בושם – המתנה המועדפת

רודפים אחרי פריטים אקסקלוסיביים ויוצאי דופן? סקר שנערך באחרונה מגלה כי 70% מהנשאלים רוצים בכלל לקבל בושם מתנה

88 שיתופים | 132 צפיות

בשנים האחרונות יש לנו נטייה לטרוח יתר על המידה רגע לפני ראש השנה, ולהיות חדשניים ומיוחדים עם מתנות לחג אבל למעשה, לפי מחקר שנעשה לאחרונה במכון SAPIO התברר כי כ-70% מהישראלים מחכים בכלל לבושם כמתנה לחג.

כן, דווקא המתנות הקלאסיות והעל זמניות הן אלו שישארו רלוונטיות לנצח. בין אם זה ספר טוב או בושם, מתנות בטוחות לחג הן תמיד עדיפות על פני פריטים שאספתם במכירות ביתיות לפני החג. כי בתקופות החגים נעשות מרבית קניות הבשמים בישראל – כ-60% ורבים מעניקים לעצמם מתנה או בוחרים בניחוח חדש בזמן קבלת השנה החדשה.

בושם של ורסצ'ה
בושם של ורסצ'ה

אם בחרתם בבושם, דעו כי העדפת הניחוח שלנו משתנה עם הגיל ולרבים מאיתנו יש ניחוח שמתקשר לתקופה כלשהי, או לזיכרון. יש את האנשים ש"נתקעים" על אותו בושם שנים, ולאלו הכי בטוח לקנות לחג בושם, כי הוא לעולם לא ימאס עליהם. אם מדובר בבן או בת הזוג, הציצו למדף הבשמים שלהם ורכשו בושם מאותו הסוג או לחילופין, כדי בכל זאת לגוון קצת, למצוא בושם שונה מאותו בית היוצר.

ולמי שלא ורוצה לקנות בושם חדש לעצמו? איך תדעו איזה בושם חדש לבחור? צריך להתיז את הבושם עלייך- לכל בושם ריח שונה על כל אישה או גבר ולכן ממש כמו בגד גם את הבושם כדאי למדוד. גם אם בושם מריח נפלא על חברה, לא בטוח שכך גם עליך. את תמצית הפרפיום שמים על נקודות הדופק בגוף, את מי הטואלט מתיזים על כל הגוף לרענון. עוד פרט חשוב הוא ההמתנה בין מדידות הבשמים, לאחר הרחה של שניים- שלושה בשמים חוש הריח מתערפל. הדרך להחזיר אותו למצב מחודד הוא על ידי הרחה של פולי קפה, שתיית אספרסו או טעימת קוביית שוקולד מריר.

lady-million-P

מגוון הבשמים הוא רחב ומתחיל במחירים נמוכים יחסית של 99 שקלים ומגיע כמובן עד למחירים של 400 ויותר. אבל לקראת ראש השנה, מציעות הפרפומריות ורשתות השיווק השונות מבצעים והנחות, דוגמת סופר-פארם שיוצאת במבצע ענק של בשמים שונים במחירים אטרקטיביים של 99-299 שקלים בלבד במארזים חגיגיים ומיוחדים, כי בכל זאת – האריזה לא פחות חשובה מהמתנה עצמה.

סופר-פארם-P