נערת רוק משגעת

איפור מעושן-דרמטי, לבוש שחור מבריק, רצוי עם כבוד לניטים, פייטים או פרנזים, וגם הבלחות של פוקסיה, אדום או כחול. כך תאמצי לוק אולטימטיבי בהשראת הרוקנ'רול

88 שיתופים | 132 צפיות

עולם המוזיקה מתהדר ברזומה מפואר של כוכבי רוק זוהרים, שהצליחו להטביע את חותמם האישי גם בתעשיית האופנה. זה מתחיל בפריזורה ייחודית (א-לה אלביס), ממשיך עם מחוך משולשים (המזוהה עם המלכה מדונה) ועד גרביוני הרשת ובגדי הגוף של ליידי גאגא העכשווית.</p>

בעידן שבו מהללים כוכבי ריאליטי, מושפעים מרשתות חברתיות, סלולאר, אינטרנט, מוזיקה ומתחקים אחר סצנת אנשי הביצה ותרבות הסלבס, היה זה רק עניין של זמן עד שההשפעות יתורגמו לאלמנטים שונים גם בזירת האופנה. ואכן, ברבות השנים, מזהים בתי אופנה את פריצת הדרך המסוגננת-ייחודית ואופיינית לכוכב הרוק המסוים, ומשיקים אינטרפרטציות עדכניות משלהם לסטאר העולה.

קחו למשל את המותג הצעיר "Bershka", העוקב באדיקות אחר טרנדים רגעיים בענפי המוזיקה והטכנולוגיה ומציע קולקציות שונות (מתעדכנות פעמיים בשבוע!), המספקות מענה מצוין לצעירות, התרות אחר רלוונטיות אופנתית. קולקציית Who-S Bad(הלוא היא מכוונת לאליל מייקל ג'קסון ז"ל), מפלרטטת עם צבעי השחור-לבן, פריטי עור דומיננטיים, לצד שילובי שרשראות, ניטים, מכנסיים צמודים וגזרות עם כתפיים מודגשות על-ידי כריות. קולקציה נוספת מוקדשת כל-כולה לזמרת ליידי גאגא, ונשענת על טופים צמודים, סקיני למראה אופנוענים, גימורי טאי-דאי ועד אפליקציות מתכת.

די בהצצה חפוזה אל עבר המדפים, כדי לספוג השראה מדויקת ליצירת מראה רוקיסטי. כדי להוסיף אמירה אישית, מומלץ להוסיף גוון אהוב (בתנאי שיעלה בקנה אחד עם הגוונים המטאליים) ולאמץ לחיקך אקססוריז המדברים באותה השפה; תכשיטים, נעליים, אביזרי שיער ותיקים בעלי קריצה כאסחיסטית. כדי לעדן את המראה, מומלץ להסתפק בפריט אחד בלבד באאוטפיט, הנושא את האלמנט הקשוח.


מימין: מראות הרוק של שוגרדדי, משמאל: מראה הרוק של מייבלין

כך תצאי "רוק סטאר"

היו אלה דנה ברגר למשל, אורית שחף (היהודים), אפרת גוש (טיפהל'ה) ומיי פיינגולד (ביג-טיים) במגרש המקומי, שהצליחו להישאר נאמנות לסגנון הפאנק-רוק במלוא הדרו. נשים (טוב, צעירות בעיקר) הנמנות עם קהל המעריצים, לרוב בוחרות לאמץ את הסטייל הרוקיסטי ונופלות בקסמיו של המראה המתוחכם-קשוח. אך גם אם את אוהבת את הצבע השחור (וגם גברים כבר מדקלמים: צבע מרזה, צבע מנצח), חובבת מראה איפור מעושן ומתחשק לך להשתעשע עם הטרנד הבוער של העונה: ניטים!, כמו גם במראה 'רטוב-על-יבש' (או בקיצור: מבריק) העדכני, הרשי לעצמך להגיח למסיבה הבאה כשאת חמושה במראה רוקרי מסוגנן, קצת כמו נערת אופנוענים משגעת.

זכרי כי מראה הרוקנ'רול אמנם נשען על עולם המוזיקה, אך מתכתב גם עם סימפוניה הרמונית של האייטיז העליזים; לכן, כתפיים מודגשות, צבעי הניאון ותכשיטי אוברסייז, יתקבלו בחיבוק אוהד.

מאיה גיגי-דומב ולי נרובאי-לנגר, שתי מעצבות צעירות ובעלות המותג הגלאם-רוק ישראלי"שוגרדדי",מנדבות את הטיפים הבאים:

  1. אל תפחדי להעיז. כל הרוקרים והמוזיקאים הגדולים ופורצי הדרך לא פחדו להעיז ולהיות קיצוניים, גם במובן האופנתי.
  2. שחור תמיד מנצח. השחור הוא צבע הבסיס לכל מלתחה רוקרית, אבל אפשר ורצוי לאמץ גם נגיעות של צבעים חזקים כמו אדום, פוקסיה, כחול או צהוב.
  3. לא הכל חייב להיות מונוכרומטי. רוקנ'רול זה גם סלוגן מגניב על חולצה, מכנסיים בהדפס משוגע וכמובן, טי-שירט עם הדפס של כוכב רוק (רצוי אחד שמת כבר).
  4. טאץ' נשי-רומנטי. שילובים של תחרה שחורה או לבנה מגיעים מהעולם הגותי, שמושפע ומשפיע על המראה הרוקיסטי, ומוסיפים בחן טאץ' של נשיות.
  5. תנו כבוד לשרשראות. הרוק הכבד (בלועזית נשמע ברור יותר- "האבי מטאל"), תרם למראה את כל המטאליקה: גורמטים ושרשראות מתכת בעוביים שונים, ניטים ושאר עיטורים מתכתיים יוסיפו משמעותית ללוק (רצוי בכסף ולא בזהב).
  6. בלוי הוא עילוי. הקסם של הרוקנ'רול נמצא דווקא במה שלא מושלם; פריטים מהוהים, שנראים כאילו הם עלייך עוד מימי התיכון, כתמי אקונומיקה ושטיפות בהירות, קרעים או מכפלות לא תפורות, משלימים את הלוק.
  7. ה"יוניון ג'ק", הסמל המתנוסס על דגל אנגליה, משתלב מעולה במראה הרוקנ'רול. הוא יכול להופיע כהדפס על הבגד או להשתלב באחד מהאקססוריז.

"רוקנ'רולה" – מראה איפור פרוע

כדי לקנח בפינאלה מהסרטים, חשוב להקפיד על סגנון איפור מתאים. כנערת רוקנ'רול אמיתית, את לא יכולה לצאת עם מראה nudeטבעי או גלאם-יוקרתי; עלייך להתקשט באיפור בועט, דרמטי, מרגש וכמובן עוצמתי.

ככלל, תוכלי לבחור בין מראה איפור על טהרת השחור, הכולל סקאלת גוונים שחורים בהפרשי טונים ומעט נצנצים, לבין מראה איפור "רועש" וצבעוני יותר, המשלב בין שחור לגווני אדום, ורוד-פוקסיה או כתום ניאוני.

כך תשווי לפנייך מראה רוקנ'רול:

דרור נתן, מאפר ומנהל מגמת האיפור ב"מכללה לקוסמטיקה רפואית", מסביר כי "מראה הרוקנ'רול הוא למעשה איפור עיניים, היוצר מראה דרמטי לעיניים במראה מעושן עם משיכה כלפי מעלה, ואף תוחם את העין בקו הריסים התחתונים".

  • הצבעים:האיפור נעשה בדרך כלל באמצעות טונים כהים, כדוגמת אפורים, שחורים וסגולים ונמשח כלפי מעלה בזוית החיצונית של העין, בדומה ליצירת משולש (ג'ינפר לופז, כריסטינה אגילרה ועוד אימצו כבר מזמן את מסך העשן סביב עיניהן).
    טיפ:
    מומלץ למרוח את הצללית מעל מייק אפ, המסייע לקיבוע הגוון. ניתן להשתמש בצללית מבריקה במרקם משי בגווני אפור.
  • לבעלות עיניים ירוקות מומלץ להשתמש בצללית בצבע סגול כהה.
  • לבעלות עיניים כחולות מומלץ להשתמש בצבע אפור או שחור, הגורמים להדגשה מובהקת של העיניים.
  • לבעלות עיניים "חתוליות" יש להיכנס עם העיפרון השחור לתוך זווית העין ולהדגישה.
  • לכהות העיניים והעור מומלצת תוספת של מעט ורוד ונגיעות מוזהבות.
  • לג'ינג'יות ואדמוניות מומלצים במיוחד הגוונים הירוקים שנראים מדהים על גוון עורן.
  • והשפתיים: בעוד שחשוב להדגיש את העיניים, השפתיים דווקא יכולות להישאר נקיות, או לחילופין מודגשות בצבעים צועקים, כמו: סגול או אדום בורדו.

להשלמת הטוטאל-לוק, אל תשכחי למרוח לק תואם על ציפורנייך; ורוד-פוקסיה, משפחת הסגולים, הכתומים, אפורים ושחורים יכולים לעבוד מצוין.

טיפ: נסי לשדרג את המראה עם נצנצים (לק שקוף או צללית).

ליצירת קשר עם נטע