מסכת הסילבסטר שלך

השנה החדשה בפתח. הגיע הזמן למסכה שתרענן את עורך

88 שיתופים | 132 צפיות

מה זה מסכת יופי?
מסכות יופי מעניקות לעור הפנים אפקטים מיידיים של מתיחה, רענון, ברק ושיפור המרקם למשך כמה שעות. חלקן מופיעות במרקם קרמי ומוסרות בשטיפה וחלקן במרקם ג'ל ומוסרות בקילוף. למסכות אלו אין אמנם אפקט טיפולי ארוך טווח, אולם הן מתאימות מאוד לשימוש בבקרים ו"במקרי חירום", ומומלצות לשימוש לפני כל אירוע.
מקור: חן לבני, מנהלת מקצועית במכללה לקוסמטיקה רפואית

אפשר גם בבית

מסכת יופי ביתית לטיהור, כיווץ ומתיחה – ערבבי חלבון ביצה מוקצף עם כפית שמרים טריים מפוררים, כפית שמן זית וחצי כפית מיץ לימון. מרחי את התערובת על הפנים, השהי למשך 20 דקות ושטפי במים.

מסכת יופי ביתית לכל סוגי העור – מצוינת לעור עייף – ערבבי חצי כף מיץ לימון עם כפית דבש וחלמון ביצה. מרחי את התערובת על הפנים, השהי כ-20 דקות ואז קלפי את המסכה שהתייבשה ושטפי את השאריות במים.

מקור: חן לבני, מנהלת מקצועית במכללה לקוסמטיקה רפואית

צעדים בדרך לעור זוהר יותר

– לפני השימוש במסכה נקי היטב את העור עם תכשיר הניקוי הרגיל שלך, ושלבי טיפול בפילינג גרגירים. כך תאפשרי לחומרים הפעילים שבמסכה לחדור טוב יותר. אם אין לך תכשיר פילינג ערבבי דייסת קוואקר עם מעט מים פושרים, עסי את העור בתערובת, המתיני כ-10 דקות ושטפי במים קרים, שממריצים את מחזור הדם ומעניקים לעור זוהר מיידי.

– אחרי שמרחת את המסכה, הניחי לה לפעול כשאת במצב מנוחה. שכבי על הגב והגביהי מעט את הרגליים – זה ימריץ את זרימת הדם וישפר את חילוף החומרים גם בעור.

– אחרי הטיפול במסכה מרחי את קרם הלחות שלך (כשעה לפני שאת מתאפרת) בתנועת החלקה ועיסוי מהאף לכיוון צדי הפנים.

– סיימי עם אמפולת יופי או סרום מותח. ערבבי את הסרום עם המייק אפ שלך. השילוב יעניק לעורך מראה מתוח וזוהר.

מקור: הקוסמטיקאית מימי לוזון



Lifting Mask של פרמייר ים המלח

Lifting Mask של פרמייר ים המלח

קסם הפרי

רוצה להשקיע באמת? לכי על טיפול הפילינג המיוחד של הקוסמטיקאית מימי לוזון, שמטפלת בעור הפנים של מירי בוהדנה, אילנית לוי, מורן אטיאס, ליהי אלון, מלי לוי, שירלי בוגנים, שלי גפני ועוד. טיפול הפילינג המיוחד מסלק בעדינות את התאים החוסמים את נקבוביות העור וחושף עור רענן ונושם, בעל מראה חלק וקורן. הטיפול מבוסס על שילוב של אנזימי פירות וחומצות פירות, הממיסות את הקשרים הבין תאיים, מסירות אותם וחושפות תאים חדשים. לאחר שלב הפילינג מחדירים לשכבת העור החדשה קומפלקס של ויטמינים ומרכיבי הזנה מיוחדים, ובסיום מורחים מסכת יופי המבוססת על קוקטייל פירות יער אדומים. המסכה מרעננת את העור ומחזירה לו את המראה הזוהר. מחיר הטיפול: 350 ש"ח.

יופי של מסכות

– Vitamin Boost Revitalising Mask של אייבון, 79 ש"ח. מסכה ממריצה המחדירה ויטמינים ולחויות לעור הפנים.

– Masque Destressant Eclat של שאנל, 345 ש"ח. מסכת ג'ל להחייאת עור עייף ואפרורי.

– Renergie Morpholift Mask של לנקום, 245 ש"ח. מסכה קרירה עם פרוטאין צמחי למתיחה מיידית והידוק של עור הפנים ולמראה רענן וזוהר.

– Stress Relief Eye Mask של אסתי לאודר, 195 ש"ח (עשר יחידות באריזה). מסכת טיפוח מיוחדת לאזור העיניים. משיבה את הלחות והחיוניות לאזור הרגיש ומצמצמת מיידית נפיחויות וסימני עייפות.

– Self-Heating Mask של Biore, 60 ש"ח (שמונה אמפולות באריזה). מסכה מתחממת שפותחת את הנקבוביות, מנקה בצורה יסודית את הלכלוך, סופחת שומנים עודפים וחושפת בהסרתה עור חלק, זוהר ובעל מראה בריא.

– Beauty Flash Balm של קלרינס, 212 ש"ח. קרם/מסכה למתיחת מרקם העור ולמראה זוהר ברגע. ניתן לערבב עם המייק אפ או להשתמש כמסכה.

– Lifting Mask של פרמייר ים המלח, 179 ש"ח. מסכה שיוצרת מתיחה קלה של שכבת העור העליונה, מספקת לחות, מטשטשת סימני עייפות באופן מיידי ותורמת למראה עור רענן. מומלצת כבסיס לאיפור ערב.

– Extraordinaire Mask של אולטימה, 212 ש"ח. מסכת יופי נספגת לעור רגיל/יבש, המספקת זוהר בן רגע. פועלת להשבת הלחות והשמירה עליה, מייצבת ומרגיעה את העור, משפרת מראה קווי יובש וקמטוטים באופן מיידי ומתאימה לשימוש גם באזור העיניים.

– Masque Magique של דיור, 196 ש"ח. מסכת זוהר לטיהור וניקוי המבוססת על פלאי התה, משיבה לעור את החיוניות והזוהר ונלחמת ברדיקלים החופשיים.

 

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN