החכמות והרשעות: המתלבשות של השבוע

ריהאנה, ביונסה, איגי אזליה | צילום: גטי אימג'ס
ריהאנה, ביונסה, איגי אזליה | צילום: גטי אימג'ס

ביונסה מבאסת, ריהאנה מהממת ואיגי אזליה מבולבלת. לכבוד פסח, חילקנו את המתלבשות לקטגוריות חגיגיות יותר מסתם טובות או רעות. מי מוזמנת לסדר?

88 שיתופים | 132 צפיות

חכמות

ריהאנה בדיור, אירוע השקת שירות הסטרימינג של ג'יי זי

הפרזנטורית החדשה של דיור ממשיכה ללבוש את המותג ולהביא לו טוויסט משל עצמה. כבר כמה שנים שריהאנה מצליחה במשימה לא פשוטה – ללבוש בגדים מהממים תוך שהיא חושפת כמה שיותר מהגוף שלה, יצירת מופת משותפת של הטבע ומכון הכושר. זו דוגמה מצוינת לכישרון הזה – החליפה מחויטת ומתוקה, המחשוף בדיוק במידה וביחד עם התסרוקת והמגפיים היא מוסיפה את האדג' הרצוי. בקיצור, חכמה.

View this post on Instagram

Dior Bad Gal

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

הילארי דאף בסטלה וג'יימי, מתארחת ב"גוד מורנינג אמריקה":

כשהילרי דאף צבעה את השיער, היינו סקפטיות. למרות שהיא ילדת דיסני לשעבר, התדמית שלה בשנים האחרונות היא קצת יותר דודתית. מצד שני, הבחורה בת 27 וכבר עוברת גירושין, אז אנחנו מפרגנות לה קצת פזיזות. כך או כך, מתברר שטעינו – דאף נראית נפלא והמלתחה שלה רק השתדרגה מאז שינוי הצבע, כנראה כחלק משינוי תדמית כולל. צבע הלילך מחמיא לכחול של השיער ואת המעיל אנחנו חייבות בארון שלנו עכשיו.

רשעות

ביונסה בלאקוון סמית, השקת שירות הסטרימינג של ג'יי זי

יש משהו מעודד בכך שגם ביונסה יכולה לפשל. האוברול צמוד מדי, קצר מדי ובקיצור – ממש לא במידה של הזמרת. השרשרת דווקא מגניבה וגם ג'קט הקרושה שמונח על הכתפיים, אבל קשה לנו להסיט את העיניים ממה שהולך בחלק בתחתון. בהצלחה בפעם הבאה.

מה קורה לך? ביונסה | צילום: גטי אימג'ס
מה קורה לך? ביונסה | צילום: גטי אימג'ס

קייטי הולמס בזאק פוזן, פרמיירת סרט בניו יורק

מעניין שבמשך כל הזמן שהיא הייתה לצד טום קרוז, קייטי הולמס הצליחה להיראות שפויה לחלוטין, ודווקא שנים לאחר הפרידה היא נראית כאילו דבק בה השיגעון שלו. הולמס היא לרוב מתלבשת שיקית על גבול המשעממת, ולא ברור מה בדיוק קרה לה הפעם. השמלה צמודה מדי והגזרה המרובעת ממש לא בשבילה. בגלל שחג אנחנו מוותרות לה ואפילו לא מתחילות לדבר על השיער.

את לא באה לחג עם השיער הזה. קייטי הולמס | צילום: גטי אימג'ס
את לא באה לחג עם השיער הזה. קייטי הולמס | צילום: גטי אימג'ס

תמות

ויולה דיוויס בדונה קארן, אירוע אמי אדישן

היא לא צעירה ודקיקה כמו רוב הכוכבות שמסביבה, לכן ויולה דיוויס לא זוכה למספיק מחמאות על הבחירות שלה על השטיח האדום, אבל מדובר באישה שיודעת מה היא עושה. על החלק השחור השקפקף שבתחתית השמלה היינו מוותרות, אבל מעבר לכך – הגזרה מחמיאה, הצבע ייחודי, הבד עדכני והנעליים אליפות.

לא מספיק מוערכת. ויולה דיוויס | צילום: גטי אימג'ס
לא מספיק מוערכת. ויולה דיוויס | צילום: גטי אימג'ס

הנסיכה קרולין בשאנל קוטור, אירוע צדקה

להלן ההוכחה המוחצת לכך שנסיכות חיות חיים מאוד שונים מאיתנו ולא ישכנעו אותנו אחרת, לא משנה כמה פעמים קייט מידלטון תמחזר את אותה השמלה כדי להראות שהיא כאחד האדם. קשה לטעות עם שמלה של שאנל קוטור, ובמראה הזה הכל עובד בהרמוניה מופלאה – האורך, הצבע, הנפילה של הבד והאיפור והשיער הנפלאים. וכמו תמיד, לא מזיק לצעוד לצד המעצב שאחראי על הלוק שלך, בטח לא כשהוא קרל לגרפלד. לאירוע הבא שלנו אנחנו מגיעות עם תדמיתנית של זארה.

אנחנו לא מקנאות בכלל. הנסיכה קרולין | צילום: גטי אימג'ס
אנחנו לא מקנאות בכלל. הנסיכה קרולין | צילום: גטי אימג'ס

שאינן יודעות לשאול

איגי אזליה בפאוסטו פוגליסי, טקס פרסי המוזיקה של iHeartRadio

שאלה פשוטה אחת הייתה מצילה את איגי אזליה מהתקרית המצערת שעל גופה – "איך אני נראית?". ובכן איגי, את נראית כמו מסע נקמה של סטייליסט. מאיפה נתחיל בכלל? האם מהמכנסיים שהם למעשה כלל לא מכנסיים אלא טייץ מנומר שממנו מבצבצת לה צמחייה ורדרדה? או מחולצת הרשת שאף אחת לא צריכה ללבוש, אף פעם?

לא יודעות מאיפה להתחיל. איגי אזליה | צילום: גטי אימג'ס
לא יודעות מאיפה להתחיל. איגי אזליה | צילום: גטי אימג'ס

הלן מירן בבדג'לי מישקה, פרמיירת סרט בניו יורק

קודם כל, הבהרה – הלן מירן היא אלילה. היא כל מה שאנחנו חולמות להיות בגילה ועוד. היא מוכשרת, חכמה, חזקה, יפה ומתלבשת לעילא. לכן, חבל לנו שהפעם היא לא ידעה לשאול "השמלה הזאת מקצרת אותי?". היינו עונות לה בשמחה – כן הלן, כן, מדובר בזוועה.

גם הטובות ביותר מפספסות. הלן מירן | צילום: גטי אימג'ס
גם הטובות ביותר מפספסות. הלן מירן | צילום: גטי אימג'ס