מראה מראה שעל הקיר

ה השער המוצלח ביותר של COSMOPOLITAN? את תבחרי

88 שיתופים | 132 צפיות

10 חודשים, 10 גיליונות, 10 שערים. מה השער הכי מוצלח של COSMOPOLITAN שהתפרסם השנה? האם זו תמונתה של אסתי גינזבורג, שהתפרסמה בגיליון נובמבר? או אולי דווקא הילארי דאף? את תשפטי. בחרי את שני השערים המוצלחים ביותר בעינייך, וקבלי במתנה גיליון של COSMOPLITAN.

להצבעה, לחצי כאן »



COSMOPOLITAN ישראל

מיליוני נשים ברחבי העולם לא מפספסות אף גיליון של COSMOPOLITAN. כבר יותר מ-40 שנה שמגזין הנשים האמריקאי, המוזכר ומצוטט לא פעם בסרטים וסדרות טלוויזיה כפריט חובה ידוע בידי כל בחורה, מצליח לרתק עוד ועוד קוראות צעירות.

המגזין, הידוע בשם החיבה 'קוסמו', פונה אל קוראותיו בכנות, באינטימיות ובנימה אישית, ומתמקד בצמיחה אישית בכל תחומי החיים: מערכות יחסים וזוגיות, אופנה, יופי, טיפוח, בריאות, כושר, תרבות הפנאי, קריירה, עיצוב, אוכל ונושאים נוספים המשותפים לנשים באשר הן, ועומדים גם על סדר היום של האישה הישראלית.

לחצי על התמונות כדי להגדילן:

המגזין נוסד בשנת 1886, בגרסה לכל המשפחה. בשנות ה-60 של המאה הקודמת עבר 'קוסמו' מתיחת פנים בניצוחה של הלן גרלי בראון, העורכת המיתולוגית שהעבירה לנשים את המסר (הקיצוני, בסטנדרטים של התקופה) להיות הכי טובות שאפשר, בכל תחומי החיים. היום 'קוסמו' הוא לא סתם מגזין, אלא סגנון חיים.

המגזין יוצא לאור ב-52 מהדורות ברחבי העולם, מתורגם ליותר מ-30 שפות ונמכר במעל 100 מדינות, מה שמעניק לו קהל קוראות (וקוראים!) של יותר מ-60 מיליון איש בחודש. ה'קוסמו' הישראלי הראשון ראה אור בספטמבר 2003, וצירף בחורות ישראליות רבות לקהל הקוראים העצום הזה. מאז הספיקו לעטר את שערי המגזין הישראלי נערות שער מקומיות יפהפיות, כמו מירי בוהדנה, מלי לוי, מורן אטיאס, אסתי גינזבורג ובר רפאלי, ולהפוך את COSMOPOLITAN הישראלי למגזין נשים צעיר, אופנתי, שובב ומצליח.