שלא ימרחו אתכם: משתזפים נכון

כך תשתזפו נכון | צילום: GettyImages
כך תשתזפו נכון | צילום: GettyImages

בזמן שאתם עסוקים בלהזיז מינימום שרירים בגוף כדי להשיג את השיזוף המושלם, השמש עושה על העור שלכם שעות נוספות. מפרויקט הטיפוח לקיץ - אלה הטיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון

88 שיתופים | 132 צפיות

קרם הגנה: חשוב להשתמש בתכשירי הגנה המספקים הגנה גם מקרני UVB – הגורמות לכוויות ומעלות את הסיכוי לסרטן, וגם מקרני UVA – האחראיות לקמטים ולהזדקנות מוקדמת של העור ומחריפות את השפעת קרני ה־UVB. לבעלי עור בהיר כדאי להשתמש בתכשירים מעל SPF34. לבעלי עור שמן, בעייתי ולסובלים מפצעונים מומלץ להשתמש בתכשירי הגנה נטולי שומן. חשוב מאוד לבדוק את תאריך התפוגה של המוצר – אורך החיים של תכשירי הגנה הוא בין שנה לשנתיים מיום פתיחתו. יש להימרח לפני שלובשים את בגד הים וכחצי שעה לפני החשיפה לשמש, גם באזורים בעלי עור עדין כמו האוזניים וכפות הידיים. על השפתיים ניתן להגן באמצעות שפתון בעל מקדם הגנה. הקפידו להתנגב מיד עם היציאה מן המים, כי עור רטוב מושך אליו קרני שמש צורבות.

בשמים: ותרו על בושם המכיל אלכוהול כי הוא ישאיר כתמי שיזוף. אפשר להשתמש בבושם עדין ונטול אלכוהול.

לאחר השיזוף: חשוב לא לקרצף את העור בספוג או ליפה ולוותר על פילינג. השתמשו במוצרים המכילים שמנים טבעיים כמו שמן אובליפיחה, שמן שקדים או שמן שומשום טבעי כדי להזין את העור בלחות. גם תחליבים המכילים ויטמין E ואלוורה מרגיעים את העור, שומרים על גמישותו ומונעים את קילופו.

ארבעה מוצרים להגנה מפני השמש

המוצרים שיסייעו לכם להשתזף נכון
המוצרים שיסייעו לכם להשתזף נכון

מלמעלה עם כיוון השעון:

אוון, תחליב הגנה לפנים SPF50 עם מים טרמליים, 159 ש"ח ברשתות הפארם ובבתי מרקחת

ד"ר עור, תחליב הגנה נטול שומן SPF30 לעור שמן ומעורב, 99.90 ש"ח, ברשתות הפארם ובבתי המרקחת

לייף, תחליב פנים לשימוש יומיומי במרקם קליל עם SPF40, במחיר 54.90 ש"ח בסופרפארם

לנקסטר, קרם הגנה לפנים SPF30 עם רכיבי אנטי־אייג'ינג, 159 ש"ח בסופר פארם

 

לעוד כתבות בפרויקט הטיפוח לקיץ