ההברקה של החורף: המט זה הגלוס החדש

ULTRA HD MATTE LIPCOLOR: הטרנד החושני והבועט של החורף
ULTRA HD MATTE LIPCOLOR: הטרנד החושני והבועט של החורף

שפתוני המט החדשים של רבלון הם בדיוק מה שהיה חסר לך החורף. הסדרה הצבעונית המהפנת תשדרג כל לוק למראה חושני ובעל עומק

88 שיתופים | 132 צפיות

 

הבשורה העכשווית בתחום השפתונים שייכת לענקית האיפור הבינלאומית "רבלון"  שמביאה את הטרנד הבועט והחושני  של החורף: סדרה של שפתונים בסיומת מט מהפנט, שהם גם עתירי פיגמנטים  ומגיעים בצבעוניות עשירה ומרתקת.  קבלו את ULTRA HD  MATTE LIPCOLOR  שצפוי להיות הידיד הכי צמוד  שלך בתיק האיפור.  המאפר האמנותי של "רבלון" דייויד מולינה מטעים: "ללא ספק, גימור המט הוא המגמה הבולטת ביותר במראות האיפור של חורף 2017-2016 המט מעניק מראה אלגנטי, מתוחכם ובעל עומק". הנה כי כן, שפתיים נוצצות עם ברק- אאוט, שפתוני מט- הכי אין.

מה הסוד של הסדרה החדשה?

הפורמולה משלבת טכנולוגיית ג'ל 100% נטול שעווה, והתוצאה מראה עשיר וכיסוי מלא, פיגמנטים עזים של צבע , ניחוח מתקתק  וחושני המשלב ריחות  של וניל  ומנגו   חושניים והתוצאה תחושת לחות קטיפתית נעימה וסקסית.

הצבעים מתכתבים עם הטרנדים והמגמות שנראו על מסלולי האופנה בבירות האופנה העולמיות. מלתחת הליפסטיקים כוללת קשת מרהיבה של  8  גוונים חדשים, מהכהים עד הבהירים, מהנועזים מלאי הנוכחות, דרך הנשיים, הסקסיים והטבעיים,  כל שפתון מעניק גימור אטום ולוק אלגנטי מוקפד והוא בבחינת הפתעה צבעונית לכל שעה ביום ולכל אירוע: מאירוע ערב נחשק, דרך דייט עם חברה וגם לשעות העבודה. את רק צריכה לבחור.

המריחה השפתון מצויד באפלקטור מקצועי  והעיצוב החדשני מאפשר משיחה קלה, מוקפדת ומדויקת.

 

טיפים לתוצאות מיטביות עם ה-ULTRA HD MATTE LIPCOLOR:

1. השפתון מחמיא לכולן: לבעלות עור בהיר וכהה, עם שפתיים כהות או עבות אבל פחות מתאים לבעלות עור יבש וסדוק.

2. הכנת השפתיים: רבע שעה לפני המריחה של השפתון העשירי אותן בלחות, הספיגי את השאריות  ומרחי את השפתון: השפתיים שלך יהיו חלקות יותר ועם מראה מלא  יותר.

3. הפעילי את  הדמיון שלך: ערבבי שני גוונים על דופן הבוהן  וצרי לעצמך את המראה הייחודי לך.

4. למראה ערב: בחרי שני  גווני שפתון מנוגדים: בהיר וכהה. מרחי בחלק הפנימי גוון בהיר ואת הכהה בצדי השפתיים כלפי פנים, המחמאות לא יאחרו לבוא.

ULTRA HD MATTE LIPCOLOR של רבלון
ULTRA HD MATTE LIPCOLOR של רבלון

 

להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ

הכתבה בשיתוף רבלון