נסטיה ליסנסקי מגייסת את הלו קיטי לאינסטגרם

מתוך עמוד האינסטגרם tokyofashion@
מתוך עמוד האינסטגרם tokyofashion@

בדיוק כשהטרנד היפני שולט במדורי האופנה, נסטיה ליסנסקי גייסה את פיד האינסטגרם שלה לטובת ביקור בטוקיו וגילתה שיש מקום יותר מופרע ממנה בגלובוס. עמוס, אקסטרווגנטי, צבעוני להחריד ובעיקר מתוק מתוק מתוק

88 שיתופים | 132 צפיות

 

#השראה

תבטלו את לונדון, שימו את פריז בהמתנה, איטליה נחמד וזה, ניו יורק זה ממש בנאלי, רשמית, טוקיו זה המקום האהוב עליי ביקום. אפשר להרחיב על גבי עשרות עמודים על האוכל, הניקיון, התרבות, האדיבות, הסדר המופתי, העומס והצפיפות של העיר הגדולה לצד הזן ופריחת הסקורה, המסורת המסתורית בתוך מודרניזציה מטורפת, אבל באנו לדבר על אופנה. ואיפה יש יותר אופנה מטוקיו. זולה, יקרה להחריד, מטורפת, מתוקה, הוזה ומופרעת. עזבו, חשבון אינסטגרם שווה אלף מילים: tokyofashion@. ולקאם טו ג׳פן. אינג׳וי.

#גם אני רוצה

גם ב־louisvuitton@ מבינים שיפן זה החיים (ושהיפנים הם השוק העיקרי שלהם), ויצרו קולקציה על טהרת המשי ופריחת הדובדבן. את החולצה בבקשה אליי.

היא תלך מעולה עם ג'ינס הפאייטים הסגולים של dontcryofficial@. בוויב טוטאל קאוואי ("חמוד" ביפנית – מילה שהפכה לשם גנרי לאופנה מתקתקה).

You gonna love the sparkle of the new "Amalia" paillettes denim jeans! Shop now #DontCryJeans on www.dontcry.it #paillettes #Jeans

A photo posted by Don't Cry – Milan (@dontcryofficial) on

הדובדבן על הקצפת, הווסאבי על הניגירי, לוחם הדרקון הנבחר (העולם המטאפורי שלי מתחיל ונגמר ב"קונג פו פנדה 3"), הוא זוג נעלי gucci@ מהקולקציה האיקונית שמושפעת, איך לא, מהמזרח הקסום. האאוטפיט הושלם, קדימה להרג׳וקו!

#פאשן אייקון

אי אפשר לדבר על אופנה יפנית בלי לדבר על אזור הרג׳וקו harajukuworld@, האזור שהפך כינוי לסטייל המגדיר את אופנת הרחוב צבעונית בעולם. אקלקטי, מופרע, מלא הומאז'ים לתרבות המערב אבל גם לא שוכח את תרבות המזרח, שופע אוונגארדיות אבל לא שוכח שהכל הכל הוט קוטור. במבט ראשון הכל נראה כמו קרקס אחד גדול, בליל חסר כל פשר של סגנונות אימפולסיביים. אבל האמת היא שמרבית הסגנונות ספציפיים ובעלי חוקים, מלוליטות גותיות ועד רועות כבשים תמימות, מעומס של קישוטי ראש ועד איפור א־לה פוטושופ שמגדיל עיניים ומחליק את הפנים, והכל חמוד חמוד וורוד. והלו קיטי! שלום גם לך.

#WCW Part 2 ???????

A photo posted by Harajuku Lovers (@harajukuworld) on

#טי שירט

אמנם כמות הוורוד ששטפה את עיניי בשבוע שהייתי בטוקיו הקשתה כבר על מערכת העיכול שלי וקצת דחפה אותי לצד האפל, אבל עמוק בפנים, עם יד על הלב, אני נסיכה עם טי קטיפה ורודה של המותג הבריטי המצחיק לייזי אוף lazyoafs@. קאוואיי ברמות!

?? Once upon a time ?? via @itsmedaisyb

A photo posted by Lazy Oaf (@lazyoafs) on

#ביג אין ג'פאן

בטוקיו הכרתי חבר חדש, מעצב אופנה שקוראים לו טומו tomokoizumi@. האיש פיצח איך עושים לוק אופנת עילית עם קריצה של יפנית בת 15. שתינו מלא בירה, אכלנו מלא אדממה, וכמעט שרנו קריוקי. היה ממש כיף ומצחיק, ואז הוא נתן לי למדוד את זה!

"Ballet"

A photo posted by TOMO (@tomo_koizumi) on

#פאשן פוליס

על הגריל קיילי ג'נר kyliejenner, דמות המאנגה האהובה עליי מכל. קבלו את מצעד צבע השיער של מי ששמה את הרי"ש בהרג׳וקו

לשמור את החדש (זה שיתחלף שש פעמים עד הדפסת המגזין) – צבעי הקשת הפסטליים. מה לומר? מושלם מושלם מושלם. קאוור למיי ליטל פוני.

??

A photo posted by King Kylie (@kyliejenner) on

להשמיד את הבלונד. סורי, ליטל קיי, אבל לא מחמיא לך לעקוב אחרי צעדיה של קים. למרות סדרת טיפולים קוסמטיים שגרמו לך להיראות כמו אחותך הגדולה, הרגשתי שדווקא לאחרונה מצאת את מקומך – קים היא קים, קנדל היא הגבוהה, קורטני היא המשעממת ואת ההרג׳וקו גירל. בלונד מחזיר אותנו כמה צעדים אחורה.

gotta bring the blonde back ?

A photo posted by King Kylie (@kyliejenner) on

להעביר הלאה את הפאה הכחולה לאימא קריס. או לאימא קייטלין. שתיהן שיקיות בנות 60. תבחרי את.

@papermagazine

A photo posted by King Kylie (@kyliejenner) on