מכירת סוף שנה

אילו טרנדים התלבשו על הסלבס השנה? סיכום אופנתי

88 שיתופים | 132 צפיות

שיער

קשתות, סרטים ומטפחות – כולן התאהבו בטרנד הזה ואימצו אותו בחום לרעמתן.
את יריית הפתיחה סיפקו נטלי פורטמן וקירה נייטלי על השטיח האדום מעבר לים, ומאותו רגע אי אפשר היה לעצור את המגפה במחוזותינו. מעצב השיער רפי חובב זירז את התפשטות המגמה כשיצר קשת העשויה שתי רצועות. חלפו להם יום-יומיים וכל סלבריטאית שמחשיבה את עצמה, או רוצה להחשיב את עצמה, נצפתה כששערה משוך לאחור ומוחזק בליפוף הקדוש.



כולן התאהבו בטרנד

כולן התאהבו בטרנד

נעליים

גם השנה הוכחנו שאנחנו יכולים לצפצף בקלות על מגמות האופנה בעולם. ממש כמו במקרה של הג'ינס בגזרה הנמוכה – כל העולם מעלה את קו המותן ואנחנו מתעקשים לדבוק בנמוך – גם בכל הנוגע לנעליים לא ממש הבאנו את הבשורה השנה: זה כבר כמה עונות שמגפי בוקרים הם חדשות של אתמול, אבל הכוכבים בארץ מסרבים לחלוץ אותם ואף מתגאים בהם משל היו הדבר החם הבא. לא נרחיב את הדיבור על כפכפי הקרוקס המזעזעים, שהפכו כבמטה קסם לסוג של סמל לאומי. רבותי, נוחות היא לא תירוץ להתהלך בנעלי טבחים מהגיהינום.

מכנסיים

טרנד המכנסונים הכה קצרצרים התלבש בול על הגווארדיה הישראלית. למה? 1. הם חצופים ובוטים, ומה יותר ישראלי מחוצפה ובוטות. 2. הם מתאימים במיוחד למזג אוויר חם ומהביל, ומה יותר מהביל מהקיץ הישראלי. 3. הם מאפשרים מקסימום רייטינג לשיזוף שדפקנו בשבת, ואיפה אם לא פה כולם דופקים שיזוף בשבת. השורטס תפסו לא רע בכלל השנה, אבל אסור לשכוח – האזור הרחב ביותר בישראל הוא אזור אגן הירכיים, כך שלא מעט כוכבות נאלצו להסתפק באלטרנטיבה הצנועה והלא פחות שווה: ברמודה. גם ברכיים זה משהו.

ועוד מכנסיים

ג'ינס נמוך כבר אמרנו, אבל עוד לא יצא לנו לדבר על תופעת החיתול, שאין כמוה כדי להשתלב בקטגוריית "רק בישראל". מכנסי החיתול, הצמודים בקרסול ובשוק והרחבים עד כדי גיחוך באזור החלציים והירכיים, היו השנה לטרנד של כולם – טוב, כמעט כולם. הגזרה הכל כך לא זורמת עם הגוף והכל כך לא נשית הפכה ביום בהיר אחד לדבר הכי קול במחוזותינו. הבשורה הטובה: כמו כל טרנד שעלה במהירות הבזק – גם החיתולים ייעלמו ויותירו אחריהם רק ניחוח עבש של קקי.

אופנה מיליטנטית

דווקא מכוכביה של מדינה למודת מלחמות כמו ישראל היינו מצפים שידיחו ממלתחתם כל סימבול צבאי, אבל הסלבס בארצנו מפגיזים בלי סוף דגמ"חים, הדפסים בצבעי הסוואה, גופיות זית, שרשראות דיסקית ועוד אוצרות בקו"ם מוכרים. מתי כבר יבוא שלום?



והשלום מתי?

והשלום מתי?

שמים פס

כמו רוח טובה מן הים תפסה אותנו השראת הספנות בכחול-לבן, אדום-לבן ושאר וריאציות מפוספסות. הפסים יושבים עלינו טוב, כך מתברר, ועושה רושם שאת אף אחד זה לא ממש מעניין שפסים לרוחב זה נורא נורא משמין. אגב, מדובר בטרנד שממשיך איתנו בכיף גם לעונה הבאה.

מתוך: קוסמופוליטן

לעשיית מנוי, להזמנת גיליון מתנה