מה המראה שלך משדר

איך להעביר מסרים באמצעות המראה

88 שיתופים | 132 צפיות

סמכותית ובטוחה בעצמך

המראה: "איפור ותסרוקת שמעידים על בגרות גורמים לך להיראות בעלת בטחון עצמי", אומר הפסיכולוג ד"ר פרנק ברנירי. "גבות מלאות, שפתיים מודגשות ושיער אסוף שלא נופל על הפנים, נראים בוגרים ומעניקים תחושת ביטחון עצמי".
איך משיגים אותו: "הדגישי את הגבות בעזרת עפרון", אומרת המאפרת טרייסי קריסטל, שיצרה את המראות בעמודים הבאים. נסי את Super Fine Liner for Brows של קליניק, 85 ש"ח. צבעי את השפתיים בגוון דובדבן עמוק. נסי את ווטר שיין פיוז'ן של מייבליין בגוון Berry Intense (מס' 714), 65 ש"ח. "אספי את שיערך בחצי קוקו, כדי להעניק לתווי פנייך הדגשה מיוחדת", אומר מעצב השיער ריק גראדון.

מתי כדאי: לפני ראיון למשרת חלומותייך, או כשאת רוצה לעורר את סקרנותו של בחור חמוד.

ידידותית ונגישה

המראה: יש רמזים חיצוניים שמזמינים יותר מאחרים. "כל הופעה שמחקה מראה ילדותי – עיניים גדולות, לחיים סמוקות, שפתיים מלאות וורודות ושיער גלי ונוצץ – גורמת לך להיראות הרבה יותר נגישה", מסבירה ד"ר קרוליין קיטינג, מרצה לפסיכולוגיה באוניברסיטת קולגייט בניו יורק.
איך משיגים אותו: "הניחי על כל שטח העפעף צללית בגוון שמפניה מנצנץ, כדי להפוך את עינייך לענקיות", מציעה קריסטל. נסי את צללית האבן של ג'ייד בגוון מס' 149, 50 ש"ח. הדגישי את תפוחי הלחיים שלך בסומק קרמי בגוון ורוד-אפרסק. נסי את Blush Cream של מאק בגוון Lilicent, 96 ש"ח. רככי את שפתייך והעניקי להן ברק בעזרת גלוס קרם מטפח בגוון ורוד שקוף. נסי את אוליגו 25 של Vichy בגוון Rose Petillant, 90 ש"ח. וכדי ליצור גלים רכים ורפויים בשיערך, השתמשי במכשיר בייבי ליס באופן הבא: גלגלי קווצות שיער בעובי של כ-5 ס"מ, בלי לסגור את המכשיר, השהי למשך 30 שניות ושחררי.
מתי כדאי: כשאת מעונינת להכיר בחור חדש או סתם להיות מסמר הערב באירוע חברתי.

קלאסית ומתוחכמת

המראה: נשים שחושקות בלוק אלגנטי (כמו זה של גווינית' פאלטרו, למשל) רוצות להיתפס כרגועות, שלוות ובעלות שליטה עצמית. הן בדרך כלל בוחרות במראה שמתאים למסר האישיותי המלוטש שהן מנסות להעביר, וזה אומר לוק מאופק, מהודק ופרופורציונלי. "השתדלי לדבוק במראה איפור ושיער עדין ומאוזן", אומר ד"ר ברנירי. "אל תתני לאף חלק במבנה הפנים שלך להאפיל על האחר".
איך משיגים אותו: בחורות מתוחכמות נראות תמיד נטולות פגמים, אז השתמשי במייק אפ איכותי כדי להחליק את עורך ולהעניק לו גוון אחיד. נסי אתIdeal Matte Refinishing Compact Makeup של אסתי לאודר, 220 ש"ח, שיעניק לעורך מראה מט, טבעי ונטול פגמים. "בחרי גוונים רכים לאיפור חלקי הפנים", אומרת קריסטל. שיערך צריך להיות חלק, אז העבירי קרם מחליק לשיער לפני שאת מייבשת ומפנפנת אותו. נסי את Straightaway של סיסטם פרופסיונל, 110 ש"ח.
מתי כדאי: כשאת מוזמנת לארוחת ערב אצל ההורים שלו או כשאת הולכת לאירוע רשמי אחר.

חיית מסיבות פרועה

המראה: חיית המסיבות המושלמת נראית כאילו היא תמיד מכייפת ומפלרטטת, אבל יש בה גם משהו קצת מאיים. "המראה שלה פרובוקטיבי כי הוא מזמין, אבל בו זמנית הוא גם יוצר תחושה של חוסר נגישות", מסבירה ד"ר קיטינג. "למשל, כשמשלבים בין תלתלים שובבים לעיניים כהות, דומיננטיות ונועזות – האפקט שמתקבל מכיל מסרים סותרים שנותנים תחושה של צניעות מהולה בתשוקה".
איך משיגים אותו: קריסטל מציעה לאפר את העיניים בסגול מעושן, בשילוב מספר שכבות של מסקרה. הצעה למסקרה נהדרת להעצמת הריסים: Lash Architect Midnight Black של לוריאל, 90 ש"ח. הימנעי ממראה מוגזם ואזני את העיניים הדרמטיות עם גלוס שקוף בשפתיים ומעט סומק בלבד. צרי תלתלים פרועים מהסוג שדורש ליטוף, על ידי העברת קרם להדגשת תלתלים בשיערך, כשהוא עדיין לח, וייבושו במייבש שיער עם דיפיוזר. נסי את קרם הלחות לתלתלים מושלמים של פנטן, 27 ש"ח.
מתי כדאי: כשמתחשק לך להיות באור הזרקורים במסיבה או לפתות בחור בלי לומר מילה.





<p>"חיית המסיבות המושלמת נראית כאילו היא תמיד מכייפת ומפלרטטת, אבל יש בה גם משהו קצת מאיים."<br />אילוסטרציה: stock.xchg</p>
<p>" src="https://atmagil-static.s3.eu-central-1.amazonaws.com/misc/prev_images/pagemodule/image1/11/2011/380×144.jpg?1162969687" />                             </p>
<div>
<p>"חיית המסיבות המושלמת נראית כאילו היא תמיד מכייפת ומפלרטטת, אבל יש בה גם משהו קצת מאיים."<br />אילוסטרציה: stock.xchg</p>
</div></div>
<div class= 24.08.06

(עודכן ב – 24.02.09)