דרכים לעשות עיניים

לשדרג את הצמד הכי מסקרן בגופך

88 שיתופים | 132 צפיות

זהב בעיניים

"מעבר לעובדה שמראה עיניים בגוון זהב צהוב הוא שיא האופנה באיפור עכשיו, הגוון הזה גם מעניק לעינייך מראה רך וזוהר ועם זאת טבעי", אומרת המאפרת ענת רזמוביץ' שאיפרה את המראות שבכתבה. "הניחי צללית פיגמנט זהובה על כל העפעף העליון, וגם על העפעף התחתון ובזווית הפנימית והחיצונית של העין". נסי את צללית הפיגמנט Golden Lemon של M.A.C. "כדי שלא תאבדי את הדגשת העיניים, הקפידי על משיחה יסודית של מסקרה, שתאריך ותפריד את הריסים שלך, ותבליט אותם 'אחד אחד'", מוסיפה רזמוביץ'.

רגע לפני שאת מתאפרת

הדגישי את צורת העין

מאפרים מגלים את הסודות הכמוסים לעיניים טובות יותר

עיניים קטנות

לצבעים כהים יש נטיה להקטין, אז תשתמשי בצלליות בהירות ומנצנצות כדי להגדיל את העיניים שלך. אם את משתמשת בליינר, השתמשי בו רק על העפעף העליון. טיפ להגדלת עיניים: "משחי מסקרה על הריסים העליונים ובקו הריסים התחתון משחי רק את הריסים שבמרכז", מסביר המאפר הניו יורקי רמי גפני.

עיניים קרובות

הניחי כמות גדולה יותר של צללית וליינר על קצה העפעף בזווית החיצונית של העין, כדי לכוון את תשומת הלב החוצה, במקום פנימה. השאירי את האזורים הפנימיים של העין נקיים מאיפור, או לחלופין – השתמשי בצלליות בהירות במיוחד באזורים אלה. הניחי שכבת מסקרה אחת, והוסיפי עוד שכבה על הריסים שבקצה החיצוני של העין בלבד.

עיניים רחוקות

"שרטטי את קו הריסים התחתון שלך לכל אורכו, עד לזווית הפנימית של העין, בעפרון כהה, בתוך העין ומחוץ לה", אומרת רזמוביץ'. "הניחי צללית בגוון כהה יחסית בזוויות הפנימיות של העין וטשטשי".

הניקיון יפה לבריאות

כדי להסיר שאריות מסקרה וליינר בלי לפגוע בעור העדין שסביב העין, הצמידי כדור צמר גפן ספוג במסיר איפור עדין, אל קו הריסים למשך חמש שניות, ורק אז נגבי בעדינות כלפי מטה. כך למסיר האיפור יהיה את הזמן הדרוש לו על מנת להמיס את האיפור. נסי את מסיר איפור העיניים של ג'ייד, 50 ש"ח.

תמרחי נכון את קרם העיניים

במקום להשתמש באצבע שלך למריחת קרם עיניים, השתמשי במקלון אוזניים."זה ימנע התפשטות של חיידקים מהאצבע שלך אל אזור העיניים", מסביר רופא העור ד"ר דיוויד קולברט. כמות קרם בגודל אפון תספיק לך לשתי העיניים. ודאי שעורך נותר לח כשאת מורחת אותו בקרם, כדי הוא ילכוד את הלחות טוב יותר.

תני עדיפות לעיניים

בכל ניסיון של טכניקת איפור חדשה, התחילי באיפור העיניים, שהוא החלק המורכב ביותר. "כך לא תצטרכי לשטוף את כל הפנים אם עשית משהו לא נכון", מסבירה מל ראו, מאפרת מניו יורק.

תכיני את העפעפיים

אל תתני לצללית להיסדק ולהצטבר בקפלי העפעף, והסתירי נימים שמציצים מתחת לעור אם את משתמשת בצללית בהירה, על ידי מריחת שכבה דקה של קונסילר. נסי את הקונסילר בסטיק של לה סרה מילאנו, 69 ש"ח.

