איך ללבוש שמלות בחורף

זה לא דורש אומץ ללבוש שמלה בחורף, רק קצת ידע

88 שיתופים | 132 צפיות

חולצת גולף דקה או טי שירט ארוכה אידיאלית כשכבה תחתונה שתחמם אותך ותאפשר לשמלה שלך למשוך את תשומת הלב המגיעה לה. אם את צריכה לכסות את עצמך במשהו – לכי על קרדיגן עבה וארוך.

גרביוני טייץ אטומים הם חובה לעונה, בין אם הם שחורים, אפורים או חומים. אל תשכחי את תוספת המגפיים, שיכולים להיות שטוחים, מגושמים, בעלי עקב רחב וגבוה או עם שרוכים לכל האורך. בכל מקרה, הם מאזנים נהדר את השמלה המתנפנפת שלך ומפצים אותך על חשיפת הרגליים לקור.

מרבית השמלות העונה סלחניות במיוחד: סגנון החצאית המלאה, למשל, מטשטש ירכיים רחבות, אבל היזהרי מחצאיות שכבות בסגנון הצועני – הן מוסיפות לך נפח לא רצוי. למראה אופטימלי, בחרי גזרה שמדגישה את המותן או שדרגי בעצמך בעזרת חגורה מתאימה.

טיפ קניות

לפני שאת יוצאת למסע השופינג הגדול שלך לעונה, כדאי שתעשי סדר יסודי בארון ותתאפסי על הפריטים שכבר הספקת לשכוח שיש לך. אל תתעצלי: תוציאי את כל הבגדים מהחורף שעבר, תמדדי אותם ותתחילי למיין – מה למסור ומה לשמור. עכשיו תבדקי מהי נקודת הפתיחה שלך, מה באמת חסר לך להשלמת המראה מבחינת צבעים, טקסטורות ואביזרים. כשאת יוצאת לשופינג מתוך מודעות למה שאת באמת צריכה, את מפחיתה את הסיכויים שתבזבזי כסף על פריטים לא נחוצים, ומעלה את רמת המלתחה שלך בכמה דרגות.

טיפ עדכני: סגול עמוק וחצילי הוא ה-גוון של החורף, במיוחד כשהוא מגיע בטקסטורות עשירות כמו קטיפה וסאטן. לכי על הטון הזה, והעניקי למלתחה שלך נגיעה מלכותית.

הלבנה החדשה

בטח שמת לב שהחולצה הגברית הלבנה והקלאסית קיבלה טוויסט נשי במיוחד העונה. התחרה, הצווארון המוגבה, המנז'טים וריבוי הכיווצים הופכים אותה להכלאה מקסימה בין חולצת טוקסידו לטופ ויקטוריאני רומנטי. החולצה הזאת נהדרת לערב עם מכנס שחור או חצאית, מתחת לז'קט או בלי כלום מעליה, אבל היתרון הגדול שלה הוא שהיא נראית מעולה גם עם ג'ינס בלבד. ג'ינס משופשף וצמוד מאזן את המראה האצילי של החולצה הזאת, ובשילוב עם המגף הנכון את יכולה לצאת איתה כמעט לכל בילוי בלי להיראות מוגזמת.

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN

 

02.01.07

(עודכן ב – 28.06.09)