אופנה יומית: טומי וג'יג'י עושים את זה שוב

ג'יג'י חדיד מציגה את קולקציית קיץ 2017 של טומי הילפיגר | צילום: GettyImages
ג'יג'י חדיד מציגה את קולקציית קיץ 2017 של טומי הילפיגר | צילום: GettyImages

מגזין ווג חוגג 125 שנים של מעצמה נשית ומעורר את זעם הקוראות, טומי הילפיגר מציג קולקציית קפסולה שנייה עם ג'יג'י חדיד וריהאנה עושה את הארפר'ס בזאר

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. בזמן שישנתן, נערכה בלוס אנג'לס תצוגת האופנה של טומי הילפיגר, שחשפה את קולקציית הקפסולה השניה שלו עם ג'יג'י חדיד. התצוגות של הילפיגר מתרחשות כמעט תמיד בשבוע האופנה בניו יורק, והבחירה להציג את הקולקציה בוניס ביץ' בקליפורניה מתכתבת עם אופי הפריטים בה. את התצוגה פתחה חדיד כשהיא לובשת קרופ טופ קטנטן וחושף בטן שצוות למכנסי ויניל שחורים. אחריה, צעדה האחות בלה ואסופת הדוגמניות הנכונות של הרגע, כשברקע נשמע קולה של הזמרת פרגי שהופיעה על הבמה. בקהל נצפתה ליידי גאגא בלבוש מוזר כתמיד וגם בר רפאלי, שנמצאת בלוס אנג'לס לרגל צילומים.

כאן אתן יכולות לצפות בתצוגה בלייב ולהזמין את הפריטים שאהבתן ישירות הביתה

ליידי גאגא | צילום: GettyImages
ליידי גאגא | צילום: GettyImages

הקולקציה, שנקראת "קיץ של אהבה" עוצבה בהשראת הנינוחות והקלילות של החוף המערבי, שם גדלה ג'יג'י, בשילוב עם טוויסטים ניו יורקרים המזוהים עם המותג. המסה הקריטית שלה מבוססת על פריטי מפתח הפונים במובהק לדור המילניאלס ומצטטים השפעות מהניינטיז הספורטיביות כמו ג'ינסים, טישרטים וז'קטי בומר, רובם בצבעי כחול, אדום וצהוב, חלקם עם הדפסים או עבודת פאטצ'ים. לצידם, עוצבו פריטים רכים ורומנטיים יותר, דוגמת שמלת מקסי בהדפס טלאים, איתה סגרה ג'יג'י את התצוגה. על אף שזוהי קולקציה מגובשת המספרת סיפור ברור, מצאנו אותה צעירה מדי וחג גונית מדי. נעדרו בה פריטים מתוחכמים ובוגרים שיהפכו את התמהיל לרחב יותר, דוגמת מעילי הצמר, הסוודרים ומכנסי העור שראינו בקולקציה הקודמת. במסגרת שיטת "See now, buy now" שאימץ המותג, הקולקציה זמינה בחנויות החל מהיום.
269-1699 ש"ח, להשיג בחנות הדגל של טומי הילפיגר במתחם שרונה, חנות הדגל רמת אביב וברשת פקטורי 54

ג'יג'י חדיד מציגה את קולקציית קיץ 2017 של טומי הילפיגר | צילום: GettyImages
ג'יג'י חדיד מציגה את קולקציית קיץ 2017 של טומי הילפיגר | צילום: GettyImages

 

2. ספר אופנת הרחוב היפנית המפורסם Fruits, שהודפס בשלל מהדורות בעשרים השנים האחרונות, יפסיק לצאת לאור. הסיבה, לדברי המוציא לאור, היא העדרם של "הילדים המגניבים" ברחובות הרג'וקו, הרובע הצעיר והתוסס של טוקיו שהתיעוד שלו הגדיר במידה רבה את האופן שבו אנחנו תופסים אופנת רחוב יפנית. האמת היא, שהיפנים אימצו בחלוף השנים סגנון לבוש מינימליסטי בהרבה, ותופעות צבעוניות ומופרכות, כפי שנראו בספר, הפכו נדירות.

3. אחרי חמש שנות קיום בספירה האינטרנטית וחנויות פופ אפ מוצלחות, Adika פותחים חנות דגל ראשונה. החנות צפויה להפתח בדיזנגוף סנטר במהלך חודש מרץ.

4.  תשומת ליבכן לבלונד החדש של ריהאנה, שהופיעה על שער גיליון מרץ של מגזין הארפרס' בזאר. מדובר בגיליון אופנה מיוחד שחוגג את מאה וחמישים שנות הקיום של המגזין ובתוכו, הפקה יפהפיה של רירי בהשראת הטייסת והסופרת האמריקאית אמיליה ארהרט, שנעלמה בשנות ה-30 כשניסתה להקיף את העולם בטיסה.

  

5. ואם חגיגות – בווג האמריקאי מציינים מאה עשרים וחמש שנים להווסדם ולרגל המאורע מאיישות את שער גיליון מרץ כל הדוגמניות החמות של הרגע, עם ההכרזה החגיגית – נשים שולטות. בין הדוגמניות נמנות ג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר ואשלי גרהאם – דוגמנית הפלאס סייז שהופיעה גם על גיליון ינואר של הגרסה הבריטית של המגזין ומהווה סמל מובהק לשינוי התפיסתי בעולם האופנה. השער, שפורסם ברשת אתמול, עורר את זעמם של הגולשים שטענו שהוא מרוטש באופן צבוע ומוגזם ולא מציג את הגוף הנשי, ובפרט זה של גרהאם, בצורה אותנטית. 

 

6.      אם תראו אנשים רבים מסתובבים כשבנדנה לבנה קשורה לגופם, תדעו שזה לא מקרי. יוזמה חדשה של האתר Business of Fashion קוראת למעצבי אופנה, דוגמנים, אנשי סט ומובילי דעת קהל לאמץ את הבנדנה ולהעלות תמונות שלה למדיה החברתית במהלך שבועות האופנה, כסמל לאחדות ושוויון. היוזמה, שקיבלה את הכותרת וההאשטג #TiedTogether, מגיעה כמובן כקונטרה לאג'נדה המפלגת שמנחיל טראמפ.

http://fashionista.com/2017/02/tied-together-business-fashion-initiative