תשדרגי את הגבות

שרית עובדיה, מנהלת סטודיו לעיצוב פריטי וומן, מציעה שתצרי לעצמך גבות מלאות במראה טבעי, בהתאם למגמה העולמית בתחום. "כשאת מעצבת את הגבות שלך, ודאי שהן לא קרובות מדי ולא רחוקות מדי אחת מהשניה", אומרת עובדיה. "המרחק הרצוי בין הגבות הוא בערך ברוחב של העין שלך". ודאי גם שהגבה לא תהיה ארוכה מדי או קצרה מדי. "הגבה צריכה להתחיל במקביל לזווית הפנימית של העין, ולהסתיים בהמשכו של הקו הדמיוני שעובר מקצה הנחיר שלך לזווית החיצונית של העין". אם לא זכית בגבות מלאות בדרך הטבע, העניקי להן מראה מלא בעזרת עפרון גבות, מסקרה לגבות או צללית לגבות. אנחנו אהבנו את Brow Set, המסקרה לגבות של מאק, 73 ש"ח.

התאבזרי בנשק המתאים

"מברשות איפור בעלות שערות קצרות, מאפשרות שליטה טובה יותר ודיוק רב יותר, כך שהן בחירה מוצלחת להדגשה ולסימון קווים דקים", אומרת מאלי רונקל, המאפרת של ביונסה וג'יי לו. מברשות בעלות שערות ארוכות הן פלומתיות יותר ומדויקות פחות, מה שהופך אותן לכלי מצוין לטשטוש וערבוב, וליצירת אפקט שקוף.



כשמדובר בריסים, אין דבר כזה ארוך מידי

כשמדובר בריסים, אין דבר כזה ארוך מידי

שימוש נכון ברביעיית צלליות

  1. השתמשי בגוון הכהה ביותר להגדיר את קו הריסים.
  2. הדגישי את עצם הגבה בעזרת הגוון הבהיר ביותר.
  3. הניחי את הגוון הבהיר מפלטת הצבעים השניה על גבי העפעף כולו.
  4. הבליטי את קפל העפעף בעזרת הגוון הבינוני.

מספר עצות לתיחום מושלם

תדעי מהן האפשרויות שלך

ליינר באבקה מעניק את הגימור הרך ביותר, אבל אפשר להגביר את עוצמתו בקלות על ידי טבילה מוקדמת של מברשת האיפור במים. עפרון עיניים רך, אידיאלי ליצירת אפקט מעושן ומטושטש. אם את רוצה קו מדויק שיישאר במקום לאורך כל היום, לכי על אייליינר נוזלי ועמיד במיוחד. נסי את סטייל ליינר של דיור, 162 ש"ח.

צרי מבט מפתה

הטרנד החדש שהולך ותופס עכשיו תאוצה באיפור עיניים, קורא לך לא לפחד להניח צלליות בצבעים עזים דווקא על העפעף התחתון. "עבודת שכבות קלה בצמוד לקו הריסים התחתון וכלפי מטה, תיצור מבט מפתה ומסקרן במיוחד", אומרת המאפרת ענת רזמוביץ'. התחילי בשרטוט קו הריסים התחתון שלך בחלק הפנימי והחיצוני של העין, בעזרת עפרון עיניים רך. מעל העפרון הניחי צללית בצבע שמתאים לעפרון, בצמוד לקו הריסים ומעט למטה ממנו. אם את רוצה לגוון מעט את הצבע שנוצר, את יכולה להמשיך עם צללית נוספת. לסיום, טשטשי את השכבות בתנועת קשת לאורך קו הריסים התחתון ומעט כלפי מטה.

לכי על דקיקות

כדי להשיג את הקו הכי מדויק ודק כשאת משרטטת את קו הריסים העליון שלך, משכי בעדינות את העור מהזווית החיצונית של העין לכיוון הרקה ביד אחת, וביד השניה שרטטי את הקו, תוך היצמדות מתמדת לקו הריסים.



