אוהבים את אווה

כבר לא כל כך נואשת. קטנות עם אווה לונגוריה

88 שיתופים | 132 צפיות

שם: אווה לונגוריה.

גיל: 31.

מקום לידה: קורפוס כריסטי, טקסס.

סודות מהארון: "אני לובשת חוטיני כל יום, כל הזמן. אין לי אפילו זוג אחד של תחתונים רגילים".

תחושת יופי: אווה מספרת שהופעתה ברשימות הנשים היפות ביותר בעולם מאוד מחמיאה לה, במיוחד אחרי שכל החיים אמרו לה שהיא נמוכה מדי, כהה מדי, ושאין לה את המראה שמלהקי שחקנים ומפיקים מחפשים בדרך כלל.

על הסדרה: "אנחנו לא מנסים לזעזע, אלא להראות את התסכולים המודחקים שנשים רבות נאלצות להתמודד איתם. יש הרבה סאטירה והומור שחור, אבל מתחת לזה קיימות הבעיות הבסיסיות של נשים נשואות. זה מה שמושך גם גברים וגם נשים לסדרה – לא רק הפרובוקציות והגסויות".

רוח ספורטיבית: "תמיד האמנתי בהתעמלות. אני אוהבת להרגיש חטובה ובכושר. אנשים חושבים שאני רזה, אבל זה לא נכון. אני אוכלת הרבה ואני לא מוטרדת מדיאטות או ממשטרי תזונה בריאה. אם תשמרי על אורח חיים בריא ותתעמלי שלוש או ארבע פעמים בשבוע, יהיה לך גוף נהדר והרבה אנרגיה. אני מאוד ממליצה על זה – זו דרך להיפטר ממתח ולחץ".

ניחוחות של עקרת בית: בקרוב יושק בושם חדש, בהשראת הסדרה הפופולרית. היצרנית מבטיחה שהבושם יהיה "מורכב, יפה וסקסי בדיוק כמו נשות וויסטריה ליין".

על קצה המברשת

למראה כמו של אווה השתמשי במייק אפ נוזלי במרקם קליל וקיצי שמשתלב בצורה הטובה ביותר עם גוון העור שלך. העניקי לפנייך מראה שזוף בעזרת פודרה משזפת: פדרי קלות את עצמות הלחיים, גשר האף וקו השיער באזור המצח והרקות. הניחי על כל שטח העפעף, עד קו הקפל, צללית בגוון ורדרד. הדגישי את השליש החיצוני של קו הריסים העליון בעזרת אייליינר שחור, ומשחי את הריסים במסקרה שחורה מעבה. לסיום העניקי לשפתייך גוון טבעי ומבריק בעזרת שפתון עשיר בלחות.

למראה כמו של אווה השתמשי במייק אפ טרו מאץ' בגוון N4, פודרה משזפת גלאם ברונז דואו, צללית קולור אפיל (מס' 20), איילינר סופרליינר בגוון שחור, מסקרה ווליום שוקינג בגוון שחור ושפתון גלאם שיין קרם בגוון טבעי (מס' 100), כולם של L'Oreal.

 

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN