הפתרון הבריא לשגרת האיפור שלך: הכירי את Gaya Cosmetics

טבעי זה הכי. צילום: יח"צ
טבעי זה הכי. צילום: יח"צ

החברה שמובילה את מגמת היופי העולמית של חזרה לשורשים מנחילה את ההבנה העולמית שהגיע הזמן לצרוך מוצרי קוסמטיקה המבוססים על מינרלים וחומרים טבעיים

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | Gaya Cosmetics

אם גם אתן רוצות להתחבר חזרה לטבע, כנראה שזה הזמן להכיר את מותג האיפור המינרלי Gaya Cosmetics. המותג הטבעי אשר הושק בשנת 2010 באירופה ומשווק כיום בישראל ובעשר מדינות נוספות, נולד מתוך מטרה למצוא פתרון בריא לטווח הארוך לשגרת האיפור היומיומית של נשים ולפתח מוצרים המייפים את העור באמצעות רכיבים שאינם מזיקים לו.

[tmwdfpad]המותג, ששואב את שמו מהמיתולוגיה היוונית, (Gaya הוא שמה של אלת האדמה), הוקם בשיתוף  המעצב הצרפתי אוליבייה אסולין ובשיתוף פעולה עם חברות ייצור שונות בעולם המספקות את חומרי הגלם האיכותיים ביותר בתחומן. מוצרי האיפור של החברה מבוססים על מינרלים טהורים, מסוננים ומעובדים, ומוצרי הטיפוח מכילים רכיבים טבעיים, שמנים צמחיים, מינרלים וחומצות שהוכחו כיעילים בטיפוח ובשיקום העור. כל האבקות המינרליות של Gaya Cosmetics הן 100 אחוז טבעיות, ללא כימיקלים, בישום, פארבנים וטלק, ובנוסף לסדרת האיפור המינרלי, מציעה החברה סדרת טיפוח פנים יוקרתית ועשירה המבוססת על תמציות צמחים ומינרלים. ככלל, כל המוצרים של החברה הם היפו־אלרגניים ולכן יכולים לשמש נשים בעלות סוגי עור שונים, גם בעלות עור רגיש במיוחד.

איפור מינרלי של גאיה. צילום: יח"צ
איפור מינרלי של גאיה. צילום: יח"צ

מוצר הדגל של החברה הוא מייק אפ מינרלי 100 אחוז טבעי – ללא כימיקלים, פארבנים, טלק ובישום. המייק אפ המינרלי מציע ארבעה מוצרים באחד: מייק אפ, פודרה, קונסילר ומסנן קרינה טבעי. מרקמו קטיפתי וקליל והוא מורכב אך ורק ממינרלים טבעיים שאינם מזיקים לעור. הוא מנטרל אדמומיות וחוסר אחידות, מתאים לכל סוגי העור – גם הרגישים שבהם, עמיד לאורך שעות רבות גם באקלים הים תיכוני, משווה מראה טבעי ומספק הגנה גבוהה מפני השמש.

המייק אפ המינרלי מגיע בעשרה גוונים שאותם ניתן לערבב בחנויות הרשת להתאמת גוון מושלמת. בנוסף, יש אחריות על הגוון וניתן להגיע לחנות בכל עת ולהבהיר/להכהות את גוון המייק אפ בהתאם לגון העור. מחירו 165 ש"ח.

את מוצרי האיפור של GAYA ניתן להשיג בחנויות הרשת בארץ:

דיזנגוף סנטר, תל אביב / קניון איילון, רמת גן / הקניון הגדול, פתח תקווה / קניון הזהב, ראשון לציון / קניון רחובות / קניון עיר ימים, נתניה / קניון מלחה, ירושלים / גרנד קניון, באר שבע / קניון G, כפר סבא ובאתר