נסטיה ליסנסקי משוטטת עבורכם באינסטגרם

מתוך עמוד האינסטגרם shoesofnyc@
מתוך עמוד האינסטגרם shoesofnyc@

פטיש בלתי נגמר לנעליים, מותג ישראלי חדש ואניגמטי והתמכרות לפרופיל שמוכר מחוך בלתי אפשרי. השיטוט באינסטגרם של נסטיה ליסנסקי nastyalysansky@ שומר גם את סוף החורף חם

88 שיתופים | 132 צפיות

 

#השראה

לעולם לא תימצא תשובה לאניגמה הגדולה ביקום: למה אנחנו כל כך אוהבות נעליים? למה נעליים יפות מרימות לנו את המצב רוח יותר מסוודר או ג׳ינס טוב, למה בנעליים נשקיע סכומים שלא נשקיע באף פריט אחר, ולמה תחושת החשיבות עצמית תהיה כל כך יותר גבוהה כשננעל לובוטין עם פיג׳מה מאשר כשננעל הוויאנס עם טוטאל לוק משאנל? זה בדיוק מה שהופך את עמוד האינסטגרם של shoesofnyc@ לגאוני וכל כך מעורר השראה – הוא רק נעליים. אבל מעולות. קבלו את ההתמכרות החדשה שלי כל בוקר.

#גם אני רוצה

גם אני רוצה להיות החברה הכי טובה של המעצב הבריטי הנרי הולנד henryholland@, שאני עוקבת אחריו שנים ושלפי הפיד שלנו נראה שאנחנו חולקים אותם תחומי עניין: אופנה שמתייחסת לעצמה בהומור, קימוג׳י ויין אדום.

וכשנהיה בסטיז, נלבש אאוטפיטים תואמים ומצחיקים פרי המותג שלו houseofholland@ – אני אלבש את האדומה עם כוס התה והוא את הכחולה עם החביתה ואז נתחלף. סגור?

אני באמת ממש ממש חייבת (ולא אחלוק עם אף אחד!) את אוזניות הפאר המשוגעות של dolcegabbana@, המשובצות אבנים ופרווה וגם אפשר לשמוע בהן גם דרייק וגם ביבר בלופ! אובססיבית.

The ultimate princess accessory: #DGheadphones. #dolcegabbana #DGwomen A photo posted by Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) on

#תופעה

אי שם מעבר לים, כנראה בעולם מקביל לזה שאני חיה בו, קיים עמוד אינסטגרם של המותג ‏waistgangsociety@ (כנופיית המותניים) שיש לו יותר מחצי מיליון עוקבים והוא מוכר  מחוך מחטב. לא לא, מחוך מחטב זו לא ההגדרה. מעוות פרופורציה ושובר עצמות נשמע לי יותר מדויק. זה שהפריט המטורף הזה נמכר בטירוף זה ברור כשהמפרסמות הראשיות הן הקרדשניות וכוכבות טראש אחרות שדוחקות עצמן למוות לתוך המחוך העאלק צר הזה, אבל אי אפשר שלא להתמכר לעמוד שתכלס יכול לספק חומר לאלפי מחקרים אנתרופולוגיים וגם ילמד אתכן טוורקינג לא לפני ששימנתן וניילנתן (עם ניילון נצמד!) את הבטן כהכנה למחוך הפלא. חובה לעקוב ולא לדלג על סרטון הדרכה אחד! מה שקורה שם זה פרייסלס.

#אקססורי

מרדכי mordekai@ הוא ליין אקססוריז מרהיב פרי עיצובו של הישראלי קן בורוכוב, שמאז שנחת באמריקה הספיק לאקסס את ריהאנה, מדונה, קניה ועוד רבים ומשובחים אחרים. אבל אם לוחץ לכם מחוך זהב כמו של ניקי מינאז׳ או שכיסא הגלגלים המוזהב והמדובר של ליידי גאגא גדול מכדי להיכנס לקלאץ׳, אפשר להתחדש בעיצובים נגישים ולבישים יותר משיתוף הפעולה בין המעצב לענקית האונליין asos@, שהזמינה אותו לעצב במיוחד עבורה.

MORDEKAI Mohawk in @mmscene with some #hba! #headpiece #headdress #chief #mohawk #madeinnyc #handmade #mensfashion #malemodel #sexy4shabbat A photo posted by MORDEKAI By Ken Borochov (@mordekaiofficial) on

#מייד אין יזראל

מותג חדש נולד! יייאאא! מוי קולקשן _moi_collection@ הוא מותג ישראלי צעיר המתבסס על טהרת הבייסיק עם פאנץ׳ עיצובי גרפי. אילנה בוכגנדלר, המעצבת, היא גם דוגמנית רוסייה סופר מגניבה שלא אומרת לנו מה היא חושבת עלינו מהגב אלא פשוט כותבת את זה. מה שיוצא זו קולקציה הפונה לשני המינים עם משחקי מילים בעברית ואנגלית של משפטים הכתובים באותיות קיריליות.  לא הבנתם? לא נורא. מקסים? לגמרי!

תפזרו אהבה?❣? #moi_collection

A photo posted by Мой (@_moi_collection) on

#פאשן פוליס

והפעם על הכיסא החם מותג המיד פרייס האמריקאי ההמוני ג'וסי קוטור juicycouture@ לשמור: את הטוטאל לוק הזה שכולל את סופיה מצטנר, שליד דמותה הענוגה כל הג׳וסי מחוויר ונשאר רק הקוטור.

Spotted! @sofi8937 wearing our Teddy Faux Fur Coat in @Fashionforward magazine. #RoyalCouture

A photo posted by Juicy Couture (@juicycouture) on

 

להשמיד: את כל מלאי אבני השיבוץ של המותג. נגיד אם יש מכולה על ספינה עכשיו בדרך מסין – להטביע! הבדים יפים והגזרות טובות אבל למה אפליקציות נוצצות חייבות להחריב כל גב בפריט? הבנתי, הכוונה שייראה ביוקר. שומעים? נראה בול להפך!

Obviously we’re celebrating #NationalTracksuitDay @romeestrijd @taylor_hill #JuicyTrack

A photo posted by Juicy Couture (@juicycouture) on

להעביר הלאה: את חליפות הגן של מישל ראידמן. אולי לשמור אחת, לימים שהדיור בכביסה.

Taking it back in style. #CoutureNouveau #JuicyGirls

A photo posted by Juicy Couture (@juicycouture) on