טקס פרסי האמי: ניקול קידמן בנאום עוצמתי נגד אלימות במשפחה

ניקול קידמן בטקס האמי | צילום: GettyImages
ניקול קידמן בטקס האמי | צילום: GettyImages

ניקול קידמן זכתה בפרס האמי על תפקידה ב"שקרים קטנים גדולים" וניצלה את הבמה כדי לצאת נגד תופעת האלימות במשפחה בנאום מרגש, אבל גולשים חדי עין הבחינו שהיא שכחה דבר אחד מאוד חשוב. אופסי

88 שיתופים | 132 צפיות

 

טקס פרסי האמי שנערך אתמול (ראשון) בארה"ב לא סיפק הרבה הפתעות, כאשר שתי הזוכות הגדולות של הערב היו שתי הסדרות המצוינות "סיפורה של שפחה" ו"שקרים קטנים גדולים". ניקול קידמן, שמשחקת ב"שקרים קטנים גדולים" לצידן של ריס ווית'רספון, שיילין וודלי, זואי קרביץ ואלכסנדר סקארסגארד קטפה את פרס השחקנית הטובה ביותר במיני־סדרה בזכייה ראשונה עבורה אי פעם בטקס האמי.

ניקול קידמן בטקס האמי | צילום: GettyImages

קידמן פתחה את הנאום שלה בתודה ל"משפחה האמנותית הנפלאה שלי שתומכת בי בכל ההצלחות והכישלנות" והוסיפה ש"אני גם אמא וגם בת זוג. יש לי שתי בנות קטנות, סאני ופיית', וקית' היקר שלי. הם מקריבים עבורי כל כך הרבה. אני רוצה שהפרס הזה יהיה על המדף של הבנות שלי ושהן יסתכלו עליו ויחשבו 'כל פעם שלאימא לא היה זמן להשכיב אותי לישון – זה בגלל זה"

בסדרה מגלמת קידמן אישה שסובלת מהתעללות וממערכת יחסית רעילה. החלק המרגש ביותר בנאום שלה היה כאשר היא דיברה על הנושא הכל כך חשוב הזה שלא תמיד זוכה לייצוג מספיק על המסך: "אני רוצה שהבנות שלי ידעו שלפעמים דרך משחק, יש הזדמנות להעביר מסר גדול יותר. זו התרומה שלהן וזו התרומה שלכם. הארנו את כל הנושא של אלימות במשפחה. מדובר במחלה מסובכת, מסכונת ערמומית והיא הרבה יותר נפוצה ממה שחושבים. היא מלאת בושה וניסיונות להסתיר. ובכך שאתם מעניקים לי את הפרס הזה אנחנו כולנו מאירים את הנושא עוד יותר. אז תודה רבה לכם"

בסיום הנאום לא שחכה קידמן להודות לריס ווית'רספון, שלא רק כיכבה והפיקה בפועל את הסדרה, למעשה השתיים התחרו זו בזו באותה קטגוריה: "ריס, אני חולקת את הפרס הזה איתך. בלעדייך, לא הייתי עומדת פה"

ניקול קידמן וריס ווית'רספון  | צילום: GettyImages
ניקול קידמן וריס ווית'רספון  | צילום: GettyImages

 

קידמן הודתה אמנם לבעלה קית' אורבן ולשתי הבנות המשותפות שלהן ואף הדגישה ש אבל גולשים חדי עין שמו לב לדבר אחד קטן שהעביר על החגיגה: קידמן לא ציינה או הודתה לשני הילדים שאימצה יחד עם בעלה לשעבר טום קרוז – איזבלה וקונור. אופסי.
ואם זה לא מספיק, בדרכה אל הבמה חלקה קידמן רגע שאי אפשר לא להגדיר אותה כמאוד אינטימי עם השחקן הלוהט אלכסנדר סקארסגארד שמשחק את בן זוגה בסדרה. וכל זה קורה כשבעלה קית' אורבן עומד וצופה. נו טוב, העיקר שבנאום היא לא שכחה אותו.

"אל תקשיב לאנשים הרעים בטוויטר. אותך אני הכי אוהבת" ניקול קידמן וקית' אורבן| צילום: GettyImages
"אל תקשיב לאנשים הרעים בטוויטר. אותך אני הכי אוהבת" ניקול קידמן וקית' אורבן| צילום: GettyImages