ההברקה של החורף: שפתוני המט החדשים של "רבלון"

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

הבשורה העכשווית בתחום השפתונים שייכת לענקית האיפור הבינלאומית "רבלון"  שמביאה את הטרנד הבועט והחושני  של החורף: סדרה של שפתונים בסיומת מט מהפנט, שהם גם עתירי פיגמנטים  ומגיעים בצבעוניות עשירה ומרתקת

88 שיתופים | 132 צפיות

 

הכתבה בשיתוף רבלון

קבלו את ULTRA HD MATTE LIPCOLOR שצפוי להיות הידיד הכי צמוד שלך בתיק האיפור. המאפר האמנותי  של "רבלון" דייויד מולינה  מטעים: "ללא ספק, גימור המט הוא המגמה הבולטת ביותר במראות האיפור של חורף 2017-2016 המט מעניק מראה אלגנטי, מתוחכם ובעל עומק". הנה כי כן, שפתיים נוצצות עם ברק- אאוט, שפתוני מט- הכי אין.

מה הסוד של הסדרה החדשה?

הפורמולה: משלבת טכנולוגיית ג'ל 100% נטול שעווה, והתוצאה מראה עשיר וכיסוי מלא, פיגמנטים עזים של צבע, ניחוח מתקתק וחושני המשלב ריחות של וניל ומנגו חושניים והתוצאה: תחושת לחות קטיפתית נעימה וסקסית.

הצבעים: מתכתבים עם הטרנדים והמגמות שנראו על מסלולי האופנה בבירות האופנה העולמיות. מלתחת הליפסטיקים כוללת קשת מרהיבה של 8 גוונים חדשים, מהכהים עד הבהירים, מהנועזים מלאי הנוכחות, דרך הנשיים, הסקסיים והטבעיים, כל שפתון מעניק גימור אטום ולוק אלגנטי מוקפד והוא בבחינת הפתעה צבעונית לכל שעה ביום ולכל אירוע: מאירוע ערב נחשק, דרך דייט עם חברה וגם לשעות העבודה. את רק צריכה לבחור.

המריחה: השפתון מצויד באפלקטור מקצועי והעיצוב החדשני מאפשר משיחה קלה, מוקפדת ומדויקת.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

טיפים לתוצאות מיטביות עם ה-ULTRA HD MATTE LIPCOLOR:

– השפתון מחמיא לכולן: לבעלות עור בהיר וכהה, עם שפתיים כהות או עבות אבל פחות מתאים לבעלות עור יבש וסדוק.

– הכנת השפתיים: רבע שעה לפני המריחה של השפתון העשירי אותן בלחות, הספיגי את השאריות  ומרחי את השפתון: השפתיים שלך יהיו חלקות יותר ועם מראה מלא  יותר.

– הפעילי את  הדמיון שלך : ערבבי שני גוונים על דופן הבוהן  וצרי לעצמך את המראה הייחודי לך.

– למראה ערב: בחרי שני  גווני שפתון מנוגדים: בהיר וכהה. מרחי בחלק הפנימי גוון בהיר ואת הכהה בצדי השפתיים כלפי פנים, המחמאות לא יאחרו לבוא.

להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