בגדי הריון עם פאסון

בגדי הריון איכותיים ועדכניים תמצאו בחנויות בוטיק קטנות וידידותיות. הנה שלוש חנויות, שעושות כבוד לשינוי

88 שיתופים | 132 צפיות

באזור החודש הרביעי להריון, הבטנונת מתחילה לפרוץ החוצה והג'ינס שאת הכי אוהבת, כבר לא בדיוק נסגר עלייך. כל אותם שבועות ההיריון, מתחילים עם קריאת ספרים בנושא, מחשבות על העתיד לבוא (איך נעצב את חדר הילוד?) וממשיכים עם חיפוש קדחתני אחר הבגד הנכון להריון (בכל זאת, אי אפשר להתכחש לס"מ החדשים שצמחו באזור המותניים והאגן): לא יקר מדי אך גם לא עממי, וכמובן שיהיה גם שיקי ואופנתי (ולא בגד הנראה כאילו השאלת מאוסף הטישרטים של בעלך או גנבת ממחנה אוהלים). מתברר, כי אפשר למצוא במפת האופנה הארצישראלית, מספר חנויות קטנות ומיוחדות, ששמו להן למטרה – להלביש את האישה ההרה ולהוציא אותה גם הכי יפה.

והפעם, סיקור שלוש חנויות בוטיק לבגדי הריון ואקססוריז במרכז הארץ:

1. אבישג ארבל

בגדים של אבישג ארבל (צילום: אמיר יהל)
בגדים של אבישג ארבל (צילום: אמיר יהל)

מי אני? אבישג ארבל (35), יוצרת בתל אביב ובעלת תואר שני בעיצוב מבצלאל. ארבל מעצבת מזה למעלה מעשר שנים, ובין לבין הציגה גם בתערוכות בישראל, אירופה, ארה"ב ויפן.

למה? כי המחירים שפויים ואפשר להמשיך ללבוש את הפריטים גם כשהבטן גדלה-וגדלה; תפורים באופן מיוחד, שיוכל לגדול ולהימתח עם הבטן, לאורך כל תקופת ההיריון. פריטי הקולקציה מעוצבים באופן מחמיא לתקופת ההיריון, עשויים מבדים איכותיים ונעימים, ולא מחייבים חור גדול בעו"ש (או פשיטת רגל). בנוסף, תוכלי למצוא גם קולקציית ג'ינסים על-עונתית, בגדי ערב לאירועים (זה שאת בהיריון לא אומר שאת מפסיקה לצאת ולעשות גוד-טיים), ואפילו קולקציה המותאמת לכלות הריוניות (קבוצה שהולכת וגדולה משנה לשנה) – דגמים שונים לקנייה או להשכרה.

החזון: בגדי הריון צריכים להיות המשך לבגדים שאנו לובשות תמיד – אלגנטיים, נוחים, איכותיים ומעוצבים ברמה גבוהה, וגם לא אמורים לעלות יותר מבגדים רגילים. בגדי הריון צריכים להראות את הנשיות בתקופה המדהימה הזו, באופן שידגיש ויחמיא לבטן היפה שלנו.

שלושה פריטים שווים: שמלת ערב קלילה בגזרת סטרפלס מחמיאה ( 179 ש"ח), אפודת מעוינים גברית שמתאימה לכל עונה בצבעוניות משתנה (99 ש"ח), ווסט אפור קטן ומחמיא אשר משדרג כל הופעה (99 ש"ח).

לפתוח ארנקים: מכנסיים החל מ-99 ש"ח, חצאיות מחויטות החל מ-159 ש"ח, חצאיות ג'ינס החל מ- 199 ש"ח, חולצות החל מ- 89 ש"ח, גופיות החל מ-79 ש"ח, בגדי-ים החל מ-299 ש"ח, טוניקות החל מ-139 ש"ח, שמלות ערב החל מ-299 ש"ח.

עוד משהו: אבישג החלה את דרכה במכירות בבית וגדלה לרשת, הנושאת את שמה. אבישג מייצאת כיום קולקציות לחנויות באירופה, בארה"ב ובאסיה תחתהמותג"AVISHAG ARBEL MATERNITY ". בנוסף, מציעה אבישג גם קולקציית "למהדרין", הכוללת חצאיות ארוכות וחולצות מבד אוורירי ונושם, המתיישבות עם חוקי הצניעות.

אבישג ארבל – רח' בזל 38 ת"א, מתחם ממילא ירושלים, הקריון קריית ביאליק, ברשת שילב ובנקודות שיווק נוספות

2. Belly

בגדים של Belli (צילום: יח
בגד-ים ותיק של Belly (צילום: יח"צ)

מי אני? אלה רובינשטיין, מעצבת קולקציית תיקי עגלה אופנתיים מזה 6 שנים, תחת המותג "אלה מה?", בעלת ניסיון עשיר בתחום ההיריון והלידה ומסתובבת בתערוכות ברחבי העולם; עוקבת אחר הטרנדים החמים ומביאה את החידושים החמים בתחום לנשים הרות ומניקות.

