זהב, קשקשים ועין הרע

איפור זהב וטיפול בקשקשים. פטפוטי יופי

88 שיתופים | 132 צפיות

ילדה זהב

שימוש בגוונים של זהב באיפור העיניים, הוא פתרון אידיאלי כשאת מתכוננת לצאת לבילוי. "גווני הזהב יכולים 'להקפיץ' כל איפור שגרתי", אומרת המאפרת אורית ויזל, "כך שגם אם כרגע חזרת מהעבודה ואת חייבת להתכונן לאירוע במהירות שיא, את לא צריכה להחליף את כל האיפור שלך. כמה נגיעות זהב במקומות הנכונים, ואת זוהרת ומוכנה".

הוסיפי נגיעה של צללית זהב על עצם הגבה, בנקודה שבה הגבה מתעקלת, כדי ליצור נקודת אור שתבליט את העין. למראה זוהר במיוחד, הוסיפי נגיעות של אור גם בנקודה הגבוהה ביותר על גלגל העין ובזווית הפנימית של העין.

חדל קשקשת

שלוש דרכים לטיפול בקשקשים
שיער מעוטר בקשקשים לבנים זה לא נעים, ולמרבה הצער – גם מאוד שכיח, במיוחד בחודשי החורף. שיטות הטיפול הבאות יעזרו לך להיפטר מפתיתי השלג המציקים האלה.

תחפפי את השיער בשמפו מיוחד לטיפול בקשקשים. החדירי את השמפו ביסודיות לעומק השיער והקרקפת והשהי אותו על הראש למשך חמש דקות לפני שאת שוטפת. נסי אתHead & Shoulders החדש עם תמציות תה ירוק, לטיפול בקשקשים ולהשבת הברק הטבעי לשיער, 25 ש"ח.

תכיני מסיכה טבעית לטיפול בקשקשים: ערבבי שתי כפות חומץ תפוחים עם שמונה כפות מים, וחממי מעט בסיר. מרחי את השיער ועטפי את הראש במגבת. השהי למשך כשעה ושטפי. חזרי על הטיפול פעמיים בשבוע.

מקור: הקוסמטיקאית הרפואית ענת ענתבי מ-Gallery, האקדמיה למקצועות היופי ירושלים

עשי טיפול מונע, גם בתקופות שבהן את לא סובלת מקשקשים: ערבבי שמן זית וכוהל 20 אחוז ביחס שווה. לפני השינה, מרחי את הקרקפת בתערובת ועסי אותה לתוך העור, עטפי את השיער בכובע אמבטיה או במגבת ולכי לישון. שטפי את החומרים מהשיער רק בבוקר. אגב, הטיפול הזה טוב גם לחיזוק השורשים.

מקור: עוזי שוורץ, מנהל חברת שוורץ קוסמטיקה טבעית

נגד עין הרע

תסירי איפור ותטפחי את העיניים
"אזור העיניים הוא האזור הראשון שעליו ניכרים נזקי הגיל והשמש", אומרת מרים זהבי, קוסמטיקאית ונשיאת חברת מוצרי הקוסמטיקה כריסטינה, שממליצה לך להתחיל לטפל בסביבת העיניים שלך כבר בגיל צעיר, באמצעות שגרת ניקוי וטיפוח. לעולם אל תתעצלי להסיר את האיפור לפני השינה. התכשירים החדשים להסרת איפור עושים לך עבודה ממש קלה, כך שגם אם את עצלנית אמיתית, ממש אין סיבה שתירדמי עם כל המסקרה הזאת. את יכולה לשטוף את האיפור (כולל מסקרה עמידה במים) תוך כדי מקלחת, עם תרחיץ פנים Refreshingly Soft של ג'ונסון אנד ג'ונסון, 33 ש"ח, המכיל פנינים שממיסות את האיפור, ואת יכולה להניח ליד המיטה חבילת מגבונים להסרת איפור פנים ועיניים של ג'ייד, 30 ש"ח, כך שגם אם שכחת ואת כבר מתחת לשמיכה – לא יהיו לך תירוצים.

זהבי ממליצה גם על טיפול חד שבועי במסיכת עיניים, שעוזרת להפחית נפיחויות, להגביר את האלסטיות והלחות של העור, להבהיר כהויות סביב העיניים ולרענן את האזור. "אל תמרחי סביב העיניים מסיכות פנים שאינן מיועדות לאזור זה – הן מכילות חומרים חזקים מדי שעלולים לגרום לייבוש, קמטים ואלרגיה", אומרת זהבי.

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN