סמאשבוקס: מייק-אפ באור אחר

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

הבשורה הגדולה של עולם המייק-אפ כבר כאן: ה"סטודיו סקין"  מבית "סמאשבוקס". 22 גוונים של מייק-אפ ועוד 10 גווני קונסילר לכל מצבי התאורה סביב השעון

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | אסתי לאודר

כמה פעמים קרה לכם שיצאתן מהבית אחרי שמרחתן, כהרגלכן, מייק אפ וקונסילר ומראה הפנים נראה לכן מושלם, אבל אז כשהגעתם למקום שבו התאורה הייתה שונה,  הגוון לפתע נראה שונה ולא מתאים לצבע עורך? בואו נודה שזה קורה לנו הרבה ושזה מבאס. לא עוד עם המייק-אפ והקונסילר מסדרת "סטודיו סקין", שני מוצרי להיט  חדשים מבית  מותג האיפור "סמאשבוקס", לראשונה  בעולם, הצליחו במעבדת הצילום המהפכנית של  המותג, לשכפל את כל מצבי התאורה השכיחים  ביותר כך שאינך צריכה לדאוג שתיראי באופן מסוים אחרי שסיימת את מלאכת האיפור, ובחוץ, במשרד או באירוע ערב, שם תנאי התאורה שונים, תיראי שונה לחלוטין. חמשת מצבי התאורה השכיחים ביותר הם: אור יום טבעי, תאורת ניאון שנמצאת לרוב במשרד,  תאורת בית  שלרוב היא רכה יותר, תאורת בין ערביים, היא "שעת הקסם" ותאורת פלאש. עם ה"סטודיו סקין " תהיי מוכנה לסלפי המושלם תמיד בלי לדאוג שהמצלמה תחזיר לך אור. בקיצור, 22 הגוונים  של המייק אפ, (כן, שמעתן נכון, כל אחת תמצא בקלי קלות את הגוון שלה) ועשרת גווני הקונסילר, שומרים על צבעם המקורי בכל תאורה. לא צריך עוד טאצ' אפ במהלך יום העבודה  במשרד או בחוץ (או בצילומים).

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

המייק אפ

עמיד למשך 15 שעות, מעניק כיסוי בינוני עד מלא הנבנה בהדרגה עם גימור טבעי. נוסחה נטולת שומן, עשירה בלחות- ללא הברק. מטשטש פגמים. עמיד בפני זיעה, אינו מכתים בגדים ועמיד בעת פעילות גופנית מתאים לשימוש עם קונסילר- וגם בלעדיו.  מעניק גימור מושלם.  ההמלצות לשימוש: בעזרת מברשת, ספוגית או קצות אצבעות- ממרכז הפנים החוצה. למראה טבעי: מומלץ על משיכות קצרות ומהירות. לכיסוי שקוף: חממי אותו ,לפני ההנחה, בין קצות האצבעות.

מייק-אפ סמאשבוקס | צילום: יח"צ
מייק-אפ סמאשבוקס | צילום: יח"צ

 

הקונסילר

מבטיח עמידות למשך 24 שעות! הנוסחה הייחודית שלו מצמצמת פגמים ללא גימור לבן או אפרפר, הוא מעניק כיסוי בינוני עד מלא הנבנה בהדרגה , טבעי ובלתי נראה לעין  למראה מושלם. הוא נטול שומן, מלחח ומטשטש פגמים,  עמיד בפני זיעה ולחות. אינו שוקע אל תוך העור, אינו נסדק. טיפ: השתמשי סביב אזור השפתיים כדי להעניק לשפתייך הגדרה נוספת ומראה מלוטש.

קונסילר סמאשבוקס | צילום: יח"צ
קונסילר סמאשבוקס | צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