אניה בוקשטיין מקבלת השראה מהמקום בו נוצרה

אניה בוקשטיין | צילום: מירב בן לולו
אניה בוקשטיין | צילום: מירב בן לולו

אניה בוקשטיין מוצאת תמונה מהחופשה בה בראו אותה הוריה וחושבת שאמא שלה היא האישה הכי יפה בעולם. בפרויקט נוסטלגיה לכבוד חגיגות 50 שנה למגזין "את" היא מצטלמת בהשראתה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

לכבוד חגיגות ה־50 של "את" ביקשנו מהנשים היפות בישראל למצוא תמונה באלבום המשפחתי שמראה איך סטייל עובר בגנים. הן הצטלמו בהשראת אימא בתמונות שמעוררות געגוע.

עוד כוכבות שהרגישו נוסטלגיות:
קורין גדעון חוזרת לסבנטיז
לירון ויצמן חוזרת ללוקיישן המדויק בו הצטלמה אמה
לירז צ'רכי משחזרת עם הבת ג'ון זכרונות מטהרן

 

אניה בוקשטיין (34), מוזיקאית ושחקנית

ההשראה: צילום של אימא לנה בוקשטיין בגיל 30

"במבט של אימא אני רואה חופש, אהבה לחיים ואמונה שהכל עוד לפניה. היא עוד לא יודעת ששנתיים אחרי, עם העלייה לארץ, חייה יתהפכו ובעצם כל המשפחה תיוולד כאן מחדש. הצילום הוא מחופשה משפחתית ביער השחור, שם עשו אותי ולשם נסענו מדי קיץ עד שעלינו לארץ. אימא שלי היא קלאסית, לפעמים עם נגיעות בוהמייניות, סופר שיקית וסקסית. היא גם מטופחת, עם קרמים ומקדם הגנה, והכל בקלילות, ללא מאמץ, זה בדנ"א שלה. גם כשהיינו עולים, ולא היה לנו, היא תמיד ידעה לדבר עם הבגדים ולהביא את עצמה לידי ביטוי. בעיניי היא עדיין האישה היפה בעולם. אנחנו לא מחליפות בגדים כי היא גבוהה ממני ואנחנו לא אותן מידות בבגדים ובנעליים. לפעמים היא מעבירה לי איזה סוודר. אימא היא קלינאית תקשורת, גאון בתחומה. בחרתי להצטלם עם כלב, כי תמיד יש להורים שלי כלב בבית. לי היום יש חתול. יש לנו קשר עמוק מאוד. היא האישה החשובה, היקרה והאהובה בחיי. לא הייתי מגיעה לשום הישג בלי הוריי".

לנה בוקשטיין
לנה בוקשטיין

 

אניה בוקשטיין | צילום: מירב בן לולו
אניה בוקשטיין | צילום: מירב בן לולו

בגדים אוסף פרטיתודה מיוחדת לאורלי ברנבאום הבעלים של הכלב קני

ניהול קריאייטיב טל קליינבורט
פרויקט וטקסט דליה בן ארי
הפקה טל שץ
צילום וסטיילינג מירב בן לולו | איפור ושיער אדם משעלי