בריבוע: נסטיה ליסנסקי מדווחת מהאינסטגרם

צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של @theimpossiblemuse
צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של @theimpossiblemuse

מאחורי כל ארון של פאשניסטה מקצועית עומדות מוזות איקוניות ופריטים חד פעמיים. נסטיה ליסנסקי nastyalisansky@ חושפת את מקורות האינסטגרם שהפכו אותה למי שהיא, ומגלה שמתחת לכל הרוקנרול מסתתרת בעצם נשמה בת 200 שנה

88 שיתופים | 132 צפיות

השראה

מה שהתחיל כזמזום רקע בזמן שאני מקפלת כביסה, הפך להתאהבות מחודשת בדמויות האיקוניות של ב"סקס והעיר הגדולה", והמשיך להתמכרות קשה לעמוד המעריצים  sexandthecity@. האאוטפיטים שעוררו בי השראה אז כשהייתי טינייג׳רית בשנות ה־90, נראים רלוונטיים מתמיד, ואני מוצאת את עצמי קושרת חולצה על הבטן, מפשפשת במגירות אחרי שרשרת Nastya, ומלפפת בנדנה על הזרוע. קארי הגדירה את הביטוי העצמי דרך אופנה, ומדהים איך גם 20 שנה אחרי זה נראה כל כך מעודכן.

https://instagram.com/p/izHUsMBDbk

J'adore Dior #sexandthecity #satc #sarahjessicaparker #sjp #carriebradshaw #carrie

A photo posted by M&M (@sexandthecityfans) on

# גם אני רוצה

משהו מקולקציית הסטודיו של אביב קיץ 2016 של hm@ ששעוצבה בהשראת האישה הקוסמופוליטית, שהעולם כולו מונח לרגליה, ומלתחתה ארוזה במזוודותיה. רגע אחד מטיילת בשווקים במקסיקו ורגע אחרי שותה אספרסו בקפה שרלוט בפריז. הכי אני.

מעל הסוודר אלבש את ז׳קט הבסט פרנד של המותג האמריקאי thisisveda@, שצולם על בלוגרית האופנה והאיט גירל שיאה מארי והבסטי שלה. מאז קלולס לא ראיתי אאוטפיט זוגי שריגש אותי כל כך.

להשלמת הלוק, כמחווה לקארי, אקנח עם זוג של ג׳ימי צ'ו jimmychoo@ מעוטרות פפיון מושלם. אז כן – עם הסוודר ועם הז׳קט. רציתי לתאר גם איזו חצאית או מכנסיים, אבל הגבילו אותי לשני עמודים.

https://instagram.com/p/7dLc5oNKdY

# אייקון

ליאנדרה מדין מהבלוג "מן רפלר" מפילה את הלסת עם אאוטפיטים משוגעים

עד שמישהו ישכנע אותי אחרת, אלילת הסטייל הבלתי מעורערת שלי היא ליאנדרה מדין, הבלוגרית הניו יורקית manrepeller@  בתרגום חופשי: "דוחת גברים". השם נולד לפני שנים, כשהיא וחברותיה עשו שופינג והיד שלה תמיד נמשכה לפריטים הפחות צפויים, אלו שהכוסית הממוצעת תחלוף על פניהם בדרך לשמלת המיני. הבנות צחקו עליה ואמרו: "אם את רוצה לדחות גברים – זה בדיוק הבגד בשבילך". המסר הוא שבניגוד למוזות האופנה העכשוויות שמתלבשות כדי להיות יפות, מדין מתלבשת למען עצמה והביטוי היצירתי האישי שלה. כקארי בראדשו בת זמננו, השילובים הלא צפויים, הפרטים הקטנים, האקססוריז המוגזמים וההומור (היא זו שטבעה את המושג "מסיבת ידיים" לזרועות מלאות צמידים) יוצרים סגנון נדיר וחד פעמי. לא כולם יתחברו לשילוב של שמלות על מכנסיים או חלוק במקום שמלה, אבל ללא ספק אפשר ללמוד ממנה בעיקר שסגנון אישי הוא הרבה יותר ממה שמכתיב לנו קטלוג של זארה.

View this post on Instagram

Caption THIS! ???? by @krista_anna

A post shared by Man Repeller (@manrepeller) on

# מורשת

אני רוצה את האקססוריז שלי מלאי חשיבות עצמית, עם מורשת מאחוריהם (מה אוריש לילדים? סטלה מקרטני??) בית האופנה הצרפתי רוברט קלרג'רי robertclergerie@ מציג קולקציית נעליים החוגגת 120 שנות קיום של המותג. כל דגם ודגם מתחילת המאה הקודמת, וכל פיס הוא פיסת היסטוריה.

https://instagram.com/p/7lLJOWolyT

# תופעה

הקרדשיאנית הצעירה קיילי ג'נר kyliejenner@ השיקה החודש אפליקציה שבה היא מכניסה את מליוני העוקבים שלה לעולמה ה"פרטי" וחושפת סודות יופי, כמו איך לגרום לציצי להציץ יותר טוב מתוך המחשוף, איזה קרם ממצק את התחת לגודל האידיאלי ובכלל איך להיראות כמו טרנסג׳נדרית בת 40. טסתי לאפ סטור!

# DIY

דנים הוא הטרנד המככב בגזרת הסטריט פאשן במרחב הווירטואלי של האינסטגרם שלי. אז לאחר שגרפתי את כל פריטי הג׳ינס ממדפי רשתות האופנה, הנה שלושה טיפים לשפצור הג׳ינס למראה מדויק לחורף 2016:

1. חיתוך קטן במכפלת הג׳ינס כפי שנראה בעמוד האינסטגרם של vetements_official@ נותן טאץ׳ עדכני לכל ג׳ינס בארון.

View this post on Instagram

@ssense

A post shared by VETEMENTS (@vetements_official) on

2. על אותו בסיס, חצאית ג'ינס של adikastyle@ באורך מידי מצאה את עצמה נשחטת על רצפת ביתי.

 

3. הפרויקט הבא שלי – סיומת פרנזים כפי שנראתה בעמוד של matchesfashion@ – חיתוכי אורך דקים ומכונת כביסה לקבלת הפרימה המושלמת.