למה?בגלל המבחר הגדול;חזיות, ג'ינסים, חולצות, בגדי-ים, תיקים, גאדג'טים להנקה ועוד רבים וטובים תוך מתן דגש על נוחות ואופנתיות עדכנית ובוערת. פריטי הקולקציה מצטיינים בגזרות נוחות ובדים איכותיים ו"נושמים", המתאימים להיריון ולהנקה. במגרש הג'ינסים, תוכלי למצוא גם ג'ינס בגזרת סקיני, (המאריך את הרגל ומקנה מראה חטוב וסקסי), ברמודה, גזרה ישרה המשלבת כיסים בחזית ומאחור בחיתוך עדין המאפשר מעין "הרמה" לישבן, ג'ינסים שחורים משופשפים המשווים לוק חתיכי ועוד. הפריטים מיובאים מארה"ב, וכוללים גם את המעצבים המובילים בתחום בגדי ההיריון.

החזון: גם בהיריון אפשר להיראות הכי טרנדית שיש;הקולקציות מוצעות בטווח מחירים רחב, המאפשר לכל אחת לבחור את מה שמתאים לה.

שלושה פריטים שווים: חזיית הנקה סקסית עם ברזלים (סופר-לייט טיטניום) לנשים בעלות חזה גדול של המותג המוביל Emma-Jane, המעניקה תמיכה אופטימאלית לחזה (249 ש"ח), בגד-ים להנקה בחוף הים (279 ש"ח), תיק עגלה יוניסקס, אופנתי, איכותי ופונקציונאלי (410 ש"ח).

לפתוח ארנקים: טווח המחירים נע בין 79- 549 ש"ח

עוד משהו: רובינשטיין היא היבואנית הבלעדית של צמידי ההנקה, וכן היחידה שמציעה 4 דגמים של בגדי-ים להיריון. במחלקת ההנקה המשובחת, תמצאי גאדג'טים מדליקים להנקה, כמו: חזיית הנקה מרופדת לחזה שמאבד צורה בזמן ההנקה, צמידי הנקה, בגדי-ים מיוחדים להנקה, שעון כושר לעגלה (חזרה לכושר בהליכה עם העגלה, כבר אמרנו?), מתנות לתינוק, גגונים לעגלה בעיצוב אישי ועוד.

בוטיק belly – רח' יהודה המכבי 13 תל אביב, 03-6449715
ניתן גם להזמין ישירות דרך אתר האינטרנט
(אבל מומלץ להגיע לחנות למדוד)

3. מעוברת

בגדים של
בגדים של "מעוברת" (צילום: יח"צ)

מי אני? יפית שדה (39), הגשימה חלום כשהחליטה לפתוח בוטיק לנשים בהריון; תמיד הייתה לה חולשה לנשים בהיריון, משום שהן מייצגות עבורה את החיים.

למה? כי זו חנות קונספט המאגדת את מיטב מעצבי האופנה בישראל, המתמחים בבגדי הריון, בנוסף לפריטי ייבוא אישיים. בחנות תמצאי פריטי לבוש שונים, אקססוריז, בגדי-ים, תחתונים וחזיות. החנות מקפידה על איכות המוצרים ומתיימרת להבטיח להעניק שירות והקשבה אמיתית ללקוחה המעוברת. בין מעצבי החנות, תוכלי למצוא את מותגי בגדי ההיריון וההנקה – "עיגולים", "ima", "peekAboo", אבישג ארבל, ליאת הר-נוף ועוד, לצד מותג החזיות "bravado".

החזון: להעניק לנשים בהיריון את האפשרות להיות אופנתית ומעודכנת בכל התקופה. יחד עם זאת, ההנחה היא שההריונית לא צריכה לרכוש מלתחת הריון שלמה כדי להיראות כך. הסוד הוא להתלבש נכון עם מספר פריטים בסיסיים. המטרה היא שהלקוחה תהנה מהבגד מהתחלה ועד הסוף, שהבגדים יעברו את כל תלאות ההיריון וישמשו גם לאחר הלידה והנקה. אישה שקונה בחנות, תרגיש שהיא ביצעה רכישה איכותית, והיא תקבל את המקסימום שאפשר.

שלושה פריטים שווים: מכנס סקיני, המשמש מתחילת ההיריון ועד סופו, וגם לאחר הלידה מתכווץ עם גוף האישה (329 ש"ח), חולצה קצרה, התוחמת את החזה והבטן עם תפר מיוחד שעוטף, ומשמשת מתחילתו ועד סופו של ההיריון (260 ש"ח), עליונית ללא שרוולים עם חולצת בסיס מתחת או בקיץ גופיה פשוטה (297 ש"ח).

לפתוח ארנקים: טווח המחירים נע בין 89-400 ש"ח

עוד משהו: בחנות מציעים גם שירותי צלמת, המתמחה בצילומי היריון.

מעוברת – רח' סוקולוב 63, רמת השרון, טל': 03-5497534

ליצירת קשר עם נטע