הגישי את הלחי השנייה

איפור לחיים והנחת צלליות. פטפוטי יופי

88 שיתופים | 132 צפיות

סומק חורפי

הגישי לו גם את הלחי השנייה
למקרה שתהית מהו איפור הלחיים הכי נכון ברגע זה, התשובה היא סומק קרמי מבריק, אומרת המאפרת ענת רזמוביץ' למאק. למה? כי סומק כזה יעניק ללחייך מראה חיוני וזוהר, ויוציא את עור הפנים שלך מהעמימות החורפית שבה הוא נתון. "ודאי שהסומק שאת בוחרת עמיד במים ונטול שומן", אומרת רזמוביץ', "למשל Blush Cream של מאק, 96 ש"ח, שמתאים לכל סוגי העור ואפשר להשתמש בו גם באיפור השפתיים, על מנת להעניק להן גוון מבריק". לכי על גוון אפרסקי, שמחמיא לכל סוגי העור ונראה טבעי.

איפור נקי

4 דרכים להניח צללית בלי ללכלך את שאר הפנים:

1. עבדי עם מברשת איפור שטוחה משיער סינתטי (ולא טבעי). "השיער הסינתטי לא זז כאשר מופעל לחץ על המברשת, והעיצוב השטוח מבטיח תפיסה מלאה של האבקה והנחה מדויקת של הצללית, בלי שתתפזר לכל עבר", אומרת המאפרת אורית ויזל, ומוסיפה כי המהדרין עובדים בכלל עם האצבעות.

2. הניחי ריבוע אחד של נייר טואלט ממש מתחת לעין. "ביד אחת החזיקי את הטישו שלא יזוז, ועם היד השנייה אפרי את העין", אומרת ויזל.

3. התאפרת בצללית אבקה מנצנצת והנצנצים התפזרו לך על כל הפנים? את לא חייבת להסיר את האיפור. "קחי נייר דבק (סלוטייפ מהסוג הפשוט ביותר) והסירי את הנצנצים שהתפזרו מתחת לעיניים בתנועות קלות של נגיעה ומשיכה", מסבירה ויזל. חזרי על הפעולה שוב ושוב, עד שכל הנצנצים ייעלמו.

4. כשאת מתכננת איפור עיניים כבד יחסית, עם צלליות אבקה, התחילי באיפור העיניים, ורק אז עברי לאפר את שאר חלקי הפנים: מייק אפ, קונסילר, פודרה, סומק ושפתון. בדרך זו, אם נפלו מתחת לעין חלקיקי אבקת צלליות, תוכלי לנקות אותם בקלות, בלי לחשוש לשלמות האיפור שלך.



סומק קרמי יעניק ללחייך מראה חיוני וזוהר

סומק קרמי יעניק ללחייך מראה חיוני וזוהר

טריק בצ'יק

רוצה להעניק לעינייך אפקט מתיחה וברק מיידיים? תקתקי סרום טבעי (מסכת לק יפנית) קל להכנה: המיסי כפית סוכר בכפית מים חמים, המתיני להתקררות ומרחי סביב העיניים. השהי עד לייבוש ושטפי.
מקור: מרים זהבי, נשיאת חברת כריסטינה

עיצוב נוסף באותו מכשיר

בדרך כלל את מחליקה את השיער, אבל יכול להיות שלפעמים מתחשק לך ללכת דווקא על המראה הגלי. את יכולה להשתמש במכשיר להחלקת שיער גם ליצירת הגלים שחלמת עליהם
צעד 1

"החזיקי את המחליק בצורה אנכית ותפסי קווצת שיער דקה מהשורש", מסביר דמיאן מיאנו מסלון עיצוב שיער ניו יורקי.

צעד 2
בעזרת פרק כף היד הסיטי לאחור את מגהץ השיער, כך שהשיער יתלפף עליו בחצי הדרך, ואז משכי אותו ישר למטה – כמו שעושים כשמסלסלים סרט של עטיפת מתנה עם מספריים.

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN