טרנד: הברונד

ג'יזל מדגמנת את צבע השיער הנכון לשנת 2016. צילום: Gettyimages
ג'יזל מדגמנת את צבע השיער הנכון לשנת 2016. צילום: Gettyimages

לא בלונדיני, לא ברונטי - הכירו את ה"ברונד" שמטפס על ראשיהן של כוכבות הוליווד: שילוב זוהר בין חום, קרמל ופסים בלונדיניים, הנראים סמי-טבעיים מהשמש. להיט בראש

88 שיתופים | 132 צפיות

תחשבי טבעי. תחשבי חוף ים. צבע השיער הרותח של השנה הקרובה צריך להיראות כאילו בילית הרבה זמן בים והשיער ספג נשיקות טבעיות מקרני השמש (Sun kisses). הצבע מורכב מפלטת גוונים הנעה על הציר שבין חום, קרמל ובלונד. לא בלונדיני, לא ברונטי – כדאי להכיר את ה"ברונד". הגוון נראה טבעי למדי ומתאים לכל סוגי השיער, לכל התספורות, ובניגוד לצבעים אחרים – גם לכל גוני העור. אף על פי שהמראה אינו "עשוי" מדי, מומלץ שהצביעה תתבצע בידי מעצב שיער שיאיר את השיער בפסים בלונדיניים סמי-טבעיים במינון הנכון.

ג'וני רמירז, מעצב השיער ההוליוודי (והקולוריסט, colorist, מומחה לצביעת השיער) שאמון בין היתר על שיערן של ג'סיקה אלבה, גווינת' פאלטרו, ויקטוריה בקהאם ומירנדה קר, מסכם במגזין Instyle הבריטי כי הצבע צריך להיראות טבעי מאוד, כאילו לא נצבע במספרה. בנוסף, לא נדרשת "תחזוקה" רבה שכן הרושם גובר כשצומחים שורשים כהים ונשארים קצוות עם פסים בלונדיניים.

ג'ניפר לופז מדגמנת ברונד עם פסים בלונדיניים מוארים בטקס הבילבורד. צילום: Gettyimages
ג'ניפר לופז מדגמנת ברונד עם פסים בלונדיניים מוארים בטקס הבילבורד. צילום: Gettyimages

 

אל תנסו את זה בבית

הברונד הוא משחק עדין בין צל לאור בשיער ויכול להתאים לבעלות שיער ערמוני שרוצות להוסיף עומק וממד ולברונטיות. הארת הברונטיות על ידי גוונים בלונדיניים רנדומליים מאפשרת שינוי ורענון הפריזורה בלי לשנות את צבע השיער הטבעי באופן דרסטי.

הברונד דורש טכניקת צביעה שרק מעצב שיער מומחה לצבע(!) יכול לבצע. השלב הראשון בתהליך הוא אבחון, שנעשה על פי צבע העור, צבע השיער הטבעי וסוג הברונד שמבקשת הלקוחה. השלב השני הוא יישום, ובו ניכרת חשיבותם של הידע המקצועי והמומחיות כדי להשיג מינון מדויק של צבעים וכדי לבצע את הגוונים האופקיים והאנכיים הדרושים לברונד, או שינוי הצבע ההדרגתי משורשי השיער לקצוות, שמבדיל בין ברונד גרוע לברונד מוצלח ומרשים.

כריסטינה באזאן, אחת הבלוגריות המשפיעות ביותר בעולם. צילום באדיבות לוריאל פרופסיונל
כריסטינה באזאן, אחת הבלוגריות המשפיעות ביותר בעולם. צילום באדיבות לוריאל פרופסיונל

לוריאל פרופסיונל העשירה את פלטת הגוונים אינואה (צבעי שיער ללא אמוניה) בשישה גוני ברונד חדשים כדי לאפשר למומחי הצבע ליצור מראה ברונד מותאם אישית ככל האפשר. בפעם הראשונה הדיוק המקצועי נראה בשיאו עם גוונים המשתנים בהדרגה כבר בפס הצבע הרביעי.

מותג השיער משתף פעולה עם כריסטינה באזאן, אחת הבלוגריות המשפיעות ביותר בעולם שלבלוג שלה, Kayture.com, יש כמיליון כניסות בחודש ויש לה יותר מ-1.5 מיליון עוקבים באינסטגרם. שיתוף הפעולה נועד לחשוף ברשת את הסודות מאחורי הברונד שלה, שיצר אמן הצבע המיומן של לוריאל פרופסיונל, דניאל מרטין.

כך תשיגי את הברונד המושלם: דניאל מרטין, מעצב השיער של לוריאל פרופסיונל, והבלוגרית כריסטינה באזאן, יצרו סרטון וידיאו מקוון Don’t Do It Yourself: