מה התספורת שלך?

קבלי מורה נבוכות שיוביל אותך למראה שיער משופר

88 שיתופים | 132 צפיות

איזו בחורה לא חולמת על שיער שממסגר את הפנים שלה באפקט "וואו" בכל יום מחדש – ולא רק אחרי שהיא יוצאת מהמספרה? ובכן, החלטנו להגשים לך את החלום הזה. הכתבה הבאה תעזור לך להכיר את מבנה הפנים שלך, את טקסטורת השיער שלך ואפילו את מבנה הגוף שלך, ולהתאים לכל אלה את התספורת המנצחת.

הכירי את צורת הפנים שלך

עמדי לפני מראה מוארת היטב. אספי את שערך לקוקו מתוח, כך שהוא לא יכסה את פנייך, והביטי במסגרת של הפנים ובצורה והגודל של המצח בהשוואה ללחיים ולסנטר. שרטטי את מסגרת הפנים שלך על המראה בעזרת סבון מוצק. עכשיו קחי צעד אחורה ונסי לאפיין את הצורה שציירת בעזרת האבחנות הבאות.

אליפסה יש לך פנים אובאליות אם אורך הפנים שלך הוא פי אחד ורבע מהרוחב שלהן. אצל בעלות פני שקד מושלמות המצח וקו הלסת זהים ברוחבם, ועצמות הלחיים רחבות.
עגולות יש לך פנים עגולות אם האורך והרוחב שלהן שווים פחות או יותר.

לב יש לך פנים בצורת לב אם הלסת שלך צרה, לעומת עצמות הלחיים ו/או המצח הרחבים יחסית.

מרובעות יש לך פנים מרובעות אם האורך והרוחב שלהן זהים, וקו הלסת וקו השיער הם דומיננטיים.

עכשיו, כשאת יודעת מהי צורת הפנים שלך, את מוזמנת לבחור את התספורת שהכי תחמיא לך.

פנים אובאליות

עשי
צורת הפנים שלך כל כך ורסטילית, שיתאימו לה מגוון רחב של תספורות – קצרות, ארוכות, חלקות או מתולתלות. על מנת ליצור אשליה של רוחב, הכי טוב לאסוף את השיער לאחור.

תני לזרם האוויר החם להעיף את שערך אחורה כשאת מייבשת אותו, כדי לקבל מראה סקסי ומתנופף ברוח. עצה מועילה ליצירת רושם מקסימלי היא לבחור את החלק המועדף בפנייך (סנטר, עצמות לחיים, שפתיים) ולדרג את השיער סביבו.

אל תעשי
הימנעי מדירוג שיוצר שכבות שיער קצרות באזור הקודקוד. דירוג כזה עלול לגרום לפנייך להיראות מוארכות בצורה מוגזמת. אם את בעלת שיער עבה או מתולתל הימנעי מתספורות בעלות קו חיתוך חד מדי, כדי לא ליצור לעצמך מראה של פירמידה.



דוגמא לפני לב ולפנים עגולות.

דוגמא לפני לב ולפנים עגולות.

פנים עגולות

עשי
לכי על סגנונות עיצוב שנותנים נפח לקודקוד (גם קוקו גבוה יעבוד מצוין בשבילך). אורכו האידיאלי של השיער שלך הוא ארוך מקו הסנטר. דירוג של השיער בחלק הראש העליון מוסיף נפח, וכדאי שכל שאר הדירוגים יהיו קרובים לקו הפנים. שכבות רכות ומדורגות יחמיאו לך, כי הן גורמות לאשליה של פנים צרות יותר. לכי על תספורת ארוכה, עם קצוות באורכים שונים ופוני מסורק הצדה.

אל תעשי
תספורות באורך אחיד ידגישו את העגלגלות של פנייך. נסי להימנע מתספורת בגובה הסנטר, תלתלים מוגזמים, שביל באמצע ופוני קצר וישר, כי כולם מדגישים את המאפיינים העגולים בתווי פנייך.

פנים מרובעות

עשי
רככי את פנייך על ידי טשטוש של קו הלסת הזוויתי שלך עם שיער מתולתל או גלי ושביל בצד. לכי על דירוג מפוזר, שירכך את הפינות הגסות של פנייך. שיער ארוך עם דירוג שמתחיל באזור הלסת הוא מושלם עבורך, וכך גם קצוות דקים באורכים שונים.

אל תעשי
שביל באמצע, קארה באורך הסנטר, קצוות מדורגים בצורה גסה ושיער ארוך וישר יגרמו לפנייך להיראות אפילו עוד יותר מרובעות. הימנעי גם מתספורות בצורות גיאומטריות, איסוף של השיער לאחור ופוני עבה. נסי ליצור עגלגלות על ידי שימוש בתכשירים שיוצרים נפח בשורשי השיער.

פנים בצורת לב

עשי
אזני את הרוחב של החצי העליון של פנייך עם תסרוקות מלאות יותר בחלק התחתון. נסי להסיח את תשומת הלב מהסנטר הדומיננטי שלך על ידי הבלטת העיניים ועצמות הלחיים בעזרת שביל בצד, פוני עדין שמרפרף על הגבות, דירוג ארוך, ואם אפשר, שיער שמגיע עד מעבר לסנטר (אם יש לך שיער קצר, לכי על דירוג ארוך ועדין).

אל תעשי
הימנעי משיער עבה בצדי הראש וגם מפוני עבה, שיוצר אשליה של רוחב ליד העיניים. קצוות מחודדים, דירוג גס, סגנונות קצרים ונפוחים או שיער מתוח לאחור – כל אלו מדגישים את הסנטר. שיער גבוה מדי בחלק העליון של הראש יוצר אשליה של סנטר ארוך וצר עוד יותר.

11.10.06

(עודכן ב – 12.09.09)