מעצב השיער ניסים פרץ יודע מה נשים רוצות

ניסים פרץ לוולה פרופשיונלס | צילום: יח"צ
ניסים פרץ לוולה פרופשיונלס | צילום: יח"צ

סיזרס, המספרה של ניסים פרץ, מפגישה בנאמנות רבה נשים עם סטייל ומעצב שיער שבמקום כנפיים יש לו מספריים. פגשנו אותו לשאלון צפוף ומלא השראה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

מה הוביל אותך להיות מעצב שיער?

"תמיד היה לי אישיו עם שיער. אימא שלי אמנם העדיפה 'לבזבז' עלינו ולא על עצמה אבל אני זוכר עד כמה כשכבר הלכה למספרה – הייתה מאושרת כשחזרה. אז, כנראה, הבנתי מהו השיער עבור אישה, וכמה נפלאה היכולת לשנות בני אדם ויזואלית ומנטלית. לפני תשע שנים, אחרי תקופה ארוכה של לימודים ועבודה במספרות שונות, החלטתי לפתוח בתל אביב מקום משלי".

רגע מרגש במיוחד?

"יש הרבה, אבל אחד הזכורים הוא תחרות 'טרנד ויז'ן' של וולה פרופשיונלס העולמית. מדובר בתחרות כישרונות שהגעתי אליה כדי לייצג את ישראל אחרי שזכיתי במקום הראשון כאן בארץ. קשה להסביר את העוצמה ואת היצירתיות שפגשתי שם. זה גרם לי להבין שאפשר לקחת את האומנות הזו לקצה ולמתוח את הגבולות ללא סוף. מאז הפכה התחרות לאירוע הכי יוקרתי בעולם השיער ואני ממליץ לכל מי שאוהב אופנה להגיע ולראות".

מה אתה הכי אוהב בעבודה?

"את האפשרות לעצב את האישיות שמולי, את היכולת להעניק ביטחון ויופי ולגרום לאושר גדול אצל כל כך הרבה אנשים. זה מרגיש כמו שליחות שיש בצדה גם הרבה אחריות".

איפה אתה מקבל השראה?

"כמעט מהכל: מסגנונות עיצוב חללים, מקולנוע, מהרחוב, מפייסבוק ואינסטגרם ובמיוחד מהלימודים בחו"ל. מי שמחפש את ההשראה מוצא אותה בכל דבר".

איך נשארים מעודכנים אופנתית?

"צריך לחשוב מחוץ לקופסה וגם לחיות ולנשום את העולם שבו אתה עוסק".

איך אתה מעשיר את עצמך מקצועית?

"נוסע לעתים תכופות ללימודים באירופה ובעיקר בלונדון וכמובן השתלמויות של וולה פרופשיונלס, ועוקב באדיקות אחרי מעצבי שיער שאני מקבל מהם השראה".

אתה אוהב שלקוחה מנחה אותך, או מעדיף לעוף לבד?

"אני אוהב אנשים שיודעים מה הם רוצים מעצמם אבל הכי אוהב לקבל יד חופשית. בסופו של דבר אין מי שלא רוצה לצאת מהמספרה קצת שונה ממה שנכנסה, יותר יפה וסקסית".

אתה יודע מה נשים רוצות?

"לגמרי יודע! כולן רוצות להיראות במיטבן, ומניסיוני תספורת נכונה היא כזו שניתן לשמור עליה מעוצבת בקלות ולהגיע לתוצאה הטובה ביותר במינימום זמן והתעסקות".

מה יישאר אופנתי תמיד?

"הקארה לכל סוגיו, וגם פוני. מדובר בקלאסיקה וקלאסיקות הן לנצח".

איזה שיער או תספורת אתה אוהב לאישה שאתך?

"אין סוג שיער אחד שאני אוהב. זה כמו לשאול אבא איזה ילד הוא יותר אוהב. אני בעיקר אוהב התאמה למבנה הפנים ולאישיות. אשתי כרגע עם שיער קצר ומהמם אבל זה משתנה, כי רוב השנים היא עם תלתלים נפוחים שזה סקסי בטירוף בעיניי".

מה המוטו שלך?

"תעריך את עצמך כי אחרת אף אחד לא יעריך אותך, תישאר קשוב ואל תיקח אף לקוחה כמובנת מאליה, ובכלל – שום דבר אינו מובן מאליו. לא משנה כמה כסף יש לך או אין לך – בעסק תמיד צריך להשקיע ולא להתפשר. אני גם מאמין שלצוות טוב אין מחיר. זה מתכון להצלחה".

אם לא היית מעצב שיער…

"הייתי כנראה מחפש את עצמי עד היום".

מה המשמעות של המספרה בשבילך?

"המספרה היא חיי. שם אני משתפר, לומד, יוצר, כועס לפעמים, מתרגש וחווה את כל הרגשות יחד. נהנה לראות את כולנו כאן מצליחים יחד לגרום אושר להרבה אנשים".

מה החלום שלך?

"להמשיך להתפתח וליהנות ממה שאני עושה. להיות אדם מאושר, ליהנות ממה שיש ולא לחיות במירוץ, והכי חשוב: להיות החבר הכי טוב של הילדים שלי".

הדרך לשיער מוצלח:

1. לא לוותר על שמפו איכותי שמתאים לסוג השיער ועל מסכה לאחר החפיפה.

2. לגזור קצוות כל 5-3 חודשים.

3. מתולתלות: אל תנסו להשטיח את השיער! מתולתל זה גלים והכי קשה לשחות נגד הגלים. השתמשו בקרם ובתספורת נכונה ותנו לשיער חופש.

4. בגזרת הצבעים אני מאוד אוהב וממליץ להשתמש בצבעי אילומינה של וולה פרופשיונלס: צבעים רכים עם הרבה ברק ששומרים על איכות השערה. הסדרה כוללת גוונים חמים וקרים ומגוון האפשרויות ליצירת צבעים מאוד טרנדיים הוא רחב.

ניסים פרץ לוולה פרופשיונלס

המלך ג'ורג' 68 תל אביב
ניסים פרץ | Scissors
03-5255232

הכתבה בשיתוף מספרת Scissors