אמרי שלום לנזקי הקיץ

דרכים מקוריות למנוע בעיות טיפוח בתנאי החום הכבד

88 שיתופים | 132 צפיות

שיער שרוף

ימים שלמים על שפת הים עלולים להשאיר את שיערך יבש ודהוי.

פתרון מהיר: חפשי תכשיר שיער שמעניק הגנה מפני השמש, ומכיל מסנני קרניים אולטרה סגולות מסוג A ו-B. חוץ מזה, תעשי לעצמך טיפול שבועי במסיכה לשיער, כדי לשמור אותו רך וגמיש. כשאת מסיימת למרוח את המסכה על השיער, עטפי את הראש בכובע אמבטיה וכווני אליו מייבש שיער.

השמש, הזיעה, הכלור ומי המלח, עלולים לייבש את עורך, גם אם את מקפידה להתמרח בקרם לחות מדי יום.

פתרון מהיר: לפני המקלחת, כשהעור עוד יבש, סבני אותו בסבון פילינג. הסרת התאים המתים בסבון שלא דולל במים, יעילה בהרבה. כשאת יוצאת מהמקלחת, השתמשי בתחליב לחות המכיל חומצה גליקולית, שתסיר את תאי העור המתים ואז לכדי את הלחות בעזרת שמן גוף קליל שנספג במהירות בעור.

כתמים על עור הפנים

חשיפה לשמש עלולה לגרום לתאי עור הפנים שלך לייצר מלנין, הפיגמנט שגורם למראה השזוף. בשנות העשרים של חייך, חלק מתאי העור נעשים "עצלים", בעוד שאחרים נכנסים לפעילות מוגברת. התוצאה: נקודות חומות שמפוזרות על עור הפנים, כמו נמשים.

פתרון מהיר: עשי פילינג פעמיים בשבוע והשתמשי בקרם לחות שמכיל הגנה נגד השמש, וגם מבהיר את העור.



אילוסטרציה: ASAP photos" src="https://atmagil-static.s3.eu-central-1.amazonaws.com/misc/prev_images/pagemodule/image1/272/3272/armpit.jpg?1160328016" />

"כשאת מתקלחת, השתמשי בסבון פילינג גם בבתי השחי"
אילוסטרציה: ASAP photos

בתי שחי מיוזעים

בקיץ נדמה לך שאת מזיעה ללא הפסקה.

פתרון מהיר: כשאת מתקלחת, השתמשי בסבון פילינג גם בבתי השחי. "עור שהתאים המתים הוסרו ממנו יספוג את הדאודורנט שלך בצורה טובה יותר", אומרת ד"ר מארי לופו, רופאת עור מניו אורלינס. נסי גם את הדאודורנטים שמבטיחים הגנה לטווח ארוך.

כוויות שמש

למרוח על העור קרם הגנה נגד השמש על הבוקר זה נהדר – אבל אם לא תחדשי את שכבת ההגנה, את עלולה להישרף.

פתרון מהיר: טבלי באמבטיה פושרת של תה ירוק, ואחריה מרחי קרם גוף המכיל חומרים נוגדי חמצון. "מחקרים מראים שמריחת חומרים שנלחמים ברדיקלים חופשיים על העור, כמו תה ירוק וויטמינים A, C ו-E, יכולים לשקם עור שרוף", אומרת ד"ר לופו.

עור קשה בכפות הרגליים

לא קל לשמור על רעננות אצבעות הרגליים, במיוחד כשאת הולכת יחפה כל הזמן.

פתרון מהיר: עסי היטב את כף הרגל בסבון פילינג, שיסיר את שכבת התאים המתים של העור היבש. מרחי את כף הרגל בתכשיר לחות מיוחד לכפות הרגליים ולבשי גרבי כותנה, שילכדו את הלחות.

08.10.06

(עודכן ב – 24.02.09)