השיק של שרה ג'סיקה פרקר

חוקי הלבוש והאיפור של שרה ג'סיקה פרקר

88 שיתופים | 132 צפיות

שם: שרה ג'סיקה פרקר
גיל: 39
מצב משפחתי: נשואה לשחקן מת'יו ברודריק ואמא לג'יימס ווילקי בן השנתיים.
עיר מגורים: ניו יורק
מלכת העקבים: "לא מזמן מסרתי ערימת נעליים. כששיפצתי את חדר הארונות, נחרדתי לגלות שם 190 זוגות. עכשיו יש לי משהו כמו 70 או 80 זוגות".
החיים כקארי ברדשאו: "נהניתי מהיכולת להשתמש בדמותה של קארי כאישיות נוספת שלי, ולהעז להיות פחות שמרנית בבחירת הלבוש שלי דרכה. היא תמיד הצליחה לבטא אותי בצורה הרבה יותר סקסית".
קדחת קניות: "ברור שהתקציב שהיה לקארי לבזבז על בגדים הוא לא מציאותי. היא בזבזה את כל כספה על נעליים ובגדים. החולשה הזו מוכרת גם לי, וכמובן שהיא – בדיוק כמוני – מקבלת בהשאלה חצי מהבגדים שהיא לובשת וזוכה להנחות גדולות על החצי השני. אופנה היא רק פנטזיה. זה עולם של כאילו".
על המשקל: "אני אוהבת לאכול ואוכלת לא מעט. אני לא מנסה להסתיר משהו או להצטנע. אני פשוט יודעת איך להתלבש, והרבה מהעניין קשור לגנים טובים. ברור שהמקצוע שלי מחייב אותי לעמוד בסטנדרטים של משקל שהם ממש לא מציאותיים לגבי רוב הנשים בעולם".

על קצה המברשת

להשגת מראה רך וקלאסי כמו של שרה ג'סיקה, אמצי את מראה האיפור של M.A.C לסתיו.

התחילי בסירוק הגבות כלפי מעלה ליצירת מראה מסודר ומעודן. תחמי את עינייך בעזרת עפרון בגוון סגלגל, מעל קו הריסים העליון ומתחת לקו הריסים התחתון, וטשטשי את הקו ליצירת מראה מודגש אך טבעי. הניחי בשקע העין מעט צללית בגוון סגלגל-מוזהב, ליצירת עומק יחסי, והוסיפי על עצם הגבה מעט פיגמנט (מעין אבקה טחונה ונוצצת בעלת ריכוז גבוה במיוחד של צבע) ורוד נוצץ, Pink Opel. סלסלי את הריסים בעזרת מעגל ריסים, ומשכי אותם במסקרהX (אקסטרה), של M.A.C.

טפחי בעדינות על תפוחי הלחיים שלך סומק בגוון אפרסק, המשלים את גווני איפור העיניים, ורענני את השפתיים שלך עם מעט ליפגלוס בגוון עדין של סגלגל מוזהב.

למראה כמו של שרה ג'סיקה פרקר, השתמשי בסומק Powder Blush בגוון Cheek, עפרון עיניים Eye Kohl בגווןPrunella , צללית בגוון Shale וליפגלוס בגוון Love Child, כולם של M.A.C.

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN