אהבות ישנות: נסטיה ליסנסקי מדווחת מהאינסטגרם

מתוך עמוד האינסטגרם של לנה דנהאם lenadunham@
מתוך עמוד האינסטגרם של לנה דנהאם lenadunham@

אליל נוער שחייבים להפסיק לשנוא, כוכבת שנויה במחלוקת שעברה מהפך והשראות יפניות שיפנקו את הסדר. האביב גורם לנסטיה להתאהב מחדש בדו"ח החודשי באינסטגרם

88 שיתופים | 132 צפיות

 

#השראה

לקח לי ארבע עונות שלמות של "בנות" להפסיק להתרגז על לנה דנהאם lenadunham@ ושנה שלמה של מעקב באינסטגרם להתאהב בה ולהבין שהחשבון שלה הוא אולי החשבון הכי אמיתי ונטול פוטושופ וקלישאות. לאחרונה היא הפכה אותו גם לפלטפורמה פוליטית שבה, למשל, יצאה נגד מגזין ספרדי שריטש אותה באגרסיביות, חשפה שהיא חולה באנדומטריוזיס – מחלה שגורמת לכאבים חריפים ברחם, והביעה תמיכה לא מתפשרת במועמדות של הילרי לנשיאות. היא לא מקדמת בחשבונה תכנים ממומנים, למעט קידום האתר "לני" lennyletter@ שהקימה לפני שנה. מדובר באתר פמיניסטי ומומלץ שמפרסם ראיונות עם נשים מובילות דעה מרחבי העולם, כולל ראיונות שדנהאם עצמה עורכת.

New York was ill-prepared for me today

A photo posted by Lena Dunham (@lenadunham) on

#גם אני רוצה

היי אביב, שטויות שאין לך פה עונה. מחליפה את כל הארון שלי לקולקציית ריזורט (כן, אני יוצאת לחופשה), וזה הולך ככה: הפריט הראשון שאארוז לחופשת אביב החלומית שלי הוא פריט של המעצבת הרוסייה yulia_magdych@ וממש התקשיתי לבחור רק שמלה אחת שתצטרף למלתחתי. בגלל שמסיבה כלשהי נותנים לי רק שני עמודים פה, וגם כי אני טסה לטוקיו, אני בוחרת בשמלה מושלמת בהשפעה יפנית.

?⚪️ Every woman needs a little white dress to rule the beach ⚪️?by #yuliya_magdych ?? A photo posted by Made of love❤worldwide? (@yuliya_magdych) on

די נו, לא יכולה לבחור רק אחת! אני טסה גם ליוון תכף, ואין לי מה ללבוש וזה, אז יוליה, תארזי לי אותו דבר גם ביווני. זה עובד לי מעולה עם קלאץ׳ שבתוכו יש אוזו.

New linen LUCKY dress in white&blue??

A photo posted by Made of love❤worldwide? (@yuliya_magdych) on

ואם את כבר בשוונג של אריזות יוליה, אז תארזי את הז׳קט הלקוח מהפולקלור הרוסי/מונגולי.

Spotted ? during Paris Fashion Week by @le21eme : Jana Ashley wearing new Fall/Winter 2016 Yuliya Magdych Hutsul Red Captor!❤️ A photo posted by Made of love❤worldwide? (@yuliya_magdych) on

#פאשן אייקון

בוודאי לא אני היא המגלה לכם את קיומו של הביבר. חלקכן אולי לא עוקבות אחריו, חלקכן אולי עושות זאת בסתר וכשהן נתפסות הן טוענות שזה בשביל הצחוקים. אז אני מכריזה בזאת שלבוז לביבר זה הכי 2015! ג׳סטין ביבר זה הדבר הכי לוהט בספוטיפיי ובפיד האינסטגרם שלי! אבל אנחנו לא פה כדי לדון בטעם המוזיקלי שלי אלא באופנה, ובואו נבחן את מצעד ההברקות שהופכות את justinbieber@ לפאשן אייקון: תספורות איקוניות, יכולת להחזיק טוטאל לוק אדום, מראה השכבות ובעיקר הלוק המזוהה איתו של מכנסיים על טייץ, הקלווין קליינ׳ז (צריך לפרט?) והחותמת הרשמית למעמדו בעולם האופנה: השתתפות ב"זולנדר 2".

A photo posted by Justin Bieber (@justinbieber) on

#טי שירט

נהיה חם, גם בגלל הקיץ שבפתח וגם בגלל ביבר באייטם הקודם. המותג שמסעיר לאחרונה את הפיד שלי הוא chromat@, מותג אינדי אמריקאי של בגדי הים שמשלב בין פיסול לאופנה. המייסדת, בקה מק'קרן, היא בכלל ארכיטקטית ובגדי ים שהיא מעצבת מושפעים מההכשרה המקצועית שלה. ביונסה, ניקי מינאז' וטיילור סוויפט כבר לבשו פריטים של המותג, ולמי שכמוני עדיין לא מוכנות נפשית לבגד ים (תכלס לא מוכנה פיזית), יש גם טי שירט!

#המשורר

אנחנו חיים בעידן מופלא שיצר מקצועות חדשים ונחשקים כמו אושיית אינסטגרם (היוש!), צלמי אינסטגרם, יוצרי תוכן ועוד. אבל אפילו אני, וטרנית אינסטגרם משופשפת, הופתעתי לגלות את התופעה המרתקת Rmdrk@, משורר האינסטגרם הגדול בעולם. ואם תהיתן מה זה גדול, אז התשובה היא 1.5 מיליון עוקבים, בהם בנות הקרדשיאן למיניהן. שירי האינסטנט שלו מצוטטים מדי יום ברחבי הרשת ומודפסים על טי שירטים.

 

#פאשן פוליס

לכבוד חילופי העונות ופסח אני עושה סדר בארון נעליים הווירטואלי שלי ובוחרת אילו פריטים ימשיכו איתנו לעונה הבאה. הפעם על המוקד מותג הנעליים ג׳פרי קמפבל jeffreycampbell@

לשמור מגפוני אמריקנה המעולים, שהם קאלט תרבותי ועובדים גם עם חצאית מידי, גם עם סקיני ארוך וגם עם ג׳ינס קצר, מה שהופך אותם לפריט נצחי מנצח.

??SPANGLE?? on the site now and ready to be yours!

A photo posted by Jeffrey Campbell (@jeffreycampbell) on

להעביר הלאה את החצי כפכפים חצי מגפונים למישהו שהבין מה הכוונה. מישהו הבין מה הכוונה?

~m A l o u f L r ~ back at it again w the floral wedge @~~~}~~~ A photo posted by Jeffrey Campbell (@jeffreycampbell) on

להשמיד את נעלי הקשירה שבגדול הן חביבות אבל נמצאות על מדפי כל רשת אפשרית בעולם, מפרימרק ועד Adika, וכשזה המצב, כבר אפשר להשמיד אותם מהפיד ולהתקדם לדבר הבא.

 

ASTUTE ~ on the site now for all of your not going to Coachella this year needs ?

 

A photo posted by Jeffrey Campbell (@jeffreycampbell) on