הקסם של קייט

רוצה להיראות כמו קייט הדסון? כמה טיפים על קצה המברשת

88 שיתופים | 132 צפיות

שם: קייט הדסון
גיל: 25
מקום לידה: לוס אנג'לס
שפתיים לוהטות: "אני אוהבת מאוד גלוסים צבעוניים שמגיעים בשפופרת. אבל הכי אני אוהבת לצבוע את השפתיים שלי בשפתון בגוון ורוד".
ניחוח אהוב: "אני אוהבת כל קרם, שמן או סבון בעלי ריח רענן ונעים. בדרך כלל אני מעדיפה ניחוח לילך".

מקום של כבוד בארון הבגדים: "לאחרונה אני מתקשה להיפרד ממכנסיים חומים בגזרה גברית של Marni, זוג כפכפי אצבע פשוטים וסוודר שכריס, בעלי, קנה לשנינו בפריז בחמישה יורו. כשמישהו שאל אותו אם זה סוודר של Missoni, הוא אמר 'בטח!'".



צילום: patrick demarcheuer" src="https://atmagil-static.s3.eu-central-1.amazonaws.com/misc/prev_images/pagemodule/image1/689/7689/380×144.jpg?1166530431" />

"מתקשה להיפרד ממכנסיים חומים בגזרה גברית של Marni". הדסון
צילום: patrick demarcheuer

על קצה המברשת

טריק האיפור שמעניק לעור הפנים של קייט את הזוהר הסקסי: שפשפי סומק על בסיס קרם באצבעותייך לפני שאת מורחת אותו, כדי שהוא ימרח בצורה חלקה. "לכי על גוון ורדרד, הדומה לצבע העור הטבעי שלך כשאת מסמיקה", אומרת מארי ג'וזי לאפונטיין, מאפרת מניו יורק.

להשגת המראה הטבעי והזוהר של קייט, המתאים לקיץ, השתמשי במייק אפ המעניק כיסוי קליל ומחקה באופן מושלם את הגוון הטבעי של עורך. השתמשי גם בצלליות בגוונים טבעיים, ובמסקרה שחורה ועמידה. העניקי לשפתייך מראה טבעי ועסיסי, באמצעות שפתון בגוון טבעי המשלב בתוכו גלוס, והוסיפי נגיעה של גלוס שקוף במרכז השפה, למראה מבריק במיוחד.

למראה כמו של קייט השתמשי במייק אפ Color ID (מס' 01), רביעיית הצלליות Supernature (מס' 201), מסקרה עמידה במים Flextencils Waterproof בגוון שחור (מס' 01), שפתון Juicy Tubes Pop בגוון טבעי (מס' 43), כולם של לנקום.

בשער:

צילום: Patrick Demarchelier. צילום מוצרים: סמדר ריבה. חולצה: Emanuel Ungaro. ג'ינס: Earl Jean. עורכת צילומים: Lida Moore Musso. שיער: Oribe ל-Oribe Salons/ NY/Miami. איפור: Marie Josee LaFontaine. מניקור: Deborah Lippmann ל-lippmanncollection.com ב-JGK.

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN