היומנים שיעזרו לך לממש את עצמך בשנה החדשה

לשנה טובה תכתבי | צילום: GettyImages
לשנה טובה תכתבי | צילום: GettyImages

תשכחו מיומני התלמיד של מעריב לנוער או מהאפליקציה בטלפון: השנה החדשה כבר פה ובשוק תמצאו שלל יומנים שיעודדו אתכן לכתוב ויעזרו לכן להגשים את כל החלומות שלכן לשנה הקרובה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מאז הימים שהלכנו לבית הספר, הפך היומן האישי לעוד אפליקציה מעיקה בסלולרי, גורם מנדנד שמונע מאיתנו לחיות את הרגע. מצאנו חמישה יומנים מודפסים שהחזירו לנו את העט לידיים והזכירו לנו לחשוב מחדש על הלו"ז, לשבץ התבוננות פנימית, ולעשות משהו רק בשביל עצמנו, בדרך הנכונה לנו.

יעד לשנה החדשה: לשחרר את ציפור הנפש

אם חיטוטי נפש עושים לך את זה, אבל טיפול על ספת הפסיכולוגית פחות, יומן כתיבה אישי: מסע במילים הוא בדיוק מה שיעזור לך להתבונן פנימה ולהשתפך השנה. כל עונה בשנה במוד שלה מזמינה אותך לפרוק עול על הדפים ולפלוט על הנייר את מה שאגרת בבטן עוד מהילדות. פתאום הסתיו הנוכחי ירענן אותך, בחורף תתפתי להעיר את האישה הפראית שבך, באביב תצאי למסע בנבכי נפשך ובקיץ תביני שזה בסדר גם להיות פשוט סתם. אם פוש עצמי לא עובד, אולי גילוי מפתיע של תאריך יום הולדתה של אמא תרזה או הגיגיה של המשוררת זלדה ידרבנו אותך מעל דפי היומן לצאת לטיול הנפשי הזה שאף פעם לא העזת לצאת אליו.
185 ש"ח.

יומן כתיבה אישי: מסע במילים | חגית אלמקייס
יומן כתיבה אישי: מסע במילים | חגית אלמקייס

 

יעד לשנה החדשה: אושר ואושר

אם הביטוי DIY מרטיט לך את הגוף, המחשבה על וואשיטייפ עושה לך חלומות רטובים, וצבעי גואש מעלים חיוך על שפתייך, אנחנו שמחות להכיר לך את היומן השנתי לתכנון והשראה. רגע לפני השנה החדשה את מוזמנת לעצב פוסטר לתכנון שנתי עם מלא תמונות, מדבקות וכל הפתעה ססגונית שתעשה לך יום יום חג. חייכת היום? כל השאר זה בונוס. חוץ מיצירה וצבעים היומן הזה מעודד אותך להנציח את רגעי האושר, ולהדביק את החיוך לשאר השבוע. כשנגמר השבוע תעצרי רגע, תתבונני אחורה, תביני מה לא גרם לך לקמטוטים בלחיים, ותסיקי מסקנות שיעזרו להפוך את האושר לדרך חיים.
145 ש"ח.

היומן השנתי לתכנון והשראה | ענבל גיבור
היומן השנתי לתכנון והשראה | ענבל גיבור

 

יעד לשנה החדשה: לחבק ולא לשחרר

חיבוקים זה נחמד, אבל הם לא תמיד אומרים "אני אוהב אותך" בצורה שאת רוצה. שי צנוע לחג, דווקא כן. ואם הוא לא מגיע מבחוץ, אולי תשקיעי בעצמך. מצאנו לך את המתנה האידיאלית לראש השנה. במקום עוד יומן שסתם ינוח בתיק בייאוש ויכביד לך על הכתף והנשמה, מהיומן לעידוד הכתיבה והיצירה לא יהיה לך די. ציפורים מלחשות שכל מי שתקבל אותו תזכה באפשרות לנתינה אין סופית, גם אחרי החגים. אז קדימה, תמצאי לך קצת שקט נפשי, תפרגני לעצמך במטלה שאת יכולה ליהנות ממנה, והיא מצדה תחזיר לך אהבה ללא גבולות.
89 ש"ח, 052-3656389.

היומן לעידוד הכתיבה והיצירה | נגה פסו
היומן לעידוד הכתיבה והיצירה | נגה פסו

 

יעד לשנה החדשה: לפנות זמן ולהיות אימא, אבל לא רק

ברוכה הבאה למועדון האימהות שבו לאף אחת אין זמן לכלום אף פעם. עכשיו תנשמי, כי מצאנו לך את היומן שיכניס לך חיים ללו"ז. צחוק בצד, הגיעה השנה שבה תתחילי לנהל את עצמך ולייצר חיים איכותיים למרות הילדים, כך שה"דברים לעשות" יתחילו להיות גם בשבילך, ושברשימת הקניות לא יככבו רק בצל, גזר ומגבונים לחים. בעזרת טיפים מקצועיים וכלים פרקטיים לניהול הזמן ביעילות יומן האם יעשה לך גוד טיים. כל כך גוד שבעלך יתחיל לקנא.  97 ש"ח.

יומן האם: ניהול זמן וחיים טובים | רחל רוזנפלד
יומן האם: ניהול זמן וחיים טובים | רחל רוזנפלד

יעד לשנה החדשה: להשיט את החיים

הכול טוב, את מרוצה מהעבודה, מהילדים, אבל עדיין יש קול קטן בראש שמציק. כמה שנים את כבר חושבת על הסטארט אפ ההוא? על הרעיון שלא מימשת כי הסיכון היה גדול מידי? יומן ש.י.ט.ה מאמין בך. כמו מנטור על נייר הוא קורא לך להפסיק לפקפק בעצמך ולהתחיל להאמין בדבר הזה שנקרא מימוש עצמי. כאן לא תפגשי פרפרים קסומים או ציורים של סנופי, את יוצאת ישר לעבודה על העצמי עם רשימת יעדים להגשמה. אם קרה והלכת לאיבוד, תוכלי להיעזר בסרטוני ההכוונה בפייסבוק וביוטיוב ויש גם יומן במהדורה יהודית למי שרוצה להתקרב לאל.
69 ש"ח.

יומן ש.י.ט.ה | Be+do
יומן ש.י.ט.ה | Be+do