הממתקים החדשים של החורף

חם חם חם. מוצרי האיפור החדשים לעונה

88 שיתופים | 132 צפיות

שפתיים מלאות וזוהרות
כבר האריזה המדהימה קנתה אותנו. ובנוגע לתוכן – הגלוס החדש ג'וסי ג'לה של לנקום מעניק לשפתיים מראה מלא ובוהק, ויש לו גם טעם וריח. לבחירתך גוון משמש שקוף בטעם פטל, גוון שקוף עם נצנוצי זהב בטעם אשכוליות וגוון ורוד עדין (בתמונה) בטעם ענבים. 120 ש"ח.

משחקי עיניים
המראה של קלרינס לעונה הקרירה מכיל שילובים בין גוונים חמים וכהים לבין גוונים בהירים, מאירים ורכים. פלטת הצלליות לעיניים מסדרת Colorful Horizons מאפשרת לך להשתעשע באינסוף קומבינציות כאלה. 222 ש"ח.

עיצוב תווי הפנים
מה שלא עשה הטבע יעשה הצבע, ובמקרה הזה – יעשו שלושת גווניו המשלימים של הסומק המעצב החדש של מדינה מילאנו. השתמשי ב-Sculpting Allover Powder על מנת לחטב את אזורי הפנים הרצויים – מתחת לעצמות הלחיים, בקו הלסת התחתונה ובקו השיער. 169 ש"ח.

מבט מסתורי
חברת הלנה רובינשטיין מביאה אל המראה השיקי שיצרה את צללית העיניים המבריקה באבקה Loose Eyeshadow בשני גוונים חדשים: ורוד עדין (מס' 14) וחום שזיף (מס' 15), 159 ש"ח. הכי חורף שיש.



מעניק לשפתיים מראה מלא ובוהק. ג'וסי ג'לה

מעניק לשפתיים מראה מלא ובוהק. ג'וסי ג'לה

סטאר קוואליטי
מוצר הכוכב של דיור עוצב בהשראת קולקציית אביזרי העור דיור דטקטיב, ובמילים אחרות – מדובר במוצר איפור שהוא אקססורי בפני עצמו. בתוך האריזה המרהיבה של Dior Detective Chic שוכנים ארבעה גוונים נוצצים ומשלימים, שמיועדים לאיפור עדין וזוהר של העיניים, וגם להארת תווי הפנים הרצויים. 287 ש"ח.

התזת צבע
המייק אפ החדש של M.A.C, סטודיו מיסט, מגיע בתרסיס. זה אומר שהוא גם קרמי, אבל גם במשקל נוצה – תכונות שמסייעות לו להעניק לעור מרקם טבעי, עדין ואוורירי בכיסוי קל עד בינוני. אל תרססי ישירות על הפנים. מרססים על גב כף היד ומניחים בעזרת מברשת מתאימה. 166 ש"ח.

רוח סתיו
איזה כיף! אחרי שכבר קנינו קרם למרפק, למסביב של הציפורניים ולזוויות של השפתיים, עדיין הצליחו בג'ייד למצוא אזור בגוף שנותר זנוח – העפעפיים. Eye Base הוא קרם קליל שמשמש כבסיס לאיפור העפעפיים, כלומר הוא מקבע את הצללית למקומה, ועל הדרך גם מטפח עם תמצית אלוורה וויטמין E.מחיר: 60 ש"ח.

ריסים כפולים ומכופלים
המסקרה החדשה של קליניק High Definition מתפארת במקל דו צדדי לריסים ארוכים ומוגדרים – מצד אחד מברשת שמאריכה ומצפה אותם בשכבת צבע, ומצד שני מסרק שמפריד אותם ומעניק להם הגדרה מחודשת. 130 ש"ח.

לא לצאת מהקווים
הנה פתרון לכל הבעיות שהיו לך בשיעור שרטוט: Sleek Lines Liquid Eye Liner של Avon הוא עט אייליינר שלא מצריך חידוד, לא מכתים, עמיד בפני מים, לא דוהה או נמרח ומעניק קו חד ורציף. המלצה חורפית: לכי על הגוון החום. 89 ש"ח.

בונבוניירה
Prismissime Eye של ג'יבנשי היא ערכת גווני שוקולד לאיפור העיניים והפנים המוגשת (כמו כל הדברים הבאמת טובים) במהדורה מוגבלת. תשעת הגוונים המתוקים מגיעים במארז דו קומתי – בקומת הקרקע גרות המברשות ובקומה העליונה הבונבוניירה עצמה. 420 ש"ח.

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN