תגלית או תרמית? ניסינו את הגרביונים שלא נקרעים

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

אחרי שנים של רכבות, חורים ושלל תקלות גרביונים מביכות, פוסט רנדומלי בפייסבוק הבטיח לנו "גרביוני קסם" שלעולם לא נקרעים. אז ברור שנאלצנו לחרף רגליים ולבדוק. האם זה המוצר שישים קץ לתקרית המבאסת והנפוצה ביותר של העונה הקרה? התוצאות בידינו

88 שיתופים | 132 צפיות

 

יש שני סוגי נשים בעולם: אלה שקונות זוג גרביונים יקר ואיכותי ואלה שלא מוכנות להוציא מעל 40 שקלים על הפריט הכי חד פעמי בארון שלהן – כי אם גרביון לא נקרע, מתחורר או הופך לתחנת רכבת תל אביב מרכז תוך שתי לבישות, הדבר שווה ערך לנס. אתן כבר יכולות לנחש לאיזה סוג אנחנו משתייכות, כלומר עד הרגע בו פוסט רנדומלי בפייסבוק הפתיע אותנו עם הבטחה להיאבק נגד המטרד החורפי המבאס והנפוץ ביותר במלתחה הנשית.

עוד כתבות שישדרגו לך את החורף:
המדריך השלם להחלקות שיער
ביי לקמטים: טיפולי הפילינג העמוק שאת חייבת להכיר 
איך מתמודדים עם עור יבש בחורף?

הפרסומת שהשתלטה לנו על הפיד בשבועות האחרונים כוללת סרטון הדגמה בו אולרים, סכינים, מברשת מתכת ואפילו אננס לא מצליחים לאיים על זוג גרביוני הקסם ה"סופר אלסטי שלא נקרע!", גם התגובות בפיד מבטיחות 100 אחוזים של שביעות רצון מהמוצר שלפי הפירוט נדמה שיעמוד בפני הפצצה גרעינית ובהתאם שווה ערך להמצאת המאה. על אף כל ההבטחות בשלב הזה עדיין היינו סקפטיות ולא הייתה לנו שום ברירה אחרת חוץ מלצאת ולבדוק בעצמנו.

 

אז האם באה הקץ לרעה החולה שנקראת רכבת בגרביונים?

במוב נרגש הכנסנו רגל אחר רגל לגרביונים השחורים המובטחים. מה רבה הייתה אכזבתנו, כשבשעה שניסינו להתאים ולמתוח את הבד כך שיתלבש על הרגליים והחמוקיים- רכבת ארוכה נקרעה בו. לא אמרנו נואש וניסינו שוב, הפעם עם זוג גרביונים בצבע ניוד. למרבה ההפתעה החיובית הם דווקא התגלו כעיקשים למדי וסירבו להיקרע בידינו גם כשתקענו בהם את טבעותינו המחודדות ביותר. אז האם יש אמת בפרסום? תלוי על איזה גרביון נפלתן כנראה.

מחברת לג'נדיל המשווקת את הגרביונים הגיבו בפליאה כשסיפרנו להן על התקלה הראשונה וטענו שהדבר "לא ייתכן". יחד עם זאת, מנהל החנות רון מבטיח לזכות כל מי שהגרביונים לא יעמדו בציפיותיה: "המוצר מגיע מסין. ככה שקשה להבטיח ב-100% את איכותו של כל משלוח. הלכתי לבדוק את התלונות שהתקבלו על המשלוח הפגום באופן אישי, ונתתי זיכוי לכל מי שהתלוננה".

אתן מוזמנות לנסות בעצמכן, בתקווה שתיפלו על חבילה נכונה.
לרכישת גרביון הקסם לחצו כאן. 

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock