני האומה: בחרנו את 11 מוצרי הביוטי הישראלים הכי טובים

טיפ לחיים

"הבנתי שאחד הדברים המשמעותיים בתקופה המטורפת הזאת, מהשבעה באוקטובר, וגם בחיים המקצועיים שלי הוא כמה חשוב הפרטנר שיש לך לחיים ועד כמה חשוב שתהיו חזקים ביחד. בסוף מה שהכי חשוב, אחרי כל הקריירה והפרויקטים וההצלחות זה הבית החם לחזור אליו ולי יש את הבית הזה עם קותי והבנות. המפגש שלי עם קותי סבג זו קלישאה. כשראיתי אותו בפעם הראשונה לא הבנתי איך הוא לא בעלי עכשיו, מיד, זה היה נראה לי בזבוז זמן שאנחנו לא יחד. אבל הוא היה אז בזוגיות וגם אני הייתי בזוגיות ותודה לאל, שנה אחרי אותו מפגש, החיים הפגישו בינינו שוב וזה לא היה פשוט, כי אהבה זה כואב ואני נתתי לכל קשת הרגשות להשפיע עליי".

"אבל באיזשהו מקום ידעתי שיש משהו בקותי שמזכיר לי את הערכים מהבית שלי, שהוא מזכיר לי את אבא שלי, ואני, התברר, מזכירה לו את משפחתו ושנינו יחד נשאבנו למוכר. אבל החיים הם לא רק מה שמציגים לנו באינסטגרם, בדרך יש פרידות מהורים, יש לידות, קשיים עם ילדים, אבל גם בתוך הקושי, תמיד ידעתי שמצאתי את הפרטנר הכי טוב ואת מי שיהיה האבא הכי טוב לילדים שלנו. וקותי הוא אכן האבא הכי טוב ואני רואה את זה במלחמה, איך הוא מגדל את הבנות שלנו בשמחה ובאושר ומדביק אותי בזה. הוא מכין להן אוכל ועושה הכל באהבה ובסבלנות, ועד כמה הוא מאפשר לי לעבוד ולעשות את מה שאני אוהבת בלי לדרוש יותר מדי, חוץ מזה שהוא אומר לי, 'כשאת בבית – תהיי כולך בבית וכשאת עובדת – תעבדי', וזה הגיוני. קותי הוא גלגול שאלוהים פינק אותי בו".