מעבר לעובדה שמראה עיניים בגוון זהב צהוב הוא שיא האופנה באיפור עכשיו, הגוון הזה גם מעניק לעינייך מראה רך וזוהר ועם זאת טבעי

מעבר לעובדה שמראה עיניים בגוון זהב צהוב הוא שיא האופנה באיפור עכשיו, הגוון הזה גם מעניק לעינייך מראה רך וזוהר ועם זאת טבעי

שיעורים בתורת הריסים

סלסלי את קו הריסים

פתחי את עינייך לרווחה ברגע, בעזרת שימוש במעגל ריסים. לחצי את המעגל פעם אחת קרוב לבסיס הריסים ובפעם שניה באמצע, לפני שאת מושחת את המסקרה. רוצה לשמור על הריסים שלך? השתמשי במעגל שבו הגומיה הנלחצת אל הריסים מעוגלת ולא שטוחה.

הוסיפי שכבת סיבים

משיחת הריסים בשכבת בסיס המכילה סיבים מעבי ריסים, לפני משיחת המסקרה עצמה, תגרום למראה ריסים מלא ודרמטי. נסי את המסקרה הדו שלביתVolume Shocking של לוריאל, 110 ש"ח (בתמונה).

טריק לעיבוי הריסים

הנה דרך מתוחכמת לגרום לריסים שלך להיראות מלאים יותר: סמני נקודות בעפרון שחור או חום לאורך קו הריסים העליון, כשאת מחזיקה בעפרון מכיוון מטה. הכי חשוב: לקלוע ולסמן את נקודות הצבע ממש בין הריסים עצמם.

אל תפספסי אף ריס

השתמשי במברשת מסקרה חד פעמית באופן הבא: לפני טבילתה בשפופרת, כופפי אותה לזווית שמתקרבת ל-90 מעלות. כך תהיה לך שליטה רבה יותר – ותוכלי להגיע ממש לכל ריס וריס, וגם לאלה שנמצאים בקצוות.

לכי על האופציה המלאכותית

אחוז המכירות של ריסים מלאכותיים עולה בהתמדה, כנראה בגלל שהיום יותר קל מתמיד להשיג לעצמך מראה ריסים שנראה טבעי – אך עם זאת דרמטי. אז למה לא לנסות? לקבלת מראה עדין, הדביקי ריסים בודדים בקצה החיצוני של העין. "אם את מעדיפה להשתמש ברצועת הריסים השלמה, קחי בחשבון שאפשר לגזור אותה לאורך הרצוי, לפני שאת מדביקה אותה", אומר סוראט.



שקית חלב במקום שקיות סביב העיניים

שקית חלב במקום שקיות סביב העיניים

תיקונים מהירים

הימנעי מאדמומיות

"זה בסדר להשתמש בטיפות עיניים להפחתת האדמומיות, כל עוד את לא מגזימה – אחרת כלי הדם בעיניים עלולים להתרחב ולגרום לאדמומיות מוגברת", מסביר ד"ר רוברט סייקרט, רופא עיניים מניו יורק. טיפ נוסף לנטרול האדמומיות: הניחי ליינר בצבע עור בקו הפנימי של הריסים התחתונים.

לא עוד עיגולים כהים סביב העיניים

חפשי קרם עיניים המכיל ארניקה (צמח מרפא) או ויטמינים C או K, שעוזרים לעמעם את כהות העור. נסי את Eye Revive Beauty Flash קרם העיניים של קלרינס, 230 ש"ח.

כשאת בוחרת גוון של קונסילר, לכי על גוון הבהיר בטון אחד מגוון עורך, ואם את סובלת מכהויות רציניות או מנפיחות סביב העיניים – העדיפי קונסילר טיפולי שמכיל חומרים לצמצום נפיחות ולהמרצת מחזור הדם באזור. נסי למשל את Phytocernes+ של סיסלי, 347 ש"ח.

הוציאי אוויר מעיניים נפוחות

טבלי מגבת קטנה בחלב קר וכסי בה את העיניים במשך רבע שעה. "החלב מכיל חומצה שתעזור להפחית את הנפיחות", מסבירה ד"ר דבורה סארנוף, רופאת עור מניו יורק. את יכולה גם לחפש ג'ל לעיניים שמכיל רכיבים שמונעים נפיחות. נסי למשל, את Hydra Complete, ג'ל העיניים החדש של אסתי לאודר, 240 ש"ח, המכיל תמציות של אצות ים, שמסייעות למנוע את המראה הנפוח.

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN