יפה, בלי עין הרע

חושקת בעיניים מהפנטות? אין בעיה

88 שיתופים | 132 צפיות

זוויות כסופות

– "הדרך המהירה ביותר להאיר את העיניים ולגרום להן להיראות גדולות ופעורות היא להניח מעט צללית מנצנצת בזוויות הפנימיות שלהן", אומרת המאפרת הניו יורקית טרייסי מרפי, שאחראית על מראות האיפור בכתבה.

– מרחי צללית כסופה, באבקה או בקרם, בזווית הפנימית של העין. נסי את צללית השימר הכסופה באבקה של ג'ייד, 60 ש"ח.

– עכשיו מרחי את הצללית כלפי חוץ, לאורך קו הריסים העליון והתחתון. "הצללית צריכה להיות מרוכזת בזווית העין, ולהיטשטש בהדרגתיות לאורכה", היא מסבירה. סיימי בשתי שכבות של מסקרה על הריסים.



ליינר בגוון נייבי

ליינר בגוון נייבי

ליינר בגוון נייבי

– "שימוש בצבע כהה ודחוס לאורך קווי הריסים יבליט מאוד את הלבן של עינייך", אומרת מרפי. להשגת האפקט המרשים, לכי על עיפרון ליינר בגוון עשיר של כחול נייבי (שמרי את הליינר השחור לסתיו הבא). נסי למשל את עיפרון העיניים הרב תכליתי של מדינה מילאנו, 64 ש"ח.

– לפני הכל, בגלל שבמקרה הזה את מוותרת על כיסוי העפעף בצבע של צללית, דאגי שהעפעפיים שלך ייראו מושלם על ידי שימוש בצללית בסיס בצבע גוף, או בקונסילר, כדי להסתיר אדמומיות וכהויות. מוצר בסיס מצוין לעיניים הוא Touch Base For Eyes של קליניק, 125 ש"ח.

– עכשיו כל מה שנותר לך לעשות זה לעטר את המסגרת החיצונית של העין – את כל קו הריסים העליון ואת החצי החיצוני של קו הריסים התחתון – בעיפרון העיניים הכחול, כשהוא מחודד היטב. "אל תחברי את הקווים בפינות הפנימיות, כי זה יגרום לעיניים להיראות סגורות", מזהירה מרפי. העבירי כדור צמר גפן מעל הקו ששרטטת כדי להחדיר את הצבע גם בין הריסים, ואל תשכחי את המסקרה לסיום.



גווני ברונזה

גווני ברונזה

גווני ברונזה

– שרטוט של קווי מתאר מדויקים באיפור העין (הנחת גוון כהה עד לקו הקפל וגוון בהיר על עצם הגבה, כדי להדגיש את מבנה העין) הוא דרך מעולה לגרום לאשליה של עיניים ענקיות. במקום להשתמש בגוונים הנדושים של אפור או חום, לכי על ברונזה מנצנצת.

– מה עושים: מרחי קרם היילייטר (קרם שמעניק אור) בעל גוון זהוב על העפעפיים בטפיחות קטנות של האצבע. נסי למשל את Ideal Light Brush-On Illuminator של אסתי לאודר, 150 ש"ח. תחמי את העין, בקו הריסים העליון והתחתון, בעיפרון בגוון ברונזה וטשטשי בעזרת צמר גפן. "יהיה לך קל לטשטש את הליינר, כי השתמשת בעיפרון מעל הקרם", אומרת מרפי. נסי את Eye kohl Liner של M.A.C בגוון Teddy, 79 ש"ח.

– העבירי צללית בגוון ברונזה מעל הליינר, וכסי את העפעף כולו בצללית זהובה. צלליות מתאימות: Star Powder של מייק אפ פור אבר בגוון ברונזה, Gold Copper ו-Color Appeal בזהב של לוריאל פריז. סיימי במסקרה חומה.

פסטל ממסטל

– "צבעי פסטל זוהרים ומבריקים פותחים מיד את כל אזור העין, וגוון לילך נראה טוב על כל גווני העור הקיימים", אומרת מרפי.

– קודם כל, העבירי פודרה שקופה על העפעפיים. "זה יספוג את השומן הטבעי שבעור, וימנע היווצרות של גבשושיות בצללית", אומרת מרפי. השתמשי במברשת אוורירית מיוחדת להנחת צלליות, ורפדי את העפעף בצללית בגוון סגלגל. נסי את הצללית של איל מקיאג' בגוון Crystal Lilac, 85 ש"ח.

– טיפ ששווה לך לזכור בכל פעם שאת רוצה ליצור אשליה של עיניים גדולות: "ככל שהריסים מעוגלים יותר, כך עינייך ייראו גדולות יותר", מסבירה מרפי. השתמשי במעגל ריסים איכותי לפני שאת מושחת את הריסים במסקרה מעגלת.

 

מתוך: מגזין Cosmoplitan
לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה