אמרי שלום לבלונד

בלונדיניות אאוט, ברונטיות אין. תתכוננו

88 שיתופים | 132 צפיות

הרבה מהכוכבניות, המנהיגות טרנדים אופנתיים, נטשו את הבלונד לטובת גרסת הברונט. מלי לוי ומירי בוהדנה נפרדו לשלום מהמחלפות הבהירות ובחו"ל, רנה זלווגר ושרליז ת'רון הפתיעו בשיער כהה לתפארת. "אם עד לעת האחרונה שלט הבלונד הצעקני וסיפק את טרנד הריץ' ביץ', המגמה בעונות האחרונות היא של חזרה לטבע ולאדמה, ובמסגרתה הטונים של צבעי השיער הופכים שלווים יותר והחום, על גווניו הכהים והמעושנים, חוזר לשלוט בכיפה", אומר מעצב השיער איציק כרסנטי.

עכשיו אפשר בהחלט להגיד שלהיות ברונטית זה הרבה יותר אין. "מאז ומתמיד ברונטיות נחשבו יותר מעניינות וקלאסיות", אומר כרסנטי ומציין כדוגמה את סמל האופנה אודרי הפבורן שהיתה ברונטית עד יום מותה. "שיער חום גם מבליט את האיפור שלך ואת הבגד שאת לובשת, כי הוא לא תופס את כל הבמה ולא מגביל אותך כמו הבלונד". אם גם לך מתחשק לעבור מבלונד לחום, זה הזמן לנסות, אבל "אל תעשי את זה לבד!", מזהיר כרסנטי. "התוצאה שעלולה להתקבל במעבר לא מקצועי מהבהיר לכהה היא גוון ירוק". בקיצור, לכי לאיש מקצוע שאת יכולה לסמוך עליו.

נצנוץ עיניים מרומז

את הטריק של הנחת צללית בהירה ונוצצת בזויות הפנימיות של העין, כדי להאיר ולפתוח אותן, את בטח כבר מכירה. עכשיו קבלי שדרוג של השיטה, שנראה פחות בולט אך לא פחות מרשים: "הניחי נגיעת צללית בגוון שמפניה מתחת לקו הריסים התחתון – התחילי בזווית הפנימית ומרחי אותה עד לאמצע קו הריסים", אומרת סו דוויט, מאפרת של סלבס הוליוודיים.

"השתמשי באצבעך כדי לטשטש את מעברי הצבע ולמנוע היווצרות גושים", היא אומרת. הנה כמה גוונים מוצלחים לדוגמה: Eye Shadow של M.A.C בגוון Shroom Satin, 75 ש"ח, Pure Color (מס' 60) של אסתי לאודר, 110 ש"ח, או צללית בגוון שמפניה מסדרת פלטיניום של מריה גאלנד, 127 ש"ח.

 

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN