אופנה יומית: וונדר וומן יורדת מהעקבים

גל גדות בפרמיירת וונדר וומן
גל גדות בפרמיירת וונדר וומן

גל גדות חורכת את השטיח האדום עם נעליים שטוחות ב-50 דולר, אתא קוראים לכם למצוא דגמים ישנים מהארון של סבתא ובוטיק אליז מתרחב מנווה צדק לקניון. כל מה שצריך לדעת על אופנה כרגע

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. אחרי שפיזרה המון שיק צרפתי בנווה צדק, מגיעה אליז ג'וליארד, הבעלים והקניינית של בוטיק אליז וחנות הקונספט נומרו 13 אל הקניונים. Eye Booth הוא קונספט אירופאי של דוכני משקפי שמש וראיה, שמבקשים להרחיב את ההיצע בחנויות האופטיקה ולהציע אלטרנטיבות במחירים אטרקטיביים (195-975 ש"ח). בין המותגים האירופאיים תוכלו למצוא את Mize, Mr Boho, Read, Loop ולצידם גם את המשקיפה הישראלית. הדוכן הראשון נפתח בקניון רמת אביב, ועד סוף 2018 צפויים להיפתח חמישה סניפים נוספים שמיקומם עוד לא ידוע.

משקפיים של MR BOHO, מחיר: 495 ש"ח בדוכן של בוטיק אליז בקניון רמת אביב | צילום: יח"צ
משקפיים של MR BOHO, מחיר: 495 ש"ח בדוכן של בוטיק אליז בקניון רמת אביב | צילום: יח"צ

 

2. אם אתן מתכננות גיחה ללונדון, מחובתנו לספר לכן כי תערוכת רסרוספקטיבה של המעצבת האמריקאית אנה סוי – "The world of Anna Sui" נפתחה במוזיאון האופנה והטקסטיל. התערוכה, שאצר טים בלנקס, ממחישה את תהליך לידתו והתפרצותו של המותג המרדני והאקסצנטרי, שצמח מתרבות המועדונים של ניו יורק, ואת התפתחותו לאורך השנים. מי מכן שרוצה להעשיר את הידע האופנתי עוד קצת מוזמנת לבקר גם בתערוכת הרטרוספקטיבה של בלנסיאגה, שהוצגה בפריז ובימים אלה עוברת למוזיאון ויקטוריה ואלברט בלונדון.

3. סוף השבוע היה רווי באאוטפיטים לרייר עליהם – החל משמלות פסטיבל קאן שלא מפסיקות לשטוף את הפיד, דרך שמלת הכלה הנונשלנטית והמדויקת של שלומית מלכה, אבל את הגביע האמיתי מקבלת גל גדות על הופעה בלתי נשכחת בפרימיירת הסרט וונדר וומן. אל שמלה אדומה ומנצנצת של ז'יבנשי בחרה גדות לצרף סנדלים שטוחים, כמו גם בשאר האירועים הנוגעים לקידום הסרט. השמועות מדברות על בעיות גב מהן סובלת השחקנית, והבחירה בנעליים שטוחות של הרשת המוכרת אלדו משמחת אותנו משתי סיבות: ראשית, וונדר וומן אמיתית לא חייבת לדדות על עקבים אם לא מתאים לה, ושנית, אפשר לנעול סנדלים במחיר שווה לכל נפש (50 דולר, במקרה הזה) ולהראות יותר ממיליון דולר. תשאלו את קייט מידלטון ונטלי פורטמן.

גל גדות בפרמיירה של וונדר וומן | צילום: GettyImages
גל גדות בפרמיירה של וונדר וומן | צילום: GettyImages

 

4. באתא מודיעים על קונספט חדש: מעכשיו, תוכלו להחזיר בגד של המותג, גם אם נקנה לפני עשורים רבים. את הבגדים – בלויים או חדשים – ניתן להחליף לבגד חדש, או לקבל החזר כספי מלא, ללא צורך בחשבונית.

אתא | צילום: יח"צ
אתא | צילום: יח"צ