סודות יופי לבוקר שאחרי

טיפים שיסתירו את הבילוי של אמש

88 שיתופים | 132 צפיות

סדרי עיניים עייפות. על מנת ליצור את האשליה של עיניים שהתענגו על שנת לילה מלאה, השתמשי בעיפרון עיניים בצבע עור או בקונסילר בעפרון, כדי לצייר את מסגרת העין התחתונה (בתוך העין). כשאת עייפה האזור הזה נוטה לאדמומיות, אבל העיפרון יבטל את האפקט הזה ויעניק לעינייך מראה מבריק.

החדירי אנרגיה לעור. שתיית אלכוהול עלולה לעמעם את הבוהק הטבעי של עור פנייך. השתמשי במסכת פנים מהירה המכילה לחות, כדי להשיב לו ברק. "אפסני את המסכה במקרר. כך היא תעורר גם אותך כשתשתמשי בה", אומרת גבריאלה אופלס, בעלת ספא בניו יורק.

זייפי שיער נקי. "אם אין לך זמן לחפוף והשיער שלך נראה שומני, טבלי מברשת איפור בטלק (אם שערך כהה, השתמשי באבקת ברונזר בגוון מט) והעבירי אותה על שורשי השיער", אומר ג'ט ריס, בעל סלון יופי בסן דיאגו. הקפידי לנער היטב את המברשת לפני שאת מניחה את הטלק – את הרי לא רוצה להחליף את השיער השומני בשיער שיבה.

הסתירי עיגולים כהים. השתמשי בקונסילר בגוון סלמון כדי להסוות את העיגולים הכהים מתחת לעיניים. הגוון הוורדרד יבטל את הגוונים הכחלחלים המכהים.

התחברי למראה הפרוע. במקום להיאבק ולהכניע את מראה "הרגע התעוררתי" – סדרי לך תסרוקת מתאימה. רססי את השיער בספריי מדגיש תלתלים, כדי להוציא ממנו את הצורה הגלית הטבעית והמחמיאה שלו.

20.08.06

(עודכן ב – 24.02.09)