המדריך למעפעפת המתחילה

ריסים מהפנטים, סומק טבעי ושפתיים יבשות. פטפוטי יופי

88 שיתופים | 132 צפיות

ריסים מהפנטים ב- 5 שלבים פשוטים

שלב 1: עצבי את הריסים בעזרת מעגל ריסים איכותי לפני שאת מתחילה לאפר אותם. בחרי מעגל עם גומייה בעלת שטח פנים מעוגל (שמתאים למבנה הריסים) ולא שטוח (ששובר אותם באמצע).

שלב 2: הריסים שנמצאים בזווית החיצונית של העין הם עדינים ודקים יותר, ולכן גם הכי קשים לעיצוב. הקדישי להם תשומת לב מיוחדת, כי כשהם מודגשים בצורה נכונה העין מקבלת מראה חתולי מדהים. הדרך הכי טובה לטפל בהם היא להתחיל בהם את משיחת הריסים, ולהשתמש בקצה של מברשת המסקרה, שתמיד מלא ביותר חומר. אחזי את המברשת במאונך וצפי כל ריס קטנטן בכמות ניכרת של צבע.

שלב 3: לריסים ארוכים יותר התחילי במריחה של הקצוות. המתיני עד לייבוש ורק אז משחי את השכבה שתעטוף את כל הריסים (שלב 4) ותשמר את ההארכה שעשית להם.

שלב 4: נענעי את המברשת במאוזן והחדירי אותה אל בין שורשי הריסים, ואז נענעי אותה בזיגזג לאורך הריסים.

שלב 5: לריסים עבים וצפופים יותר, משחי שכבה שנייה של מסקרה – אבל לא לפני שהשכבה הראשונה התייבשה לחלוטין.

תיקון פישולים: אל תילחצי אם בדרך לריסים מושלמים לכלכת את העפעף בנקודות שחורות של מסקרה. אחרי שהיא תתייבש תוכלי להסיר אותה בשיא הקלילות בעזרת מקלון אוזניים.

מניעת פישולים: הריסים מתמלאים לך בגושים? הניחי את מברשת המסקרה על חתיכת טישו וגלגלי אותה הצדה לפני שאת מעלה אותה אל הריסים שלך.



מסקרה של דיור

מסקרה של דיור

משמעת מים

היובש המעצבן שהחורף כופה על העור שלך הוא סימן שהגיע הזמן לעבור לשימוש בקרמים "כבדים" ושומניים יותר לגוף ולפנים, שיעשירו את העור שלך בלחות. לטיפול SOS בעור פנים שכבר התייבש טוטאלית, נסי את מסכת הלחות Aquasource של ביותרם, 220 ש"ח.

שפה מצוחצחת

השפתיים שלך יבשות? העניקי להן מראה חלק בעזרת מברשת שיניים, ממליצה אורלי רובינסון, מנהלת מותג בליסטקס. טפטפי טיפת דבש על מברשת שיניים רכה ושפשפי את השפתיים. סיימי במשיחה של שפתון לחות המכיל מרככים וויטמינים E ו-A.

איך בוחרים סומק בגוון טבעי?

"זה קל, כל שעלייך לעשות הוא לצבוט את לחייך ולראות איזה צבע הן מקבלות. זה הגוון שאותו את צריכה לחפש על המדף. שיטה יצירתית נוספת היא לנסות להתאים את הסומק לגוון של החלק הפנימי של השפתיים שלך", אומר כריסטופר באקל, מאפר של סלבס הוליוודיות.

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN