בהתאמה אישית

מהם המייק אפ והבושם שמתאימים לך? פטפוטי יופי

88 שיתופים | 132 צפיות

מתאים לך מייק אפ

קשה לך להחליט מהו גוון המייק אפ המדויק שלך? כנראה שאת לא היחידה, כי בלוריאל כבר חשבו על זה ופיתחו את True Match, מייק אפ המופיע בכל גווני העור הקיימים, ונמכר בהתאמה אישית לעור שלך, 110 ש"ח. כל מה שאת צריכה לעשות כדי לגלות את הגוון שלך, זה לגשת לאחת מנקודות המכירה ברשתות הפארם ולבקש מדיילת היופי שתבדוק אותך באמצעות ה-Shade Guide, שקף ההתאמה שיצביע על הגוון הכי נכון בשבילך.

כשאת מניחה את המייק אפ על עור הפנים שלך, אל תשכחי את נקודות המוקש הבאות: מסגרת הפנים בקו השיער, מתחת לאף ובאזור שסביב הנחיריים. אם העור שלך צעיר, מומלץ להשתמש בספוגית מיוחדת להנחת המייק אפ. הרטיבי אותה וסחטי היטב, ואז הניחי את המייק אפ בטפיחות ולא במריחות, על מנת להספיג אותו בעור ולמנוע סימני מריחה.

אזהרת יופי

כשאת מורחת את הפנים בקרם לחות או משתמשת בקרם עיניים, השתדלי להימנע ממגע של הקרם עם הריסים, אחרת המסקרה שלך עלולה להימרח וליזול ברגע שתסיימי להשתמש בה.

שמרי על שיער בריא

אם אי פעם תהית איך יכול להיות ששיערן של כוכבות כמו קייט הדסון תמיד נראה כזה בריא ומבריק, למרות שהתסרוקות שלהן משתנות ללא הרף, הפתרון לתעלומה הוא שהשיער שלהן זוכה לטיפול מסור, רציני וצמוד. רוי טילאק, מעצב השיער של המפורסמות מגלה את הסודות שמאחורי התסרוקות הלוהטות:

● הקפידי שמייבש השיער שלך יהיה בתזוזה מתמדת כשאת מעצבת את השיער. זה ימנע את חריכת השיער באזור מסוים.

● לפני שאת נכנסת למקלחת העבירי מברשת בשיער, כדי לפזר את השמנים הטבעיים שמצויים בקרקפת שלך. זה ימנע משיערך להתייבש בעקבות החפיפה.

● החדירי מעט קרם לחות לשיער שזה עתה נחפף, ועטפי את ראשך במגבת לחה וחמה למשך עשרים דקות.

רוצה להריח נפלא לאורך זמן? ודאי שיש התאמה בין הבושם לסוג העור שלך

אם יש לך עור יבש…
השתמשי באו דה פרפום, הניחוח בעל ההשפעה החזקה ביותר. עור שחסרה בו לחות לא מחזיק היטב את הבושם שמותז עליו, כך שעדיף להשתמש בניחוח עוצמתי יותר.
נסי למשל את Comme des Garçons 2, 355 ש"ח (ל-50 מ"ל) ו-470 ש"ח (ל-100 מ"ל).

אם יש לך עור שמנוני…
לכי על או דה טואלט. עור שמנוני גורם לבושם להדיף ריח מתקתק וכבד יותר, אז את זקוקה לבושם קל יחסית, שלא יהיה שתלטני מדי. נסי את Par Amour החדש של קלרינס, 265 ש"ח (ל-30 מ"ל ו-595 ש"ח (100 מ"ל), או את I Love Love מסדרתCheap And Chic של מוסקינו, 269 ש"ח (ל-30 מ"ל) ו-399 ש"ח (ל-50 מ"ל).

אם את מזיעה הרבה…
שמנים ריחניים הם בדיוק בשבילך, היות שטמפרטורת גופך גבוהה בדרך כלל, כל בושם שמכיל כוהל יתנדף מעל עורך במהירות גבוהה. ניחוח על בסיס שמן יחזיק מעמד הרבה יותר זמן. נסי אתWhite Musk Perfume Oil של בודי שופ, 90 ש"ח.

-מקור: דון ספנסר הורוביץ, מייסדת חברת Perfums Des Beaux Arts

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN