"שת**יין השלמות": קמפיין האופנה שמסעיר את הרשת
צלוליט, סימני מתיחה והרבה אהבה עצמית מככבים בקמפיין האופנה הכי מרענן של הזמן האחרון. "המשימה שלנו היא לעודד בחורות מסביב לעולם לאהוב את עצמן" אומרים אנשי המותג ומפצירים גם בשאר חברות האופנה לנטוש את הפוטושופ
עוד ועוד חברות אופנה מבינות שדוגמניות "מושלמות" ומרוטשות הן נחלת העבר. מהפכת הבאדי פוזיטיב כבשה את הקהל שנעתר לה בשמחה וצמא לכל קמפיין שמראה לו, לשם שינוי, דמויות שהוא יכול להזדהות איתן. מי שהבינה את כל זה היא חברת האופנה הבריטית Missguided שאת הקמפיין החדש שלה אתן חייבות לראות.
עוד כתבות שיעזרו לך לאהוב את עצמך יותר:
גם במידה 48 אפשר להיות פאשניסטה
"אל תקראו לנו שמנמנות, אנחנו שמנות"
ריהאנה עפה על עצמה בכל משקל
שמו של הקמפיין הוא Make Your Mark, מילולית – "השאירי חותם", אך כמובן שיש כאן משחק מילים כאשר המילה Mark באנגלית היא גם חותם אך גם סימן, כמו סימן מתיחה. וסימני מתיחה נמצאים כאן בשפע, לצידם של שלל מאפיינים פיזיים אחרים שהחברה גרמה לנו לחשוב שהם מכוערים. בקמפיין תמצאו אותם בשיא תפארתם והם יזכירו לכן שהגוף האנושי הוא דבר יפהפה, בכל צורה שהיא. בניגוד גמור למה שלא מעט מחברות האופנה רוצות שנחשוב.
"המשימה שלנו היא לעודד בחורות מסביב מעולם לאהוב את עצמן למען עצמן. לחבק את הפגמים שלהן ולא לשאוף למה שהחברה מגדירה כ'מושלם'. שת**יין השלמות, היא לא קיימת" נכתב באתר החברה יחד עם התחייבות שלא לרטש לעולם את ה"פגמים" המושלמים של הדוגמניות שלהם, כדברי אנשי Missguided.
שמונה הנשים שמשתתפות בקמפיין נבחרו במיוחד על ידי אנשי החברה כדי לבטא את הערכים של העצמה נשית ואהבה עצמית. כולן יוצרות או פעילות באיזה שהוא אופן בתנועת הבאדי פוזיטיב. לצד התמונות המהממות הקמפיין כולל גם ציטוטים שלהן בכל מה שקשור לדימוי גוף ושמעו לנו, מדובר במנת השראה מרוכזת שלגמרי תגרום לכן לאהוב את עצמכן יותר, ורק זה לבדו שווה קמפיין שלם.
דוגמנית הפלאס סייז פליסיטי הייוואד מספרת באחד מהסרטונים ששיחררה החברה: "אני פשוט אוהבת את הטוסיק שלי ואני לא הולכת לשקר על זה. המוטו הכי גדול שלי בחיים הוא 'אהבה עצמית מביאה יופי'. אנחנו עוברות כל כך הרבה בתור נשים, בין אם גופנית או נפשית. אנחנו כאלה יצורים מדהימים וכשאנחנו יכולות לשתף פעולה זו עם זו, לתמוך ולפרגן אחת בשנייה זה פשוט הדבר הכי יפה שיש". הדיבור הנשי, הגאה והחף מכל התנצלות הוא לגמרי אחד הדברים הכי מרעננים שראינו בזמן האחרון.
התמונות החדשות הן חלק מקפיין רחב יותר של החברה בשם KEEPBEINGYOU#. במסגרתו בנובמבר האחרון הודיעה החברה שהיא תפסיק לרטש את סימני המתיחה של הדוגמניות שמופיעות אצלה באתר. ההחלטה המבורכת גררה מבוכה קלה כאשר ברשת חשדו שעל תמונה של אחת מהדוגמניות הודבקו סימני מתיחה מזויפים כדי להצטרף להייפ ולזכות בהון סימבולי ובלייקים ממשיים.
Missguided אף שיתפו פעולה עם אמנית הבאדי פוזטיב שרה שאקיל שהופכת סימני מתיחה של נשים מסביב לעולם ליצירות אמנות מדהימות ומנצנצות. בכך הם מצטרפים לחברות בינלאומיות נוספות כמו אמריקן איגל ואסוס שמציגות יותר ויותר תמונות לא מרוטשות. אנחנו בינתיים מחכות לחברת האופנה הישראלית הראשונה שתרים את הכפפה ותצטרף למהפכה.