הכיני עצמך לחורף

העונה אפשר לבחור בין מגוון מראות מפתים ונשיים במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

חברות האיפור הגדולות יצאו לכבוד סתיו חורף 2006/2007 בשלל מראות מיוחדים ועדינים שיחממו עבורך את העונה הקרה.

ניקולא דז'א יצר עבור Givenchy קולקציית איפור על טהרת השוקולד, עם קשת גוונים ומרקמים – שוקולד לבן, שוקולד שחור, שוקולד מעורב בפיסטוק ירוק, שוקולד קרמל ועוד. איפור העיניים מגיע במארז דו קומתי דמוי "בונבוניירה", וכולל תשעה גוונים ושלושה מרקמים (זוהר, מט, משיי) לקבלת אפשרויות איפור רבות ושונות. להשלמת איפור העיניים השוקולדי מומלץ להשתמש במסקרה בגוון חום אגוז המצפה את הריסים בניצוצות זוהרים ויוצרת מראה מואר ויוקרתי. השפתונים בסדרה כוללים חמישה גוונים – בז', חום, אפרסק, נחושת ופירות – ומקנים מראה שפתיים מלא, רך ובגימור מט.

Avon רואה את האישה המודרנית כאצילית, רכה ומפויסת, ומציגה בהתאם מראה איפור חורף טבעי ומעודן. העיניים של השחקנית סלמה הייק, המובילה את הקמפיין של החברה, מוארות בגווני ברונזה וזהב בהיר, מודגשות באייליינר בגוון חום ומושלמות במסקרה מוס במרקם אוורירי בצבע שחור – למראה ריסים צפוף ומודגש. גם השפתיים בחורף הנוכחי מודגשות, אך שומרות על מראה טבעי בגוון אפרסק-נקטר.

האישה העכשווית אצל Chanel נתפסת דווקא כמי שקשורה לזוהר ולקסם ההוליוודי, לעולם הקולנוע והכוכבים. ולכן, היידי מוראוויץ ודומיניק מונקורטואה יצרו מראה עונתי הטובל בהשראת אריגים זוהרים ומטאליים השופכים אור ויוקרה. הגוונים הבסיסיים במראה זה משלבים ורוד, כסף ואפור, ובמרקם המצופה בשלוש אבקות – ורוד, כסף וזהב. כשהזהב והכסף מתערבבים עם הוורוד, נוצר אפקט עדין המתאים לכל גוון עור. השפתיים והלחיים זוכות לדגש ורוד במיוחד, והמראה כולו מושלם ומועצם במסקרה כהה בדגש סגלגל ובציפורניים צבועות בכחול-שחור דרמטי.



מתחילים מהיסוד

סוד האיפור המושלם טמון בבסיס טוב, התורם למראה עור אחיד ובריא. אספנו כמה דוגמאות:
Instant smooth Perfecting Touch הוא קרם בסיס מתקן מבית קלרינס, שנועד לצמצם את מראה הקמטים, קמטוטים, קווי הבעה, נקבוביות מוגדלות ופגמים אחרים, ומשפר את אחיזת האיפור על העור. התכשיר כולל סיליקון, פניני אקציה הלוכדות לחות, מיקרו-פנינים, פיגמנט "לתיקון קמטים", פנינים ורודות וויטמין E.

מאדינה מילאנו מציעה בסיס מט למריחה על העור לפני קרם הלחות והמייק אפ. הבסיס נועד לנטרל את השומן, לקבע את המייק אפ והאיפור לאורך זמן ולהקנות לעור מראה חלק ומגע משיי. המוצר מגיע באריזה נוחה לשימוש ולנשיאה בתיק, ומכיל עמילן תירס, חלקיקי סיליקון נדיפים וויטמין E המעניק הגנה מפני רדיקלים חופשיים והזדקנות העור.

לאה ויזר, בעלת הזיכיון והנציגה הבלעדית של חברת סטייג' קולור הגרמנית, מציגה את Couperose Make- up, שכבת בסיס לאיפור המתאימה במיוחד לעור הסובל מקופרוז (עור בעל מראה סמוק ואדמדם בשל נימי דם מורחבים). שכבת הבסיס מגיעה בגוון ירקרק המנטרל את האדמומיות, ובעלת אפקט הרגעה מיוחד לעור המגורה.

ג'ייד מבית דניה קוסמטיקס מציגה את Eye Base, קרם בסיס במרקם קליל לאיפור העפעפיים. הקרם מכיל תמצית אלוורה המעשירה את העור בלחות ומרגיעה אותו, ובוויטמין E (אנטי אוקסידנט) המשפר את כושר העמידות של הצללית, מגן על העור ומקבע את רמת הלחות.