נסטיה ליסנסקי עושה שמח באינסטגרם

מתוך עמוד האינסטגרם emisuzuki_official@
מתוך עמוד האינסטגרם emisuzuki_official@

חובת קריאה על החוף, ההברקה של הרגע ורשימת האקססוריז המלאה שבלעדיהם אל תעזי לצאת מהבית. נסטיה ליסנסקי עם רשימת המאסט לקיץ הקרוב לאינסטגרם

88 שיתופים | 132 צפיות

 

#השראה

קבלו את האיט בוקס, אלבומים גדולים ויפים שבהם חולקות נערות ה"איט" את סודות ה"איט" שהופכים אותן ל"איט" ומספקים הצצה מרהיבה אל החיים שלהן, הלייף סטייל וכל מה שחשוב באמת. לק״ק כבר יש, גם לקארה וברור שלקנדל. בתור בעלת כמה כאלה על מדפי הפרטי, נפלתי ולא התאוששתי מהאיט בוק של הגירל היפנית emisuzuki_official@, העוסק בעולמה הפוטוגני של הדוגמנית, האימא ואושיית הסטייל. כפי שדיווחתי, אני רוצה להיות נערה יפנית ואם לדייק – כשאהיה איט גירל יפנית אני רוצה להיות אמי סוזוקי!

@sheltter_mag 見てね♡ #shelmag

A photo posted by EMI SUZUKI (@emisuzuki_official) on

#גם אני רוצה

לקראת תיעוד חופשות הקיץ באינסטגרם, חובה להתחדש בפריטים שיגרמו גם לעכו להיראות סן טרופה. למשל טופ חושף כתפיים (אזעקת טרנד שקורעת לי את עור התוף), רקום, יפהפה ופוטוגני להפליא של המעצב פיטר פילוטו peterpilotto@.

Peter Pilotto PF16 Pallas Blouse and Printed Waffle Skirt. Available @modaoperandi #PeterPilotto A photo posted by PETER PILOTTO (@peterpilotto) on

המאסט הב של הקיץ, הפריט שגרסאות אין סוף לו – הג׳ינס הקצר. והפעם של nastygal@, עם פאנץ׳ ידידותי שיבהיר לכולם מי הכוכב האמיתי פה!

Starred from the bottom, now we here.

A photo posted by Nasty Gal (@nastygal) on

הוויאנס לא יהיו פה! חופשה קוטור מתחילה במלתחת קוטור, ולכן אני נועלת את הלוק בזוג כפכפים משגעים של המותג האיטלקי liudmilahq@. אני לא מבולבלת, כל הנסיכות יורדות ככה לבריכה!

#אקססוריז

הקיץ הזה הוא קיץ כלבבי, צבעוני במיוחד, לא בוחל באמצעים, לא מפריד בין פרנזים לפונפונים ולא בין קודש לחול. לנשום עמוק, מתחילים:

1. פונפונים מעסיקים אותנו כבר יותר משנה, והפעם הם מונחים על ראשה של פרידה קאלו על תיק של boyarde@. האמת, מתבקש.

2. כפכפים משובצים באבנים של המותג stellajeanltd@.

3. בגד ים פונפונים דמוי פורצלן של המעצבת הישראלית shanishemer@, בגזרה הכי נכונה העונה, לשיזוף מטופש אך סטייל מרבי.

4. שרשרת הקולר מהניינטיז קיבלה תפנית אופנתית מעולה על ידי המעצבת roxanneassoulin@. עכשיו דמיינו אותה עם בגד הים מהסעיף הקודם.

5. אנחנו ליידיז וליידיז יורדות לבריכה עם קלאץ' (בפנים רק אייפון ומטען נייד). כזה בבקשה, almabanker@.

Hey cute! #colorfull #monday @may_15_accessories ? #almabanker ?

A photo posted by ✖️ עלמה בנקר ✖️ (@almabanker) on

6. כובע הוא גם אקססורי על וגם החבר הכי טוב של עור הפנים. בכובעים של d_fedorahats@ יש פרנזים, פונפונים, מטבעות ורקמות בכמות בלתי מוגבלת! העיקר שיהיה פה שמיייח!

A photo posted by D_FEDORA (@d_fedorahats) on

#טי שירט

משהו גאוני קורה פה. שימו לב: קונים טי שירט של drawsta@ אונליין, מורידים את האפליקציה החינמית, מכוונים את האייפון לחולצה המאוירת ו.. מוכנים? הטי שירט מקבלת חיים! למשל, בדמותה של טינה פיי מגלגלת עיניים בבוז. הכי גאוני. שלי כבר בדרך.

will @geronimoballoons be able to catch a flying chicken nugget w her tongue ?

A video posted by Tees w/ AR animations (@drawsta) on

#משפחה

כדי להיות איט גירל צריך מראה נכון, חוש סטייל מחודד וגורם "איט" באישיות שהופך את אותה נערה בת המזל לדבר הכי חם ולבסטי של קרל לגרפלד. או שפשוט אפשר להיוולד לג׳וני דפ ולוונסה פראדי. על קמפיין לשאנל אפשר לחתום בחדר הלידה. תכירו את לילי רוז lilyrose_depp@.

@karllagerfeld the man himself!!!! So proud and honored to know you!

A photo posted by Lily-Rose Depp (@lilyrose_depp) on

#פאשן פוליס

מי אני שאעביר ביקורת על בית האופנה האיטלקי מיו מיו miumiu@? הנה, מצאתי בעצמי את החוצפה, כי לא כל הנוצץ הוא קונצנזוס!

לשמור את כפכפי הפרווה! אופנה עם אדג׳ במיטבה!

Details from the backstage of the #MiuMiuFW16 fashion show during #pfw. Photo by @carinbackoffphoto

A photo posted by Miu Miu (@miumiu) on

להעביר הלאה את ניהול העמוד לקלואי סוויני, שתגניב פה את העניינים. תמונה שלה לובשת מיו מיו לקאוור של מגזין כלשהו זה הדבר הכי מרגש שקרה בעמוד הזה כבר חודשים.

להשמיד את האקססוריז הנוראיים האלה שעומדים ליד הקופה בכל בוטיק מיו מיו ונועדו לוואנאביז צמאי מותגים, נטולי טעם ובעלי 150 פאונד. בפינת הרחוב, אגב, מוכרים בול כאלה ב־15.

Discover the Miu Miu accessories collection on store.MiuMiu.com

A photo posted by Miu Miu (@miumiu) on