"האם ווג הפך לפלייבוי?": תמונת העירום של ג'יג'י ובלה חדיד מעוררת סערה

ג'יג'י ובלה חדיד | צילום: סטיבן מייזל
ג'יג'י ובלה חדיד | צילום: סטיבן מייזל

האחיות חדיד שוב מעצבנות את האינטרנט, והפעם אחרי שהצטלמו לווג הבריטי בעירום מלא כשהן מצמידות אחת לשנייה רגליים ועוד איברי גוף. ברשת יוצאים נגד הריטוש המוגזם, הרזון ואפילו מאשימים את המגזין בהפצת פורנוגרפיה. האמנם?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

"סוטות", "זו תמונה דוחה", "אתן לא בסדר" הן רק חלק מאלפי התגובות שקיבלו אתמול הטופ מודלס הכי רותחות של הרגע, הדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד. וזאת לאחר תמונת עירום אחת שהצליחה לעצבן את כל האינטרנט. הטענות האלה הצטרפו גם לביקורת קשה יותר מהרגיל על שימוש מוגזם בפוטושופ. לא קשה לראות עד כמה התמונה של השתיים מרוטושות ולא צריך להיות חדות עין כדי לראות עד כמה פניה של בלה נראות שונות מכרגיל, עיניה הורחקו זו מזו, האף שלה עבר שינוי והפרצוף כולו האורך. גם הצוואר של השתיים נראה ארוך באופן לא טבעי ועוד לא דיברנו על מה שלא קורה שם באזור הברך של בלה.

אחרי שתקפה את ישראל: בלה חדיד מפרגנת לעיצוב כחול לבן

ג'יג'י ובלה חדיד | צילום: סטיבן מייזל
ג'יג'י ובלה חדיד | צילום: סטיבן מייזל

 

השתיים מככבות על שניים מהשערים של גיליון חודש מרץ של מגזין "ווג" הבריטי. מדובר בגיליון הרביעי תחת ידיו של העורך החדש אדוארד אנינפול. אנינפול נכנס כזכור לקדנציה החדשה עם שער מדובר במיוחד של הדוגמנית אדואה אבואה שזכה לשלל מחמאות, אך מאז נדמה כי הוא לא מצליח לשמור על הסטנדרט שמצופה ממגזין האופנה מספר אחת בעולם.

כך גם במקרה של הצילום של ג'יג'י ובלה שהפך תוך שעות אחדות לשיחות היום, ולאו דווקא מסיבות טובות. כל אחת מהן זכתה לשער נפרד משלה כאשר תמונת העירום המדוברת מופיעה בתוך המגזין עצמו. השתיים מופיעות בה בעירום מלא, לא מדובר בעניין חדש לאף אחת מהן. אך נדמה כי העירום כמו גם הפוזה האינטימית והעובדה שהן, ובכן, אחיות הייתה יותר מדי לרבים מהגולשים. הביקורת על כך שמדובר ב"תמונה סוטה" ואפילו כזאת "שמעודדת גילוי עריות" כפי שנכתב בחלק מהביקורות הצטרפה לטענות הרגילות על שימוש מוגזם בפוטושופ ועידוד רזון קיצוני. אז האם ב"ווג" באמת חצו את הגבול?

ג'יג'י חדיד על שער ווג הבריטי | צילום: סטיבן מייזל
ג'יג'י חדיד על שער ווג הבריטי | צילום: סטיבן מייזל

 

חוץ מתמונות היה גם ריאיון בתוך המגזין. "היא גורמת לי גאווה, אני אעשה הכל בשבילה" סיפרה ג'יג'י על אחותה הקטנה בלה ונדמה שהצילום בסך הכל ניסה להמחיש עד כמה השתיים מחוברות וקרובות זו לזו. ניסיון שכאמור לא מצא חן בעיניי רוב הגולשים. "כך אחיות אמורות להצטלם? אנחנו כנראה עושות משהו לא נכון" הגיבה אחת הגולשות בעמוד האינסטגרם של ווג הבריטי ותייגה את אחותה. "הן אחיות!" כתבה גולשת אחרת והוסיפה אמוג'י עם פרצוף מיואש. "הגוף שלהן הוא אופנה? אני לא רואה פה שום אופנה" כתב גולש אחר.

עוד עניין שהצחיק והסעיר את הגולשים הוא שתחת תמונת העירום תייגו ווג בריטניה את הסטייליסט ג'ו מק'קנה, שהיה אחראי על הסטיילינג בהפקה כולה "איפה הסטיילינג? הן ערומות לגמרי" כתבו גולשים רבים בתגובה. תמונות עירום תמיד יעשו רעש ויגרמו למהומה, את זה כולנו יודעות. אך האם באמת מדובר בחציית גבול ובהפצת פורנוגרפיה? והאם כל המהומה היא רק בגלל שמדובר באחיות? את זה תחליט כל אחת לעצמה.

בלה חדיד על שער ווג הבריטי | צילום: סטיבן מייזל
בלה חדיד על שער ווג הבריטי | צילום: סטיבן מייזל