בלי טיפת בושה: ג'יג'י חדיד חושפת שיער בבית השחי

שחי, אמרתם?  ג'יג'י חדיד בלוח השנה של מגזין LOVE
שחי, אמרתם? ג'יג'י חדיד בלוח השנה של מגזין LOVE

לא "מגעיל", לא "דוחה" ובטח שלא "מטונף": ג'יג'י חדיד מאתגרת את אידיאל היופי ועל הדרך מזכירה לכל מי ששכח ששיער גוף הוא דבר טבעי שיש לכל אישה. גם לאחת מהדוגמניות הכי יפות בעולם

88 שיתופים | 132 צפיות

 

עובדה זריזה: לנשים צומח שיער על הגוף. על הרגליים, בערווה וגם בבית השחי. עושה רושם שלא מעט מהאנשים שקיבלו גישה לאינטרנט בעשור האחרון לא מודעים לעניין הפעוט הזה. ולכן כל אישה שאוזרת אומץ וטורחת להזכיר את זה ראויה לכל הרספקט שבעולם.

הפעם הגיע תורנו להוריד את הכובע בפני לא אחרת מג'יג'י חדיד, אחת הדוגמניות הכי גדולות בעולם שמוכיחה שגם מי שכביכול תואמת לאידיאל היופי המיושן עם שיער בלונדיני, עיניים בהירות וגוף רזה יכולה לנתץ מוסכמות כשהיא מופיעה בפרויקט חדש של מגזין LOVE עם שיער הגוף הטבעי שלה.

מהממת בכל מצב: ג'יג'י חדיד בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט | צילום: Gettyimages
מהממת בכל מצב: ג'יג'י חדיד בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט | צילום: Gettyimages

 

וכן, גם עם שיער
וכן, גם עם שיער

 

כמו בכל שנה לפני כריסמס מוציאים מגזיני האופנה הגדולים בארה"ב גרסה משלהם למה שנקרא  Advent calendar, או בעברית לוח הציפייה – מעיין לוח שנה שסופר לאחור עד לחג המולד. במגזין LOVE החליטו להקדיש השנה את נושא הלוח לעוצמה, פיזית ומנטלית, תחת ההאשטאג #STAYSTRONG וחדיד מצליחה לפרוץ גם את הגבולות המגדריים. בטיזר שכבר שוחרר לרשת אפשר לראות את חדיד בטוטאל לוק הספורטיבי ולגלות שחוץ משרירי בטן מטורפים היא חושפת גם את שיער בית השחי שלה.

כצפוי, הבחירה האישית של חדיד שלא להוריד שיער לפני הצילומים כבר הספיקה להצית סערה ברשת כשבין שלל תגובות תומכות יש גם, לצערנו, כאלה שעדיין רואים בשיער גוף טבעי של אישה דבר "מגעיל" ו"מטונף". אחד המגיבים אף טרח לציין ששיער הגוף של חדיד מפריע לו להינות מהסרטון. נסו רק לדמיין מישהו כותב את ההערה הזו בדיוק על כל איבר אחר בגוף ותבינו כמה אבסורדי זה נשמע.

 

שוברת את הגבולות: חדיד
שוברת את הגבולות: חדיד

 

חדיד עצמה עוד לא התבטאה בנושא מעבר לציטוט שלה שמופיעה בסוף הסרטון: "אהבתי לראות את הסרטונים של כל שאר המשתתפות. זו חגיגה של העוצמה האנושית והרצון תמיד לדחוף קדימה את הגבולות שלנו".

כל יום בלוח מוקדש לכוכבת אחרת. בין היתר השתתפו בלוח של מגזין LOVE כוכבות כמו שרה סמפיו, טיילור היל, ריטה אורה, קנדל ג'נר ואשלי גרהאם שהיא כמובן המלכה הראשית בכל מה שקשור לשבירת מוסכמות בעולם היופי והאופנה. כל הכוכבות שמשתתפות בפרויקט מדברות על הערך של פריצת הגבולות. ובזכות אקטים כמו של גרהאם וחדיד שלא מתביישות בשום חלק מגופן נראה שיותר מתמיד ב-2018 נוכל לפרוץ אפילו עוד יותר גם את גבולות היופי והמגדר. אמן.