לא תעזבי לבד

אדום וירוק: בשורת הסילבסטר על פי גלית ורטהיים, "איל מקיאג'"

88 שיתופים | 132 צפיות

מי שחשב שמסיבות הסילבסטר הן רק שיק זוהר בצבעים קלאסיים, יופתע לגלות שאת הבשורה החדשה אנחנו מקבלים דווקא בגוונים חושניים של אדום וירוק שמסמלים את החושניות וההתחדשות שבחגיגות סילבסטר 2007. גלית ורטהיים, בעלת חברת האיפור "איל-מקיאג'" והמאפרת הראשית של החברה, מספרת לנו למה האדום הוא הדבר הבא, איך יוצרים איפור זוהר לעיניים, ולמה דווקא בסילבסטר נגלה את הרומנטיקה מחדש.

גלית ורטהיים: "את מראה סילבסטר 2007 בחרתי למקד סביב גוונים אדומים וירוקים, שמזכירים לנו את התקופה החדשה בחיינו. בחגיגות הסילבסטר אנחנו בדרך כלל פוגשים מראה נוצץ בצבעים קלאסיים, ולכן הפעם בחרתי ליצור דווקא מראה חושני ורענן – שמסמל את תחילת של שנה אזרחית חדשה".

את הבסיס למראה סילבסטר 2007 נפתח במריחה עם טפיחות של מייק אפ M9, ולאחריה השלמה של הבסיס בעזרת קונסילר SMOKE, המעניק לנו מראה רענן ואביבי. כדי להבטיח מראה יוצא דופן וחדשני, בחרתי בצללית אבן קיווי של "איל-מקיאג'" אשר מוסיפה למראה את זוהר ירקרק וחדשני, שמתבלט על הרקע האדום של ההופעה הכוללת. חשוב להקפיד על שרטוט הצללית באופן אחיד, כאשר על קו הריסים התחתון נוסיף עוד צללי קיווי בפינות העין, וצללית אבקה לבנה MOONBEAM של חברת "איל-מקיאג'".



קומפוזיצית סילבסטר 2007<br />צילום: יח"צ" src="https://atmagil-static.s3.eu-central-1.amazonaws.com/misc/prev_images/pagemodule/image1/257/8257/380×225.jpg?1167048450" />                             </p>
<div>קומפוזיצית סילבסטר 2007<br />צילום: יח"צ</div>
</p></div>
<p>להשלמת מראה העיניים אפשר לקשט גם עם כמה ריסים מלאכותיים, אשר יעניקו לעיניים מראה חושני ומלא, לצד שימוש במסקרה שחורה – להבלטה ותחימת העין. כדי להשלים את אווירת החגיגות ניתן להוסיף גם גליטר נצנצים של סדרת "ורטהיים קולקשן" בצבע ירוק. זאת נעשה על ידי מריחה של מעט גלוס בטפיחות מעל הצללית ופיזור אחיד ועדין של הגליטר על גב העין. למראה השלם, מומלץ לאפר את הגבות על ידי צללית גבה מיוחדת UFO, שמעניקה להן מראה טבעי ומסודר, ולהשלמת ההופעה נשתמש בסומק "ריו קרנבל", אשר יפוזר בצורה מודגשת באמצעות מברשת – למראה של לחיים סמוקות ורומנטיות. כמובן, שאי אפשר לצאת מהבית בלי הנשיקה המסורתית של הסילבסטר, ולכן גולת הכותרת של המראה הוא השפתון האדום והחושני שעושה את ההופעה. לשם כך בחרתי בשפתון "ולווט מאטאדור רד" של סדרת "ורטהיים קולקשן ", שאיתו אף אחד לא יפספס אותך במסיבה".</p>
<p><strong>באדיבות המאפרת גלית ורטהיים, בעלת חברת האיפור הבינלאומית 'איל-מקיאג"'</strong></p>
<p> </p>
</p>
<p style=