נשיקה עם רוקנ'רול

פרופיל נוסטלגי של של לוקים מקוריים מהסבנטיז | מתוך פיד האינסטגרם 70sdaily@
פרופיל נוסטלגי של של לוקים מקוריים מהסבנטיז | מתוך פיד האינסטגרם 70sdaily@

פיד הקיץ של נסטיה ליסנסקי nastyalisansky@ מתחיל עם השראות מהסבנטיז ונגמר באאוטפיט חובה להופעות מיוזעות. האינסטגרם מעולם לא היה גרופי יותר

88 שיתופים | 132 צפיות

#השראה

איזה כיף מסתבר שהיה בסבנטיז, הא? הלייף סטייל, הרוקנ'רול, השחרור, השיער והסטייל, איזה סטייל. עשרות גלגולים עברו פריטים וטרנדים אייקונים מהסבנטיז, עד שנחתו לאחרונה ממש על מדפי הארונות שלכם. ההוט פנטס מעולם לא היו הוטר, הקרושה והפרנזים מעולם לא היו רלוונטיים יותר וחולצת בטן מעולם לא הייתה נכונה יותר מהמקור. אז הנה לך, מתלבשת עדכנית שלי, קבלי את הדף שמחזיק את המדריך המלא לקיץ 2015: 70sdaily@ – פרופיל נוסטלגי שמלא בלוקים מקוריים שפשוט חייבים לאמץ.

View this post on Instagram

#hotpants ????

A post shared by 1970s Daily (@70sdaily) on

View this post on Instagram

???????????? young Melanie Griffith

A post shared by 1970s Daily (@70sdaily) on

#גם אני רוצה

כל אחת חייבת במלתחה קיט מוכן של לוק להופעות. הערכה כוללת (אתן רושמות?): טי שירט סליבלס מושלמת של מותג הגלישה האוסטרלי afends@ בהדפס דהוי ומגה קול וגזרה מהממת שחושפת סייד בוב (ציצי צדדי) למראה הלא מתאמץ והסקסי בו זמנית. להשיג ב־trash_tlv@.

https://instagram.com/p/3gI4FEM4mD

ואם החולצה היא אוברסייז, לחלק התחתון נצוות הוט ג'ינס אנדר סייז של המותג האוסטרלי גם הוא thrillsco@, למראה הרוקנ'רול בייב. אזהרה: אם את לא מצוידת בישבן כמו של זו בתמונה, אז לא בכוח, כן?

לקפיצות על הדשא, טיפוס על גדרות ועל מאבטחים, ובכלל לעמידה במשך שעות – זוג נעלי סניקרס של המותג הקלאסי superga_it@. הן ייראו אפילו עוד יותר קול אחרי ש־30 אלף איש ידרכו לך עליהן!

#תופעה

רוח חדשה בפיד! הביטוי kanyeloveskanye הפך במהירות לקאלט בקהילה האינסטגרמית, זכה להאשטאג עם אלפי תיוגים, והפך ביטוי נרדף לאהבה מוגזמת וגלובלית. כי לאהוב כמו שקניה אוהב את עצמו זה שיא הרומנטיקה. את הטי שירט הגאונית הזו אפשר לאתר באי ביי ובאטסי, ואם אתם חולקים כמוני (וכמו קניה) את אהבתכם לקניה, אתם מוזמנים לעקוב אחרי העמוד ההומוריסטי kanyedoingthings@ כי לאדון אין אינסטגרם משלו.

https://instagram.com/p/3cFfkDxgUv

View this post on Instagram

#kanyeloveskanye

A post shared by Nacho Mama (@daniellewilkes) on

https://instagram.com/p/3rSGYZi60k

#מייד אין איזראל

זמרת, די.ג'יי, יוצרת מוזיקלית ופאשן אייקון פרטי משלי היא עדי אולמנסקי adiulmansky@ (כן כן, זאת מההפקה בעמוד 92) אולמנסקי היא אחת היוצרות הבודדות שהבינו שאופנה ומוזיקה קשורות זו בזו, וכמה שיותר באקסטרים יותר טוב. היא מצליחה להפתיע אותי כל פעם מחדש בעודי מגוללת את הפיד: בצבעי שיער שמשתנים כמעט כמו מצבי הרוח שלי (וזה קורה הרבה!), איפור מושקע ומקורי ושיטוטים פוטוגניים בבירות אירופיות שהיא כובשת בעזרת הלוק המיוחד של חצי ברבי, חצי נערה יפנית – וכמובן כישרון עצום.

#גברים

בתור מכורה לביונסה וג'יי זי לאחרונה מצאתי את עצמי משוטטת דווקא במחוזות האינדי בספוטיפיי שלי. הסקיני ווייט בויז הג'ינג'ים מעולם לא היו לוהטים יותר! אז אחרי ששמתי וי על הופעה של אלט ג'יי ברומא, פיתחתי קראש חדש על אמן בריטי בן 20 בלבד העונה לשם ארצ'י מארשל או בשם הבמה kingkruleuk@, בעל הקול העמוק הרבה מעבר לשנות חייו, שזורק אותי ללילות שנות ה־80 האפלים בפינגווין (לא הייתי, אני צעירה מדי, אבל סיפרו לי), ובעיקר מעורר קנאה שאפשר להיות צעיר עם טאץ' אופנתי אלגנטי וקלאסי. היפסטרים – מאחוריכם!

https://instagram.com/p/w2tWDrn9bM

#קונספטואלי

היוצר המוזיקלי סטרומה מפציע בפיד איכותי

כשעקבתי תקופת מה אחרי האמן הבלגי הצעיר פול ואן הייבר הידוע בכינויו סטרומה stromae@, ציפיתי לראות את הסטייל הבלתי מעורער שלו, רגעים מחייו הפרטיים וקטעים מוזיקליים. כשכל זה לא קרה, השתעממתי והפסקתי. סטרומה הבין כנראה שהעמוד שלו משמים, מחק הכל ובנה עמוד קונספטואלי חדש, מאויר בדיוק כמו הווידיאו החדש שלו ומציג, בדיוק כפי שרציתי, סלפים הומוריסטיים עם ברק אובמה, במיטה עם קים וקניה ותיעודים פאשניסטיים. לבינתיים מגניב מאוד.