זה לילה קיצי

עצות היופי הכי טובות, שישמרו עלייך רעננה גם בערבים לחים וחמים

88 שיתופים | 132 צפיות

אדום עולה

הצבע האדום מסמל, יותר מכל צבע אחר, אהבה ותשוקה, אבל הנה משהו שאולי לא ידעת: "מחקרים גילו שכאשר אנשים מביטים בגוון ארגמן, הדופק שלהם עולה וקצב נשימתם גובר", מסבירה ליסה הרברט, מנהלת בחברת Pantone. "אדום הוא צבע אנרגטי ביותר, שמעביר מסר שאת סקסית ומרגשת", היא אומרת. כך שזה הגוון המושלם למשוח על שפתייך כדי לגרום לבחור שלך להחסיר פעימה. אך במקום לבחור בסוג השפתון הקרמי הקלאסי, נסי גלוס מבריק ושקוף, שנראה עסיסי וקיצי. "מכיוון שלגלוס יש נטייה להיעלם במהירות (במיוחד אם את מתנשקת), דאגי לצבוע את השפתיים תחילה בשפתון או בעפרון בגוון אדמדם, כדי לתת לגלוס צבע בסיס להיצמד אליו", אומרת מליסה סילבר, מאפרת מניו יורק.

לעולם בעקבות השמש

שיזוף מוזהב ואקזוטי הוא סקסי וגורם לך להרגיש הכי מושכת בעולם. אחת הדרכים המוצלחות להשיג את השיזוף העמוק והזוהר ביותר היא להתכסות בחומר משזף.

הנה מספר טיפים שיעזרו לך להעצים את האפקט השחום ואת עמידותו על עורך: יום לפני שאת מתכוונת להשחים את גוון עורך, השתמשי בסבון פילינג עדין במקלחת, על מנת להסיר עור יבש ומתקלף. נסי את Double Exfoliant של מארי קור פריז, שיותיר את עורך חלק, רענן ומוכן לקליטת המשזף. לאחר הרחצה, מרחי את העור בקרם לחות. ככל שעורך יהיה לח יותר, כך יהיה לך קל יותר להתמרח בחומר המשזף. מרחי בנדיבות קרם לחות, בעיקר על הברכיים, המרפקים והקרסוליים, הנוטים להיות יבשים יותר. אם לא תקפידי למרוח אותם בכמות קרם מספקת, הם עלולים לספוג כמות גדולה מדי מהחומר המשזף. הקפידי על פיזור אחיד של החומר המשזף על כל חלקי הגוף (הימנעי ממצבורי חומר באחורי הברך ובפנים המרפק), והקפידי לשטוף היטב את ידייך, במיוחד באזור העור שמסביב לציפורן, כדי להימנע מכתמים. התמרחות יומיומית בקרם לחות תסייע לך לשמר את צבע עורך החדש. חזרי על הטקס כולו לפי הצורך, על מנת לשמור על הגוון הרצוי.



אילוסטרציה: stock.xchng" src="https://atmagil-static.s3.eu-central-1.amazonaws.com/misc/prev_images/pagemodule/image1/473/1473/o31.jpg?1157968069" />

"אם את בעלת עור רגיש שנוטה להיות מגורה במיוחד במצבים של הזעה, נסי להתיז את הבושם על השיער במקום לפזר אותו על נקודות הדופק בגופך"
אילוסטרציה: stock.xchng

לכי על המראה הזוהר

המראה הלילי המושלם שלך, חייב להתחיל בעור פנים נקי וקורן. כדי לגרום לעורך להיראות זוהר אך לא שמנוני מדי, גם כשהטמפרטורות עולות, את צריכה להתחיל את ההתייפייפות שלך במריחת קרם לחות שסופח את עודפי השומן של עורך. זה אולי נשמע לך סותר, אך בקרמים החדשים קיימים רכיבים שמעניקים לעורך לחות ובו בזמן עוזרים ליצור שמנוניות מבוקרת, שלא תהרוס לך את כל האיפור. "מרחי מייק אפ נטול שומן על אזורים אדמומיים, סימנים כהים או פצעונים שצצו על עור הפנים", אומרת סילבר. "מטרתך היא לשוות לגוון העור מראה אחיד, ולא לכסות את הפנים בשכבה עבה".

העיניים שלך שוות זהב

"צללית מוזהבת על עפעפייך מתאימה במיוחד לעור שזוף ותדגיש את עינייך, לא משנה באיזה צבע הן", אומרת סילבר. "כדי להשיג את המראה הזוהר, הניחי שתי שכבות מקו הריסים עד לאזור שנמצא ממש מעל קפל העפעף". את יכולה להרטיב מעט את המברשת על מנת להגביר את העמידות של הצללית. ותרי על הליינר, ולכי על מראה חושני על ידי סלסול הריסים והנחת שכבה אחת של מסקרה מעבה. תני לה להתייבש, והניחי שכבה נוספת, שתעניק לריסים שלך תוספת חושניות.

בחרי ניחוח פרחוני נעים

ניחוח נשי הוא בגדר חובה כשאת יוצאת לדייט, אך כשחם בחוץ, עדיף לשמור מרחק מניחוחות עזים מדי. אם את בעלת עור רגיש שנוטה להיות מגורה במיוחד במצבים של הזעה, נסי להתיז את הבושם על השיער במקום לפזר אותו על נקודות הדופק בגופך. למניעת מצבים לא נעימים, בהם הניחוח ההתחלתי של הבושם שבו התהדרת משתנה לרעה, בשל התערבבותו בריח הזיעה – השתמשי בקרם גוף ודאודורנט בעלי ניחוח זהה לבושם שלך. והנה רעיון נחמד ומקורי שמחליף את ההתזה המסורתית של הבושם על עורך: התיזי מהבושם האהוב עליך על פרח שמתחבר לסיכה, כדי לתת לו ארומה עדינה יותר מזו הנוצרת בהתבשמות ישירה על העור. הדקי את הפרח לשיערך או לדש החולצה שלך. בטבלה שבעמוד זה תוכלי למצוא את הניחוחות הסקסיים ואת הפרחים המתאימים להם ביותר.

התאמני בשפת גוף מחשמלת

עם ארסנל כזה של מהלכים מנצחים באמתחתך, לא תהיה לך בעיה ללכוד את תשומת לבו המרבית של בן זוגך הפוטנציאלי, אבל לעולם לא מזיק להיעזר בכמה טכניקות שפת גוף ערמומיות. מדהים כמה מחוות פשוטות ואגביות יכולות להקסים אותו, בלי שהוא יהיה ממש מודע לכך. "כשאת יושבת מולו, שכלי את רגלייך, כווני את ברכייך לעברו ושבי כשכתפייך פונות אליו, במקום להפנות את גופך הצדה", אומרת ד"ר אלן רובין, פסיכולוגית שמתמחה בנושאי הערכה עצמית של נשים. "זה יבהיר לו שאת באמת מעוניינת בו. צרי קשר עין עקבי, שיראה לו שאת לגמרי שקועה בשיחה. אם את יושבת מולו במחשוף כלשהו, מרחי קרם מנצנץ על הכתפיים, המחשוף והגב, שיעניק לך נצנוץ סקסי שמשתקף באור".

15.08.06

(עודכן ב – 24.02.09)